Hoofdstuk 34

4.4K 67 15
                                    

"Niet? Dus als ik mijn hand langs de binnenkant van je bovenbeen naar boven laat glijden en mijn vingers over je onderbroek haal, dan zal alles droog zijn?" vraagt hij. Automatisch druk ik mijn benen bij elkaar en voel ik mijn hartslag omhoog gaan. Hij ziet wat ik doe en een arrogante lach verlaat zijn lippen.

"Ja.." zeg ik zacht. "Ja?" vraagt hij en een speelse lach vormt op zijn gezicht. Hij verbreekt ons oogcontact en kijkt naar beneden. Automatisch volgen mijn ogen zijn blik. Zijn vingertoppen raken de binnenkant van mijn knie en gelijk vliegt er een spanning over mijn lijf. Jake bijt op zijn onderlip om een brede grijns te onderdrukken. Kort kijkt hij me weer aan, maar focust zich dan weer op zijn vingers.

Langzaam laat hij ze over mijn nog steeds bij elkaar gedrukte benen glijden. "Houd op.." zeg ik nog zachter dan net. "Stop me dan.." zegt hij zacht terug. Ik kijk weer omhoog en zijn gezicht is maar een aantal millimeter verwijdert van mijn gezicht. Inplaats van dat ik zijn hand weg haal, ontspan ik langzaam mijn benen waardoor ze niet meer tegen elkaar gedrukt zijn.

Een nog bredere grijns verschijnt op zijn gezicht. Zijn vingers vervolgen hun weg naar boven op de binnenkant van mijn rechter bovenbeen. Als zijn vingers bijna bij mijn onderbroek zijn, raken ze een gevoelig stukje huid wat me bijna naar adem doet snakken. "Geilt dit je wel al op?" vraagt Jake met nog steeds die brede grijns. Zwaar ademen is de enige reactie die ik kan geven.

Zijn vingers raken mijn onderbroek. Van onder naar boven laat hij ze eroverheen glijden. "Hmm, dat is toch niet helemaal droog" concludeert hij serieus met een arrogante ondertoon, waarna gelijk een arrogante grijns tevoorschijn komt. Met zijn middelvinger en ringvinger geeft hij, op mijn onderbroek, druk op de plek waar mijn clit zit.

Met allebei mijn handen pak ik het aanrecht vast waar ik mezelf nog steeds flink tegen aan druk. Ik probeer geen reactie te geven op het gevoel van de druk op mijn clit. Hij doet verder niks met zijn hand, maar alleen al die druk die hij uitoefent met zijn vingers geeft al een goed gevoel. "Wil je er een vork bij?" vraagt hij dan. Verbaast kijk ik hem aan. "Wat?" vraag ik verwart.

"Wil je er een vork bij? Voor het fruit" antwoordt Jake en houdt een bakje met fruit omhoog. Keihard terug geklapt naar de realiteit besef ik me dat ik diep aan het dagdromen was. Jake staat naast me inplaats van tegen me aan met zijn hand tussen mijn benen. Kramp in mijn handen verraden wel dat ik daadwerkelijk hard in het aanrecht aan het knijpen ben.

Snel laat ik het aanrecht los en draai ik me om zodat ik hetzelfde sta als Jake. Ik kijk naar het uitgebreide ontbijt dat onder mijn neus staat uitgestalt op het aanrecht. "Uhm ja is goed" antwoord ik nog steeds half in de war. Ik heb nog nooit zo realistisch gedagdroomd. Ik kan nog even niet aan croissantjes en vers fruit denken. Ik kan alleen maar denken aan die hand van Jake tussen mijn benen. Hoe graag ik stiekem wilde dat het waar was.

"Ik weet niet waar je over na dacht, maar ik denk dat jij ook niet kan wachten tot het maandag is geweest" zegt Jake dan opeens en loopt langs me richting de eettafel. Ik schrik bijna op van zijn opmerking. Ik zie aan de hele houding van Jake dat hij moeite moet doen om een lach in te houden. Geïrriteerd dat hij alles heeft gezien pak ik ook een bord en een bakje met fruit, en loop achter Jake aan naar de eettafel.

Jake kijkt toe hoe ik ook ga zitten en het liefst zou ik die grote lach van zijn gezicht af willen slaan. "Je wilt zeker niet vertellen waar je aan dacht?" vraagt hij dan nieuwsgierig. Ik geef hem alleen een felle blik. "Oké oké, misschien dat je het na maandag wel wilt vertellen" lacht hij. Ik negeer hem en neem een hap van een croissantje. "Misschien nog een fantasie die we aan het lijstje kunnen toevoegen" zegt hij dan en geeft me een uitdagende blik.

Ik kijk hem verbaasd aan. "Nog één?" vraag ik. "Ben je die droom van laatst nou alweer vergeten?" vraagt hij verbaasd. Ik had eerlijk gezegd niet echt nagedacht over welke 'fantasie' hij het net had, maar nu schiet het me gelijk weer te binnen. "Dat wil ik oprecht wel een keer doen" zegt hij dan serieus. Lichtelijk beschaamt gooi ik een druif naar zijn hoofd. Hij ontwijkt hem nog net en begint hard te lachen.

"Wat? Ik mag je dildo toch wel bij jou gebruiken?" vraagt hij als of het de normaalste zaak van de wereld is en hij moet gelijk lachen als mijn wangen een rode kleur krijgen. "Vibrator" zeg ik zacht. Ik weet niet eens waarom ik hem verbeter, ik had hem ook gewoon kunnen negeren. "Nog beter" grijnst hij.

Ik zucht en nog voor ik het besef voel ik mijn ogen een cirkel maken. Met een ruk staat Jake op. "Ik heb het gezegd, geen excuses meer" zegt hij met een serieus gezicht, maar de twinkel in zijn ogen verraden gelijk dat hij hier op wachtte. Het enige wat ik kan bedenken is zo snel mogelijk van mijn stoel glijden en onder de tafel door kruipen. Jake probeert me nog te pakken maar is net te laat.

Ik sta snel op aan de andere kant van de tafel en kijk hem bijna smekend aan. "Als je dit doet heb je de weddenschap verloren" zeg ik nog in verdediging. Hij haalt diep adem en lijkt even te ontspannen. Ik zie hem nadenken en hij kijkt even opzij. Maar voor ik het weet probeert hij snel naar mijn kant van de tafel te rennen.

Ik heb het gelukkig op tijd door en begin ook te rennen. "Jake!" roep ik bijna uit paniek. We zijn gewisseld van positie rond de tafel en staan allebei weer stil. "Ik meen het echt" zeg ik om hem te laten stoppen. "Ik ook, ik had gezegd geen excuses meer" zegt hij met een uitdagende blik. "Dat was nog voor de weddenschap" zeg ik snel. "Juist ja" antwoordt hij en hij begint weer te rennen.

Ook ik begin weer te rennen. Uit blinde paniek ren ik richting het woonkamer gedeelte. Domme zet. Er staan veel spullen waar ik voor moet uitwijken en een iets te scherpe bocht zorgt ervoor dat ik uitglij. Jake grijpt zonder medelijden mijn enkel vast en glijd me over de grond zijn kant op. Ik glij over mijn buik en ik probeer mezelf nog af te remmen met mijn handen over de vloer.

Jake duikt naar de grond en draait me op mijn rug. Half buiten adem gaat hij boven op me zitten en krijgt al snel de kans om mijn armen tegen de grond te drukken. Ik doe nog moeite om mezelf los te krijgen, maar geef me over als ik merk dat het nul zin heeft. "Klaar?" vraagt hij lachent als ik uit gewiebeld ben.

"We hadden een weddenschap.." zeg ik zacht met bijna een verdrietige ondertoon. Jake begint hard te lachen. "Oké best, maar vanaf nu is het echt klaar met alle excuses. Als je nog één keer die attitude geeft door met je ogen te draaien is het klaar" zegt hij serieus. Zo snel als ik kan begin ik ja te knikken. Ik ben het nog steeds niet eens met deze hele 'regel' van hem, maar op dit moment doe ik alles om het in ieder geval langer uit te stellen.

"Wil je dan nu van me af gaan?" vraag ik als hij nog niet in beweging komt. "Als ik een kus mag" zegt hij lachent. "Dit is dus de hele reden waarom we de weddenschap hebben" zeg ik geïrriteerd. "Oh maar als ik hem dan toch al heb verloren kunnen we net zo goed verder gaan met waar we mee bezig waren" zegt hij met een grijns. "Nee nee! Dit, uhm, rekenen we wel niet mee" zeg ik snel. "Oké, geef me die kus dan" zegt hij arrogant.

Nog net op tijd kan ik mezelf ervan weerhouden dat ik mijn ogen weer hun gang laat gaan. Alleen een diepe zucht van irritatie verlaat mijn mond. Ondanks dit hele weddenschap gebeuren krijgt hij nog volledig zijn zin. Hij ziet mijn grote moeite gebeuren en moet lachen om het aanzicht. Hij pakt mijn gezicht vast en leunt mijn kant op.

Stevig drukt hij zijn lippen op de mijne en laat de kus extra lang duren. Niet dat ik er iets aan kan doen aangezien hij nog steeds bijna zijn hele gewicht op mij laat hangen. Als onze lippen elkaar verlaten kijkt hij trots en tevreden naar mijn nog steeds geïrriteerde blik. Hij staat op en trekt dan ook mij overeind. "Nou zullen we dat ontbijt slash lunch slash brunch maar afmaken" stelt hij arrogant voor. Ik sluit kort mijn ogen om een grote bom aan woede weg te drukken en loop dan achter hem aan richting de eettafel.

Tell me you still love me {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu