Helüüüğ ben geldim. Yetiştirebilirsem Darağacı Dansı da gelecek.
+18 uyarısı.
Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi okumalar.
Merdivenlerden indiğimde Dylan salonda tek başına oturuyordu. Gözleri tüplü televizyondaydı ve evde tektik. Bakışları beni bulduğunda dudaklarında gülümseme yayıldı. Kollarını bana uzattığında ona doğru ilerledim.
Yanına oturmaya çalıştığımda engel oldu ve kucağına çekti beni. "Seveyim seni biraz." Dudaklarını boynuma bastırıp kokumu içine çekti yavaşça. Kollarını sıkıca bana sararken küçük öpücükler bırakmaya başladı.
Başımı saçlarına yasladığımda o da boynuma yasladı yavaşça. Ardından çenemden tuttuğunda aşağımda kalan gözlerine baktım. Dizlerinde oturuyordum, beni iyicene kendine çektiğinde pantalonundan kabarıklığını hissedebiliyordum. Başımı eğip dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda ellerini tişörtümden içeri soktu.
Küçük başlayan öpüşmelerimiz alevlendiğinde hızlı bir hareketle beni koltuğa uzandırdı ve bacaklarımın arasına girip üstüme çıktı. Saçlarımı okşamaya devam ederken öpüşmeye devam ettik. Onu hissedebiliyordum. İstemsizce uyarılmaya başlamıştım.
Dudaklarını dudaklarımdan çekti ve yanağıma bastırdı yavaşça. Ardından gözlerime bakarak ellerini eşorfmanımın iplerine getirdiğinde heyecanla bedenimi sıcak bastı ama bir şey belli etmedim. İpleri çözdü yavaşça.
Eşorfmanımı bacaklarımdan sıyırdığında ellerim titriyordu hafif. Fark etti ve bileğime küçük bir öpücük kondurdu yavaşça. "Korkuyor musun?" Sertçe yutkundum. "Fazla ileri gitmeyeceğim bebeğim." Yanağımdan öptü tekrar. Başımı salladım yine. Konuşursam sesimin titrmesinden korkuyordum.
Tekrar dudaklarıma yapışırken tişörtümün eteklerini kavradı yavaşça. Hızlıca üstümden çıkartıp tekrar dudaklarıma eğildiğinde tekrar araladım onun için.
Dudaklarını çekip göğsümden öptüğünde gözlerimi kapattım. Öpücüklerini yavaşça göğsümden aşağı kaydırırken ıslak dudaklarının tenimde bıraktığı hissiyatla inledim. Eşorfmanımı yere fırlattı ve karşısında sadece iç çamaşırımla kaldım.
Dudaklarını kasıklarımdan çekti ve gözlerime bakarak iç çamaşırımı da sıvadı yavaşça bacaklarımdan. Sertçe yutkunduğumda dudakları kıvrıldı. Üstüme uzandı hafifçe kollarını iki yanımdan koltuğa yaslarken. "Bu ilk görüşüm değil." Kollarımı boynuna dolarken kaşlarım çatıldı.
"Ne?" diye sorduğumda dudaklarından bir gülüş çıktı.
"Kapımıza geldiğinde baygındın ve havale geçiriyordun. Sana banyo yaptırdım, ateşinin düşmesi için." Yanaklarıma ateş basmaya başladığında güldü. Dudaklarımdan öptü yavaşça. "Yiyeceğim seni şimdi."
"Çok korkunç olmalı." dediğimde güldü tekrar.
"Her şeyden habersiz uyuyan tatlı bir çocuktan fazlasına benzemiyordun." Tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırdığında gözlerimi kapatıp ona karşılık vermeye başladım tekrardan.
Belimden tutarak beni doğrulttu ve hızla üstündeki tişörtü çıkarttı. Pantalonunu da çekip çıkartırken onu izliyordum. Tekrar dudaklarıma yapışırken bu sefer uzanmadık. Çıplak sırtımı sadece L koltuğa yasladım. Bacaklarımın arasındaydı ve onu hissedebiliyordum.
Kendini bana bastırdığında derince bir inleme döküldü dudaklarımdan. Kollarımı tekrar boynuna doladığımda uzun bir öpücük sonrası benden ayırdı dudaklarını. Hafifçe geri çekilip iç çamaşırını çıkartıp tekrar bana yaklaştığında gözlerimi uyarılmış aletine kaydırdım.
Oldukça büyük ve kalın olması muhtemel benim için oldukça kötü sonuçlanacaktı.
Bakışlarımı görmüş olmalı ki tekrar çenemden tutarak dudaklarını bastırdı dudaklarıma. Öpüşü derinleşirken elimi tuttu ve yavaşça kendine getirdi. Aletini avcumun içine aldığımda bıraktı elini yavaşça.
Onu şaşırtacak bir şey yapıp dudaklarımızı ayırıp eğildiğimde dudakları beklediğim gibi hafifçe aralanmıştı. Gözlerinin içine bakarak ağzıma aldığımda kısık sesli bir küfür savurarak elini saçlarıma attı. Gözlerinin içine bakarak ona ağız işi yapmaya başladığımda nefes alış verişleri hızlanmaya başlamıştı.
Oldukça uyarıldığı anda dudaklarımı çekip doğrulmamla tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bu sefer onu beklemeden aletini avcumun içine aldım ve onu çekmeye başladım. Elimde her geçen saniye daha da büyürken dudaklarımı hırçınca öpmeye devam ediyordu.
Dakikalar sonra bir inlemeyle elime geldiğinde nefes nefese ayırdı dudaklarımızı. Alnını alnıma yasladığında ben de nefes nefese kapalı gözlerine baktım. İyi becerebilmiş miydim hiçbir fikrim yoktu.
Dudakları kıvrılırken gözlerini açtı ve kenardaki tişörtünü alarak avcumu sildi. "Gel buraya." Onu dinleyerek yaklaştığımda beni tek dizine oturturken sırtımı göğsüne yaslamamı sağladı. Çenemden tutup başımı, omzumun arkasından uzattığı başına çevirdi ve dudaklarını bir kez daha bastırdı dudaklarıma.
Elini uyarılmış aletime götürdüğünde dudaklarına inlememle gülümsediğini hissettim. Beni ıslak eliyle çekmeye başladığında dudaklarına inlemelerimi göndermeye devam ettim. Vücudumu bir dokunuşu ile birlikte inanılmaz bir zevk kaplamıştı ve zihnimi bulandırmaya devam ediyordu.
Hızına yetişemediğim için dudaklarım durdu ama o zevkle aralanmış ve inleme döküken dudaklarımı öpmeye devam etti. Elinde büyüdüğünü hissedebiliyordum.
Birkaç dakika sonra karnım kasılmaya başlarken büyük bir inlemeyle eline boşaldım ve başımı nefes nefese omzuna bıraktım. Dudaklarımı bırakırken, vücudumun sarsılması geçene kadar beni çekmeye devam etti.
Durduğunda ve elini benden çektiğinde gözlerim kapalı nefeslerimi hâlâ düzene sokmaya çalışıyordum. Omzumdan öptü yavaşça. Ardından kollarını belime sarıp bizi L koltuğa uzandırdığında ona doğru döndüm. Başımı göğsüne yasladım bacağımı bacağının üstüne doğru bırakırken.
Neredeyse yüz üstü göğsünde uzanıyordum. Saçlarımı öpmeye ve üstüne attığım bacağımı okşamaya başladığında artık tamamen kendime gelmiştim.
"Çok güzeldin." dediğinde dudaklarım kıvrıldı. Muhtemelen birkaç saat sonra yüzüne bile bakamayacaktım, o da benimle dalga geçecekti ama şuan olması gereken buymuş gibi hissediyordum. Davranmam gereken buymuş gibi.
Gözlerimi açıp gözlerine baktım başım hâlâ göğsündeyken. "Seni seviyorum." Dudakları kıvırılırken çenemden tutup başımı hafif kaldırdı ve dudaklarımdan öptü. İlk kez birisine bunu söylüyordum, o anlamda.
"Ben de seni seviyorum bebeğim." Gülümserken tekrar gözlerimi kapatıp göğsüne koydum başımı.
"Baskın yemeyelim?" Oldukça uykum gelmişti.
"Ben hallederim, uyu sen." Ona güvenerek başımı salladım. Saçlarımı okşamaya devam etti. Ben uyuyana kadar yüzümü izlediğini biliyordum.
Dylan kötü biri değil. Sadece biraz fazla, hatta aşırı fazla soğuk kanlı. Her şeye karşı. Biraz da olgun.
Öyle işte.
Nasıl olmuş?
Yorum ve vote atmayı unutmayın. Sonra görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
another time [bxb] •dylmas [Tamamlandı]
Fanfiction"Başka bir zamanda yine seni seveceğim Thomas, Başka bir zamanda tekrar buluşacak gözlerimiz..."