Another Time -26-

777 74 44
                                    

Ben geldim.

After sex halleri fiaçgiqçgq

Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi okumalar.











Gözlerimi omzumda hafifçe dolaşan parmağıyla. Gözlerimi kırpıştırırken arkamdan başını uzatıp boynumdan öptü. "Günaydın." Gözlerimi geri kapattım yavaşça. Ardından bir süre sonra geri açtım.

"Günaydın." diye boğuk sesimle fısıldadığımda yanağımdan öptü bu sefer de. Yatakta ona doğru dönüp kollarımı beline sardım ve başımı omzuna koyup tekrar kapattım gözlerimi. Güldü. "Hâlâ uykun mu var?"

"Gider birazdan." dediğimde saçlarımı okşamaya başladı.

"Rahat uyudun mu?" Başımı salladım.

"Şöminenin gece sönmüş olması lazımdı ama hiç üşümedim." dediğimde saçlarımdan öptü.

"Sen üşüme diye gece kalkıp yaktım tekrar." Gözlerimi açıp gözlerine baktım dudaklarım aralık bir şekilde. Güldü yavaşça. Dudaklarımdan öptü. "Niye öyle bakıyorsun?" Yanağımı okşamaya başladı.

"Hiç." diye fısıldadım. "Sadece seni çok seviyorum." Tekrar öptü dudaklarımdan.

"Ben de seni çok seviyorum bebeğim." Huzurla tekrar ona sıkıca sarılırken gözlerimi kapattım. "Hadi banyo yapıp, diğerlerinin yanına geçelim." Başımı salladım. Yataktan kalktığında ona baktım yataktan. Altında iç çamaşırı vardı.

Doğrulduğumda giren ağrı ile dişlerimi sıktım ama belli etmedim ona. Bir süre oturup beklediğimde anlamış olmalı ki yanıma oturdu yavaşça. "Yardım etmemi ister misin?"

"Hayır." dedim hızlıca. Gözlerimi kaçırdım. "Kalkarım ben." Saçımı geriye taradı yavaşça.

"Benden utanmanı istemiyorum. Ağrın varsa söyle Thomas, canının yanmasını istemiyorum." Gözlerine baktım tekrar.

"Var biraz." diye fısıldadığımda ayağa kalktı. Koltuğun üzerinden bir hap ve tezgahtan su alıp geldi yanıma yavaşça.

"Al bakalım." Elinden hapı ve suyu alıp içtim. Kolumdan tutup ayağa kalkmama yardım etti ve banyoya girdik.

Küveti hazırlarken onu izliyordum. Belirgin kasları gözüküyordu ve oldukça çekici duruyordu. "Gel." Ona doğru ilerlediğimde kenardaki kremi aldı eline. Parmağına sürüp gözlerime bakarak yavaşça kalçama indirdiğinde boştaki kolundan tuttum. Yavaşça deliğimin etrafına sürmeye başladı. Parmağını içime gönderdiğinde inlememek için kolunu sıktım.

İşi bittiğinde elini kendine çekti geri. "Geçirir bu birazdan." Başımı salladım. Küvete geçtiğinde kollarını açmasıyla ben de girdim ve sırtımı göğsüne yasladım. Omzumu öperken kollarını belime sardı. Saçlarımı ıslatıp, saç diplerime masaj yaparak kendi şampuanıyla köpürtmeye başladığında gözlerimi kapattım.

Parmakları saçlarımda dolaşırken sabah sabah güzel bir huzur dolduruyordu içimi.

***

Elimden öperek evin kapısını açtığında gülümseyerek baktım ona. Ama içerideki gürültü ile soldu yavaşça gülümsemem. Dylan elimden tutarak içeri bizi soktuğunda kaşlarım çatılı içerideki kaosa baktım.

"Sabah sabah ne bu gürültü?" diye yüzünü buruşturarak konuştu ama kimse onu takmadı. Stevens ve Ricky resmen daha önce hiç duymadığım küfürlerle tartışıyorlardı ve Clara ağlıyordu koltukta. Sessizce.

another time [bxb] •dylmas [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin