"Alkudj meg, ha tudsz. De ha nem tudsz, ne tedd. Még ha mindenki azt mondja is valami rosszra, hogy az "jó". Még ha úgy tűnik is, hogy félre akar söpörni a világ, kötelességed szilárdan megvetni a lábad, a szemükbe nézni és azt mondani: te állj félre!"
Amerika Kapitány: Polgárháború
Idegességemben szinte észre sem vettem, hogy megálltunk. Kylian keze végig simította a combomat mielőtt kisegített az autóból.
-Ideges vagy? -kérdezte gyengéden megcirógatva az arcomat.
-Ami azt illeti, szerintem mindjárt hányok! -mondtam nagy szemekkel, mire Kylian nevetni kezdett. Az igazság az, hogy tudtam, mindenhol ott lesznek a sajtósok és mindenki figyelni fogja minden lépésem. Na meg persze, az a titokzatos karkötő sem hagy nyugodni és ettől még idegesebb vagyok. Nagyon sok negatív cikk és videó jelent meg rólam a neten, amik végre már kicsit kezdtek eltünedezni. Nem kellene megint alakítanom valamit, amit aztán kiforgathatnak, hogy megint rólam csámcsogjon az egész világ. Így is kínos volt, amikor a szüleimnek kellett elmagyaráznom mi is történt igazából. Mosolyognom kell és eljátszanom, hogy minden rendben és nem éppen amellett az ember mellett sétálok be a rendezvényre, aki korábban a sajtó előtt Izabella mellett állt ki helyettem. Úgy érzem nem lesz könnyű dolgom.
Kiszállva az autóból, tátva maradt a szám miután megpillantottam a La Demeure Montaigne hotelt, ahol a rendezvény lesz. Ilyen csodálatos szállodát még életemben nem láttam. Biztosan drága lehet itt egy éjszaka. Kylian a kezemet elkapva terelni kezdett a bejárat irányába. A fehér kőberakásos nagy forgó ajtó előtt egy fekete öltönyös férfi várt minket mosolyogva, hogy bekísérhessen az előadóterembe. Rengeteg hosszú folyosón sétáltunk át mire megpillantottuk a bálteremig húzódó vörös bársony szőnyeget. Sosem gondoltam volna, hogy egy hotel lehet ekkora, na meg ennyire gyönyörű. Nem is hasonlítható Magyarországhoz.
Amint beléptünk a terem ajtaján hatalmas üdvrivalgás tört ki. Kylian csapattársai egy nagy körben állva fordultak felénk és emelték poharukat Kylian felé. Nem tudtam megállni, hogy ne mosolyogjak. Olyan aranyos dolog, hogy a csapat többi tagja ennyire támogatja Kyliant a pályán kívül is. Tényleg egy nagy családdá kovácsolódtak. De persze a fiúkon kívül még rengeteg vendégnek volt üres a széke, akik még hivatalosak voltak a bemutatóra. A táskámat letéve a névkártyám mellé, körbenéztem a mosdót keresve, ha esetleg mégis elkapna a hányinger.
-Gyere haver, ez ma rólad szól! -nyomott egy pezsgős poharat Neymar Kylian kezébe és a zakója ujjánál fogva húzta a csapat többi tagja felé.
-Ugye nem baj ha kicsit ellopom? - kacsintott rám Kylian válla felett. Mosolyogva csak bólintottam és már egyedül is voltam hagyva a nagy bálteremben, százezer fotós kamerájával farkasszemet nézve. A széken helyet foglalva elővettem a mobilom és úgy döntöttem írok Mayának, hogy megérkeztünk, amikor egy nő huppant le a mellettem lévő székre.
-Csatlakozhatok?- nézett rám mosolyogva egy a harmincas éveiben járó, ismeretlen nő, fekete estélyiben, mire felkaptam a fejem. -Öhm persze, nyugodtan -nyújtottam oda a kezem, várva a bemutatkozását.
-Hiba vagyok, Hakimi felesége -mosolygott barátságosan megrázva a kezemet. -Sok jót hallottam már rólad Kyliantől. Alig vártam, hogy személyesen is találkozzunk!
-Tényleg? -lepődtem meg. Nem gondoltam volna, hogy Kylian a barátai körében sokat beszél rólam. Főleg nem ha a párjaik is ott vannak.
YOU ARE READING
Hírnévbe merülve
Romance"-Azt gondoltad, hogy egy ilyen senki mint Te, kelleni fog egy hírességnek?! - mondta idegesen felröhögve. Lehűlve álltam, Őt nézve miközben a fotósok és újságírók a kameráikat kattogtatták, egy új szaftos sztorinak örvendezve. Teljesen lefagytam, c...