Biz geldiiiik
Arkadaşlar, profilimde yeni bir Dylmas hikayesi daha var.
"Killer in My Bed •dylmas" oldukça seveceğinizi düşünüyorum. Dylan mafya, Thomas ise avukat.Bu bölümü okuduktan sonra ona da bakarsanız çok sevinirim. Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi okumalar!
Bahçede oturuyorduk. Ricky ve Clara, çimlerde Timmy ile oynuyorlardı. Stevens da onlarla birlikteydi ve mutlu duruyorlardı, cidden.
Dylan, ben, kuzenim ve Chris bahçedeki koltuklarda oturuyorduk. Geniş koltukta Dylan beni kolunun altına almıştı ve ipadden bir şeylere bakıyordu. Ben ise başımı omzuna yaslamış etrafa bakıyordum. Kuzenim ise yanımda oturuyordu ve Chris'e olan bakışlarını her yakaladığımda etini mıncırıyordum. Yanlış sularda yüzmeye çalışırsa, boğulacaktı.
Chris, "Bunu açmam gerekiyor." diyerek ayağa kalkıp yanımızdan uzaklaştığında Glenn hızla beni Dylan'dan çekti.
"Bırak artık kuzenimi." diye sinirle konuştuğunda Dylan bize bakmadan sırıtarak başını salladı ve kolunu çekti omzumdan. Glenn ona gözlerini devirip bana baktı.
"Chris çok yakışıklı." dediğinde ilk Dylan'dan, ardından da benden geldi tepki.
"Babasının ama."
"Saçma sapan konuşma." Kolundan tutup sarstım onu. Endişe ile ben onu sarsarken başı bir öne bir arkaya sallanmaya başladı. "Sakın! Aklından bile geçirme!" Dudakları kıvrıldı.
"Böyle diyince daha da yapasım geliyor." dediğinde Dylan derin bir nefes alarak başını işinden kaldırdı ve Glenn'e baktı. Yüzünde oldukça ciddi bir ifade vardı.
"Ölmek istemiyorsan, ondan uzak dur."
"Saçmalama. En fazla ne yapabilir ki?" Yaptıkları aklımdan bir bir geçerken Glenn ciddi yüzümüze baktı bir süre. Ardından sertçe yutkundu. "Bir şey yaptı mı?" Derin bir nefes alıp saçlarımı taradım geriye doğru.
"Glenn, Chris'in bizi kabullenmesi aylar aldı. Dylan çocukluk arkadaşı diye kabulleniyor ama bu homofobik olduğunu değiştirmez." Dylan da başını sallayarak onayladı beni.
"Homofobik ve senin farklı anlamda bir davranışını götürse, sana zarar verebilir." Gözleri şokla genişledi. O tabi bilmiyordu Chris'in klasik yetmişler erkeği olduğunu.
"Yapar mı cidden?" Başımızı salladık. Çok değişmişti ama ne yapacağını hâlâ kestiremiyorduk. Beni artık Dylan kadar seviyordu, asla kötü bir şey yapmazdı ama Glenn için aynısını söyleyemezdim. Belki kuzenim diye kendini frenlemeye çalışırdı ama her türlü Glenn'in bir şekilde canı acırdı.
"Neyse." diyip önüne döndü dudaklarını büzerek. "Zaten ben onun için çok çıtırdım." Dudaklarım kıvrıldı. Ayağa kalktım ve omzunu sıktım, ardından Rickylerin yanına oturdum. Timmy küçük küçük adımlar atarak yüzündeki gülümseme ile bana geldi ve ona açtığım kollarımın arasına girdi. Başımı eğip saçlarından öptüm ve geri çekilip gözlerine baktım. Boynuma sarıldı.
"Yaa..." dedi Clara dudaklarını büzerek bize bakarken. "Seni çok seviyor. Çok tatlısınız." Yanağından öptüm.
"Ben de onu çok seviyorum." Kendime çekip bacaklarımın arasına oturttum ve ben saçları ile oynarken o da oyuncaklarıyla oynamaya devam etti.
Birden Chris'in kahkahası arka taraftan yükseldiğinde hepimiz oraya döndük. Koltukta, eliyle karnını tutmuş ağlayacak kadar gülüyordu. Neye güldüğünü gördüğümde dudaklarım kıvrıldı. Glenn üstüne içecek dökmüştü ve boydan boya nasıl becerdiyse ıslaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
another time [bxb] •dylmas [Tamamlandı]
Fanfiction"Başka bir zamanda yine seni seveceğim Thomas, Başka bir zamanda tekrar buluşacak gözlerimiz..."