Kylian
-És neked tetszik amit látsz? - nézett rám kérdőn.
A kérdésétől egyszerre jöttem zavarba és bátorodtam fel. Annyira dögös volt az ellenállása. Eddig minden csaj akivel találkoztam sikítozva rohant felém és ugrált körbe. Ő már az elejétől kezdve más volt.
Nem gondolkoztam csak elindultam felé. A hirtelen hévtől annyira nagy volt a lendületem, hogy csak akkor álltam meg, amikor az ajkai mindössze pár centire voltak az enyémtől. Éreztem, ahogy felhevül a teste, a közelségemtől. Mélyen a szemébe néztem. Gyönyörű szeme van. Olyan amiben bármikor el tudnék veszni. A szeméről a szájára vándorolt a tekintetem. Telt, halványrózsaszín ajkai annyira csábítottak, hogy nem tudtam visszafogni magam.
-Jobban, mint gondolnád...-suttogtam közelebb hajolva. Már épp összeért az ajkunk amikor Neymar berontott az öltözőbe.
-Haver, itt vagy?
Ő húzódott el először. Neymarra nézett és elindult az ajtó felé.
-Épp indulni készültem - mondta zavartan és megköszönve a meghívást kirontott az ajtón.
-Mi volt ez tesó? - kérdezte Neymar mosolyogva.
-Minek látszott? -szóltam vissza.
-Bejön neked a csaj?
-Nem tudom haver! Csak nagyon izgat, ahogy próbál nekem ellenállni - válaszoltam a földet nézve.
-Hát ja, elég dögös a kisugárzása, nem tagadom - ült le mellém. -Na meg a segge... - folytatta, mire beleboxoltam egyet a vállába.
-Tesó, állj le! -néztem rá felhúzott szemöldökkel, mire mindkettőnkből kitört a nevetés.
-Miért nem hívod el a holnap esti bulira? - kérdezte. Nekem ez eszembe sem jutott. Soha nem vittem még egy csajt sem, a haverjaimhoz.
-Nem tudom. Nem hiszem, hogy jó ötlet - mondtam elgondolkozva. -Nem akarom, hogy azt gondolja odavagyok érte.
-Mert odavagy érte? - nézett rám kérdőn.
-Azt sem tudom. Testileg persze nagyon vonz de nem hiszem, hogy kellene nekem most egy kapcsolat.
-Megértelek haver! Szerintem hívd el, más csajok is lesznek ott, ebben nincs semmi - mondta rám nézve. Szeretem Neymarban, hogy bármit elmondhatok neki. Mindig meghallgat, és még ha poénosan is, de próbál segíteni.
Miután összepakoltam a cuccaim, hazadobott. Rendeltem egy pizzát vacsira és amíg vártam, hogy megjöjjön, rámentem Szofi instájára. Csak néhány képe van fent, látszik hogy nem nagyon szereti mutogatni magát. Pedig azt a testet nem kéne takargatni. Ahogy végignéztem a képeit, eszembe jutott a közelsége, ahogy szikrázott közöttünk a levegő. Az ajkai...még mindig érzem a teste melegét a bőrömön. Mi a fasz van velem?? Ez a csaj teljesen elveszi az eszemet. Nem tudom türtőztetni magam a közelében.
Zuhanyzás előtt még gyorsan dobtam rá egy üzenetet, hogy lenne-e kedvük eljönni a holnap esti buliba. Neymarnak igaza van. Nincs semmi abban ha elhívom. Válaszul csak annyit kaptam, hogy nem tudja mennyire lesznek fáradtak a holnapi nap után, de majd még ír. Nem erre a válaszra számítottam. Általában a lányok nem szoktak nemet mondani nekem. Mindegyik csaj akit kiszemelek magamnak, estére már az ágyamban van. De ő teljesen más. Nem értem, hogy lehet az hogy rá nem hat a csábításom. Teljesen megőrjít.
izzy.riveria: Mizu szép fiú? Sajnos el kellett jönnöm az edzésről egy fotózás miatt, de nagyon jó voltál ;)
Izabellával már elég régóta ismerjük egymást. Párszor lefeküdtünk, de sohasem gondoltam rá többként. Mindig csak a külseje izgatott. Meg hát általában bulikon kavartunk, amikor én már részeg voltam.
Néha eljön megnézni pár edzésünket, de csak azért mert Neymarral már ősidők óta nagyon jó barátok.
k.mbappe: Semmi gáz, nem volt érdekes -válaszoltam neki vissza.
izzy.riveria: Jössz a holnapi buliba?
k.mbappe: Volt olyan buli, amit kihagytam? :D
izzy.riveria: Olyat amiben én is ott voltam nem hiszem, mindig jókat mulattunk ;)
k.mbappe: Na látod:D
izzy.riveria: Akkor holnap este találkozunk édes :*
Erre az üzenetére már nem válaszoltam. Csak arra tudtam gondolni, hogy Szofi is eljön-e. Hátha holnap lesz esélyem közelebb kerülni hozzá. Akár testileg is. Talán lesz lehetőségünk kettesben maradni valahol. Ha annyira dögös lesz mint ma, nehezen fogok tudni neki ellenállni. Viszont vissza kell vennem a piából, ha nem akarom elijeszteni azzal, hogy az első adandó alkalommal amikor kettesben leszünk, letépem a ruháit.
Ezektől a gondolatoktól kirázott a hideg. Valamit elindított bennem, amit rég nem éreztem. Már az első alkalommal, amikor megláttam a lelátón, megtetszett. Annyira más volt mint a többi csaj a szurkolók közül. Nem tudtam nem észre venni, amikor felpillantottam az emberekre. Általában nem szoktam izgulni meccsek előtt, viszont a ténytől, hogy ő is ott volt és nézett, elkezdett lámpalázam lenni.
Alig bírtam elaludni, annyira izgatott voltam látom-e őt újra...
Köszönöm, hogy elolvastad az új részét, a "Hírnévbe merülve" című sztorimnak! Remélem tetszett! :) Írd le kommentbe a véleményed! :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Hírnévbe merülve
Romansa"-Azt gondoltad, hogy egy ilyen senki mint Te, kelleni fog egy hírességnek?! - mondta idegesen felröhögve. Lehűlve álltam, Őt nézve miközben a fotósok és újságírók a kameráikat kattogtatták, egy új szaftos sztorinak örvendezve. Teljesen lefagytam, c...