Az első találkozás...

1.1K 27 1
                                    

-Szofi? - kérdezte meglepődve Eric. Igen, az az Eric. Aki előtt leégettem magam a tamponjaimmal a repülőn. Mondanom sem kell, inkább azt kívántam volna, hogy úgy vágjon fejbe az ajtó hogy ezt a találkozást elkerüljem. Vagy legalábbis ne emlékezzek rá.

-Megütötted magad? - kérdezte Eric, miután még mindig ott ültem hülyén mint aki megnémult.

-Ja, dehogyis..öhm minden oké - válaszoltam röviden, majd felugrottam és már indultam is volna a lelátóra, hogy elkerüljem a beszélgetés tovább folytatódását, azonban Eric megragadta a kezem.

-Sajnálom, hogy így rád nyitottam az ajtót! Nem így képzeltem a következő talinkat! - mosolygott azzal a tökéletes mosolyával. Majdnem elájultam. Azt mondta, hogy ő már elképzelte a következő talinkat?? Most csak álmodok?

-Foci rajongó vagy? - nézett rám Eric kérdőn.

-A barátnőm az, miatta jöttünk! - feleltem kurtán.  -És te mi járatban? - próbáltam oldani a helyzetet.

-Én vagyok a francia válogatott sport újságírója - mondta, nekem meg leesett az állam. Újságíró?? Hát mostmár rólam is van egy-két jó sztorija.

-Vissza kell mennem a barátnőmhöz - mondtam a beszélgetés lezárásaképp.

-Örülök, hogy újra láthattalak - felelte, miközben mélyen a szemembe nézett.

Elpirultan csak bólintottam és visszamentem a lelátóra Mayához. Más is ilyen béna jó pasik közelében? Vagy csak én.

-Hol voltál ilyen sokáig? Minden oké? - kérdezte aggódóan Maya.

-Persze, minden rendben, csak hosszú volt a sor. - válaszoltam, rövidre fogva a magyarázkodást. Nem szerettem Mayának pasikról beszélni. Mindig mindenbe sokat gondol bele. Aztán nem hagy vele békén, nem is tudunk másról beszélni.

Elkezdődött a meccs. Maya végig teljes extázisban volt. Úgy szurkolt Ronaldonak mintha az élete múlna rajta. Mondjuk ennek a mögöttünk ülő francia szurkolók nem nagyon örültek. Hiszen még mindig a francia oldalon ültünk. 

A meccs 1-1 lett. Ronaldo lőtte a portugálok gólját. A franciákét pedig az a srác aki nézett a meccs előtt és akinek a mezével álmodtam. A játékját nézve, nagyon sokat jelent neki a foci és nagyon tehetséges is benne. Lecsekkoltam instán, miután Maya elmondta a nevét. Nagyon jóképű srác, nem csodálom hogy annyian odavannak érte.

A meccs vége után Mayával elindultunk a kijárat felé. Nagyon nagy volt a tömeg, alig bírtunk előremenni. Megvártuk a stadion előterében, hogy elszállingózzon a tömeg, és Maya autogrammot tudjon kérni Ronaldotol. Addig amíg ő várt a sorára, én kiraktam egy képet insta sztoriba, hogy itt vagyunk Párizsban a híres Portugál-Francia focimeccsen. 

-Megvan az aláírás, mehetünk - kiabálta örömködve Maya. A kijárat felé indultunk, amikor is hirtelen valaki megragadta a vállam.

-Hé, várj egy kicsit! - szólt az idegen hang a hátam mögül.

Megfordultam, és szinte tátott szájjal bámultam az előttem álló srácot. Kylian Mbappé volt az. Meglepődötten néztem rá, egy kukkot se szólva.

-Ezt oda akartam neked adni! - szólt mosolyogva és felém nyújtotta a mezét.

-Kö-köszönöm - dadogtam. Hirtelen azt sem tudtam mi történik. Olyan jól nézett ki ez a srác. A mez olyan jól állt neki mintha rá öntötték volna. A mosolya lélegzetelállító volt. A szeme pedig mint egy aranyos kiskutyáé. Már tudom miért van sok csaj belezúgva. Iszonyat dögös. Viszont még mindig nem értettem, hogy egy olyan híresség mint ő, miért adja oda a mezét egy olyan átlagos csajnak mint én. És hogy miért pont nekem.

-Tetszett a meccs? - kérdezte kétszáz wattos mosolyával.

-Öhm igen, gratulálok a gólodhoz, nagyon tehetséges vagy! - válaszoltam. Nem tudtam hogy viszonyuljak ehhez az egész helyzethez, ezért próbáltam nyugodt maradni és nem újra leégetni magam egy helyes pasi előtt.

-Köszönöm, aranyos vagy! - mondta, majd ezután végig nézett rajtam tetőtől talpig. Az arcán látszott, hogy tetszik amit lát.

-Mennünk kéne - szólt oda Maya a hátam mögül.

-Ja persze, induljunk. Örültem a találkozásnak - fordultam vissza mosolyogva Kylianhez, és már épp indultam volna ki, amikor visszahúzta a kezem.

-Várj, még a nevedet sem árultad el! - mondta reménykedve.

-Szofi, Szofi Hale. - válaszoltam mosolyogva, majd Maya mellé lépve elindultunk ki a stadionból.

-Maya majd kiugrott a bőréből, amikor kiléptünk az ajtón. 

-Láttad ezt?? Úgy nézett rád mint aki mindjárt felfal. Tuti bejössz neki!Tetszel egy híres focistánaak! - ugrált körbe sikítozva.

-Jaj Maya, hol kellenék én egy ilyen pasinak? Biztos csak azt csinálja mint amit minden csajjal. Az ilyenek szeretik ha a nők a lábaik előtt hevernek - mondtam neki lekezelően.

Nem akartam ebbe az egészbe többet belegondolni. Az előző kapcsolatomból is megtanultam, hogy az ilyen és ehhez hasonló csávóknak sosem leszek elég jó. Nem akarok  újból csalódni.

A szállásra visszaérve leraktam a Kyliantől kapott mezt az ágyra és elmentem tusolni. Hosszú napunk volt, jól esett egy kicsit felfrissülni. És hát nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy ma két észveszejtően jó pasi mutatott irántam érdeklődést. Mintha egy álom lenne. Nem is nagyon tudom még felfogni.

Tusolásból visszaérve, ahogy beléptem a szobámba és ránéztem az ágyra, a ráterített mezzel, hirtelen deja vu érzés fogott el.

Tusolásból visszaérve, ahogy beléptem a szobámba és ránéztem az ágyra, a ráterített mezzel, hirtelen deja vu érzés fogott el

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Mintha ezt már átéltem volna. És rájöttem. Az álmomban pontosan ez volt, ugyanez az ágy, ugyanez a mez. Ez nem lehetséges. Hogy lehet az, hogy pont ezt álmodtam?? Jövőbe látó lennék? Képtelenség.

Épp már kezdtem hülyének érezni magam, attól hogy ennyire túlgondolom ezt az egészet, amikor pittyent a telefonom. Aztán megint. És megint. Odamentem megnézni, kitől kaphattam értesítést, amikor hirtelen csörögni kezdett. 

Ránéztem a kijelzőre és elkerekedett szemekkel álltam a telefon előtt. Nem hittem a szememnek...


Köszönöm, hogy elolvastad az új részét, a "Hírnévbe merülve" című sztorimnak! Remélem tetszett! :) Írd le kommentbe a véleményed! :)


Hírnévbe merülveحيث تعيش القصص. اكتشف الآن