Beszaladtam a szobába. Maya tátott szájjal ült az ágyon a telefonját bámulva.
-Mi az, mit látsz? - kaptam ki a kezéből megnézve mi olyan érdekes.
A kiijelzőn éppen egy cikk volt megnyitva. Az oldal tetején képek voltak a mai meccsről, majd lejjebb görgetve pár fotó rólam. Rólam!!! A cikk címe az volt : "Ő Kylian Mbappé titkos barátnője!" Hogy mi van?? A cikkben arról írnak, hogy Kylian semmilyen közösségi hírportálon nem tett közzé semmit arról, hogy kapcsolatban lenne. Viszont minden gyanú arra utal, hogy "ez a titokzatos lány" azaz én, vagyok a barátnője. Kilépve az oldalról még ezen kívül 3-4 ugyanilyen cikk ugrott fel "Kylian Mbappé új hódolója" "Rajongó szaladt a pályára Mbappé sérülése után" és "Szerelme fogta a kezét Mbappénak fájdalmában" címekkel. Nem hittem a szememnek.
-Szofi te híres vagy! - rángatta meg a vállamat Maya, kizökkentve a sokkhatás alól.
-Akkor erről beszélt Kylian! - ültem le döbbenten az ágyra.
-Ez nem semmi csajszi! - vihogott Maya.
-Maya ez nem vicces, ez egy katasztrófa! Nem gondoltam, hogy ez lehet belőle. Olyan hülye vagyok! - fogtam a fejemet idegesen.
-Ne törődj vele, ezek csak cikkek. Egy hét múlva megyünk haza és mindenki elfelejti a létezésed is. - próbált nyugtatgatni.
-Ezt mindenki látni fogja. A szüleim, a barátaim, Eric...
-Ne aggódj már ezen annyit! Ezek csak pletykák, pár nap és nyomuk se lesz!
szofi.h44: Jézusom, ez egy katasztrófa!
Írtam vissza Kyliannek miután kicsit lenyugodtam.
k.mbappe: Azért annyira nem borzasztó :D
szofi.h44: Te elolvastad őket??
k.mbappe: Néhányba beleolvasgattam, nem vészes :D
szofi.h44: Ugye most csak szórakozol velem?
k.mbappe: Szofi nyugi már, ezek csak pletykák.
szofi.h44: Téged ez nem zavar?
k.mbappe: Az hogy a barátnőmnek hisznek? Kicsit sem😏
szofi.h44: És mit fognak szólni a haverjaid?
k.mbappe: Az kit érdekel? Az én életem.
-Na mit írt Kylian? - jött be a szobába Maya miközben a telefonján pötyögött a cikkeket olvasva.
-Hogy ez őt egyáltalán nem zavarja! - mondtam felháborodva.
-Na látod! Nem kell erre rá stresszelni! Biztos nem volt szaftos sztori amiről írhattak volna - válaszolta, még mindig a telóját bújva.
-Na és akkor pont engem találtak meg! Remek! - forgattam a szemem.
Kikapcsoltam a telefonom és bedőltem az ágyba. Ennél rosszabb már nem is lehet!
-Holnap vásárolni megyünk, úgy készülj! Nem fogsz egész nap az ágyadban bőgni! - szólt rám Maya, hogy elterelje a figyelmem a katasztrófáról.
-Oké, de akkor én könyvesboltba is megyek! - jelentettem ki makacsul.
-Na akkor oda egyedül mész! - hagyott faképnél. Maya utál olvasni, ő a tipikus példája azoknak, akik még a sulis könyveket is csak akkor veszik elő, ha élet-halál kérdése. Persze a szaftos pletykákat amiket rólam írtak, szívesen olvassa.
Úgy döntöttem, az este további részére kikapcsolom a telefonom. Nem hiányoztak a szaftosabbnál szaftosabb cikkek és az üzenetek barátoktól és a családtól. Elmentem lezuhanyozni és lefeküdtem aludni. Ez a semmiből jött sokkhatás teljesen elterelte a figyelmem Ericről és arról, hogy most mi lehet vele. Hiányzott, hogy nem beszélünk.
Reggel mikor felkeltem és bekapcsoltam a telefonomat, megállás nélkül pittyegett. Valahogy sejtettem hogy ez lesz. Írt egy pár barátom, hogy mik ezek a cikkek és anya is, hogy ki ez a fiú és mi történt velem. Túl álmos voltam még, hogy ezzel törődjek és magyarázkodjak, úgyhogy csak letettem az asztalra a telefonom és elkezdtem reggelizni. Maya éppen a kávéját itta, teljes sminkben és felöltözve.
-Anyukád kérdezte, hogy mi van veled! - kortyolt bele mosolyogva a kávéjába.
-Neked is írt? Remek! - fogtam a fejem.
-Amúgy jó lenne ha igyekeznél, mert lassan indulnunk kéne világsztár! - nevetett Maya, élvezve a szenvedésem.
-Nagyon vicces - fintorogtam.
10 óra körül indultunk el a bevásárló körutunkra. Mayával egy élethosszig tart a vásárlás, ha tehetné az összes üzlet összes ruháját felpróbálná. Szerencsére most nem volt annyira belendülve, ezért a harmadik bolt után már ebédelni mentünk. Beültünk egy közeli étterembe. Maya pizzát rendelt magának, én pedig spagettit ettem. A terv az volt, hogy ebéd után Maya visszamegy a szállásra beszélni Markkal, én meg egyenesen a könyvesboltba. Na igen, ez csak tervben volt, viszont nem így történt.
-Na akkor a szálláson találkozunk te kis celeb! - ölelt meg Maya. Csúnyán néztem rá, mire gyors iramban, kimenekült az étteremből, megkímélve magát az öklömtől.
Én is éppen indulni készültem, de Maya szerencséjére még elszaladtam a mosdóba. A mosdóból kifelé menet láttam, hogy nagy sor van a kijáratnál. Mi a fene? Hogy lehet ekkora dugó egy étterem kijáratánál? Ránéztem az órámra. 1 órát mutatott, azaz még egy órám van szétnézni a könyvesboltban és visszaérni a szállásra a Mayával megbeszélt közös arcmaszkos, divatbemutatós, ruhapróbálgatós proginkra. Sietnem kell, ha nem csak a kirakatból akarom megnézni a könyveket.
Nagy nehezen átdúródtam magam a tömegen, és már éppen kiléptem az étterem ajtaján, amikor kamerák tömkelege zúdult az arcomba, odaszorítva az étterem ajtajához. Elveszítettem az egyensúlyom, éppenhogy meg tudtam kapaszkodni az ajtó korlátjában. Mire felnéztem egy csapatnyi sajtós és újságíró vett körbe egymást túlkiabálva...
Köszönöm, hogy elolvastad az új részét, a "Hírnévbe merülve" című sztorimnak! Remélem tetszett! :) Írd le kommentbe a véleményed! :)
ESTÁS LEYENDO
Hírnévbe merülve
Romance"-Azt gondoltad, hogy egy ilyen senki mint Te, kelleni fog egy hírességnek?! - mondta idegesen felröhögve. Lehűlve álltam, Őt nézve miközben a fotósok és újságírók a kameráikat kattogtatták, egy új szaftos sztorinak örvendezve. Teljesen lefagytam, c...