Merhabalar.
Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi okumalar.
Gözlerimi saçlarımı ve tişörtümün üstünden belimi okşayan eliyle araladım. Kuruyan ağzımı ıslatmak için yutkunduğumda eli bir ara duraksadı ama devam etti.
"Günaydın." diye fısıldadığında kolları arasında ona döndüm gözlerine bakmaya başladım. Gülümseyerek dağılmış saçlarımı eliyle geriye taradı.
"Günaydın." dediğimde gülümseyişi genişledi. Neden bu kadar yakın davranıyorduk birbirimize bilmiyordum ama hoşuma gittiği kesindi.
"Aslında gün ayalı çok oldu da, sen fazla uyuyorsun." dediğinde ukalaca sırıttım.
"Uyku sanatımdır." dediğimde güldü. Gülürken yanağında oluşan ince çizgiler onu olduğundan daha da yakışıklı gösteriyordu sanki.
"Sen sanatını yaparken ben birkaç kahvaltılık aldım." Kaşlarım havalandı. Her dakika en ufak seste gıcırdayan bu eski yataktan kalktığını fark etmediğime göre sanatımı çok iyi yapıyordum galiba.
"Lütfen nutella olduğunu söyle." Kaşları çatıldı. Ne dediğimi algılamaya çalıştı bir süre. "Fındık ezmesinin, çikolata ile yapılmış hali." diye açıkladığımda anlayan sesler çıkarttı.
"İtalyan çikolata ezmesini diyorsun." dediğinde başımı salladım. "İtalyan bir arkadaşım o olmadan yaşayamazdı. Birkaç kez yedim ama Amerika'da satılmıyor."
Dudaklarımı büzdüğümde güldü. "Ama onu telafi edecek bir şeyim var." Doğrulduğunda ben de doğruldum yatakta. Kenardaki iki poşetten küçük olanı açtığında çikolatalı donut kokusuyla gözlerimden çıkan kalplerle gözlerine baktım.
"Kimse sana daha önce mükemmel olduğunu söyledi mi?" Kutusunu açtığımda yeni çıkmış donutlar karşıladı beni. Hızla bir tane aldığımda güldü.
"Çok mu seviyorsun?" Bır ısırık alıp gözlerim genişlerken ona baktım ve başımı salladım. Uzun zamandır yemiyordum. "Benimkileri de yiyebilirsin?" Kutudaki diğer üç donuta baktım.
"Fazla yersem kusarım, ağır geliyor." diye yalan söyledim çünkü sen ye falan diye konuşaydım yüzde yüz zorla bana yedirirdi.
Donut ile birlikte aşağıdaki fırından aldığı sandviç ve meyve suyunu içtiğimizde ikimiz de oldukça doymuştuk. Meyve suyunun son bir yudumunu içerken bana bakıyordu. Gözleri dudağıma kaydı.
"Şuraya çikolata gelmiş." diyip kendi yüzünde işaret ettiğinde bulmaya çalıştım ama pek işe yaramadı. Yapamadığımı gördüğünde, yatakta bana yaklaştı.
Elini kaldırıp yanağıma yasladığında onu izlemeye başladım. Baş parmağı ile yavaşça dudağımın kenarını silerken hareketi sanki olması gerekenden daha yavaştı.
Parmağını yavaşça geri çektiğinde birbirimize bakmaya başladık. Yanlış anlaşılma olmasın diye ona gülümsediğimde o da rahatlamış gibi bana gülümsedi.
"Bugün ne yapacağız?" diye mırıldandığımda gözlerime bakmaya devam etti.
"Sana kimlik çıkartacağız, o baya uzun sürer. Sonra da yemek ısmarlarım." Başını salladı kendi dediklerini onaylar gibi. "Ondan sonra birisinin evine gideceğiz, bir gün orada kalmamız lazım."
"Tamamdır." dediğimde çöpleri toplayıp yatağa geri uzanmasıyla ben de yanına uzandım.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
another time [bxb] •dylmas [Tamamlandı]
Fanfiction"Başka bir zamanda yine seni seveceğim Thomas, Başka bir zamanda tekrar buluşacak gözlerimiz..."