Biz geldik.
Darağacı Dansı 2'yi kaldırdım, yazın gelir tamamlanmış bir şekilde. Another Time gelecek olursak...
Üç dört bölüme final yapmayı düşünüyorum. STAY 'in ise on bölümü var.
TRNC 2 fazla uzamayacak. STAY ve Another Time bittiğinde tüm yıl bizi idare eden iki hikaye olacak, birisi TRNC, diğeri de sürpriz ;)
Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi okumalar!
"Ye." dedi abim sırıtarak. Dylan'a bakıyordu direkt olarak ve andığım kadarıyla onu öldürmek istiyordu. "Senin geleceğini öğrendiğimde sevgimi de katarak ben yaptım yemeği." Dylan'ın korkuyla önündeki yemeğe bakmasını izledim.
"Senin tabağını özel hazırladım." diye devam etti abim sırıtırken. "Yemezsen, darılırım." Dylan'ın korkuyla yemekten bir çatal almasını ve sertçe yutmasını izledim. İçine zehir mi koymuştu acaba? Bunu Dylan'a yapar mıydı?
"Elinize sağlık." dedi gözlerini yemeğe dikerken. Annem çok yumuşak yaklaşmıştı ama abim her an üstüne atlayacak gibi duruyordu.
"Afiyet olması..." Fairy dirseğini sertçe abime geçirdiğinde anlık ona baktı ama Dylan'a döndü tekrar. "Afiyet bal şeker olsun." dedi öfke ile gülümserken.
"Abi." dedim kaşlarım çatılırken. "Derdin ne senin?" Bir de beni yanına oturtmuştu zorla. Dylan'ın yanına oturmama izin vermemişti.
"Ne derdim olacak, ben çok sevdim Dylan'ı." Hızla yüzündeki gülümsemeyi ciddi bir ifadeye bıraktığında Dylan'ın rahatladığını gördüm ama erken davranmıştı, abim psikopatça sırıtarak Dylan'a döndü tekrar. "O kadar çok sevdim ki severek öldürebilirim." Dylan korkuyla bana baktığında dudaklarımı büzdüm. Zavallım, annem ve abimle tanışacağı için çok heyecanlıydı oysa.
Babam boğazını temizleyerek dikkati üstüne çektiğinde kalktım abimin yanından. "Sana katlanamayacağım." dediğimde kolumdan tutmaya çalıştı gizlice ama başaramayıp kısık sesli bir küfür savurdu. Dylan'ın yanındaki sandalyeye geçtim ve Dylan'ın koluna girip başımı kaldırdım ona. Bana gülümsediğinde kaşlarım havalı abime döndüm.
Elindeki bardağı sıkıyordu. "Hayatım!" diye Fairy zar zor elinden bardağı aldığında havada kalmış eliyle bize bakmaya devam etti. Umursamadan gözlerinin içine bakarak başımı Dylan'ın omzuna koydum. Dişlerini sıktı.
"Bana geliyorlar."
Hızla geri çektim başımı. Tamam, Dylan'ı öldürtmemin bir mantığı yoktu, abimle aramdaki güç savaşını kazanacağım diye.
"Bugün ne yaptın oğlum?" diye babam abime döndü aradaki gerilimi bozmak için. Abim babama baktı ve sırıttı tekrar.
"Bir şeyler kestim." Dylan'ın vücudu kasıldığında babamın da kaşları çatıldı.
"Ne kestin?"
"Et tabiki!" diye hızlı bir değişim yaşadı tabağı gösterirken. "Yemeği ben hazırladım diyorum, hiçbiriniz dinlemiyor beni..." Bozulmuş gibi tabağı ile oynamaya başladı.
"Elinize sağlık, cidden çok güzel olmuş." diye Dylan konuştuğunda abim omzunu silkti.
"Afiyet olma- Ah!" Fairy'e baktı kaşları çatılı. Ardından tekrar Dylan'a bakmaya devam etti sessizce arkasına yaslanırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
another time [bxb] •dylmas [Tamamlandı]
Fiksi Penggemar"Başka bir zamanda yine seni seveceğim Thomas, Başka bir zamanda tekrar buluşacak gözlerimiz..."