Başka bir Dylmas ile buluştuk efendim.
Başlama tarihiniz:
Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi okumalar.
+18 hikayedir.
Soğuk, üşüyordum. Etrafımdan boğuk sesler geliyordu ama vücudum ne olduğunu ayırt edemeyecek kadar halsizdi. Gözümü dahi açacak gücüm yoktu.
Arayabildim en sonunda yavaşça dudaklarımı. "Ü-üşüyorum." diye mırıldanabildim. Sıcak bir elin baskısını alnımda hissettim.
Bilincim tekrar karanlığa gömüldü.
Ardından gözlerimi açtım.
Bakış açıma giren beyaz tavan, ilk başta kaşlarımın çatılmasına neden oldu. Bir öksürük krizine tutulurken gözlerimi ağır ağır odada gezdirdim.
Neredeydim ben?
Oda oldukça eskiydi. Beyaz duvarların boyası dökülmek üzereydi ve çatı katındaydım. Yatağın ucuna baktığımda küçük bir pencere gördüm.
Doğrulmaya çalıştığımda tüm vücuduma giren ağrı ile inledim. Ne olduğunu hatırlamıyordum. Buraya nasıl geldiğimi.
Kendimi zorlayarak üstümdeki örtüyü çektim ve cama yürüdüm. Dışarı baktığımda iki adam, evin bahçesinde konuşuyorlardı. Bunlar kimdi? Burada ne yapıyordum ben?
Yeşil gözlü çocuk beni hissetmiş gibi pencereye baktığında irkildim. Kaşları çatıldı ve yanındaki kahverengi saçlı çocukla buraya yürümeye başladı.
"Siktir." Telaşla odanın kapısını açıp merdivenlerden inmeye başladım. Evin kapısı açıldı.
"Dur." dediğinde üstümde tişört bile olmamasına rağmen hızla koşarak arka bahçe kapısından çıktım. "Dur dedim!" diye bağırdı. Koşmaya devam ettim. Dondurucu soğuk iğne gibi tüm bedenime saplanıyordu.
Birden kolumdan tuttuğunda ayağına çelmeyi geçirdim. Sinirle bağırırken yalanladı, yüzüne yumruğumu geçirdiğimde yere yapıştı. Bağırarak bacağıma tekme atmasıyla ben de yere yapıştım.
Üstüme çıktığında, "Bırak beni!" diye bağırıp itmeye çalıştım. Yüzüme inen sert yumrukla gözlerim kaydı.
Kulağım çınlarken koltuk altlarımdan tuttuğunu hissettim. Ardından bedenimi sürüklemeye başladı.
Evin içine girdiğimizi sıcaklığından anladım. Ardından diğer arkadaşı kolumun altına girdi. Merdivenleri çıktık.
Odaya beni fırlattıklarında nefes nefese açtım gözlerimi. Birden az önceki adam boğazıma yapıştı. "Bir daha kaçmaya çalışırsan, seni öldürme işlemini erkene çekerim." Güldüm alayla.
"Hiçbir bok yapamazsın bana." Yüzüme inen bir yumrukla daha tekrar çınlamaya başladı kulağım. Bir başkası indi.
"Ricky, tamam. Dur artık." Adamı üstümden çektiğinde zaten halsiz olan bedenimle tekrar bilincim kapandı.
Uyandığımda yataktaydım ve ek olarak tek elim yatağa kelepçeliydi. Çekiştirdim, bir işe yaramadı. Neye bulaşmıştım ben? Neden yakın hafızam yoktu? Dünü ya da ondan önceki günleri hatırlayamıyordum.
Kapı birden açılınca irkildim hafif yerimde. İçeri kahverengi saçlı çocuk yavaşça girerken yeşil gözlü olan, muhtemelen Ricky'di, kapıya yaslandı yavaşça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
another time [bxb] •dylmas [Tamamlandı]
Fanfiction"Başka bir zamanda yine seni seveceğim Thomas, Başka bir zamanda tekrar buluşacak gözlerimiz..."