"Lukt het?" hoor ik Jake opeens zeggen met zijn zware ochtend stem. Ik schiet wakker als ik voel dat we lepeltje lepeltje liggen en ik de stijve lid van Jake tegen me aan voel. Ik ga overeind zitten en voel dan de moeheid op komen. "Ook goedemorgen" zegt hij met een speelse grijns. Verward om zijn blik wrijf ik in mijn ogen om hopelijk goed wakker te worden. "Heb je lekker gedroomd?" vraagt hij dan en hij kan een lachje niet onderdrukken.
Ik kijk hem nog verwarder aan. "Ja I guess" antwoord ik. "Char.." zegt hij en hij kan zijn zin niet eens afmaken omdat hij weer in de lach schiet. "Wat?" vraag ik lichtelijk geïrriteerd. "Je had een seks droom" zegt hij en hij moet nog harder lachen om mijn reactie. "N-niet" zeg ik snel en ik probeer mijn droom terug te halen. "Jij denkt dat ik zomaar een boner heb" zegt hij dan en ik kijk automatisch naar zijn nog steeds stijve lid.
Ik wil wat zeggen maar Jake trekt me snel naar zich toe en legt een hand over mijn mond. Ik wil boos worden maar dan hoor ik één van mijn ouders op de overloop. "Je was met je kont tegen me aan, aan het schuren. Af en toe kreunde je zachtjes, ik hoorde soms zelfs mijn naam. Ik durf te wedden dat je onderbroek zeiknat is.." fluistert hij ondertussen zacht in mijn oor. Mijn hartslag gaat met de seconden omhoog. Niet alleen door de woorden die hij zegt, maar ook om het feit dat één van mijn ouders elk moment binnen zou kunnen lopen en ons zo ziet zitten.
Om het allemaal nog erger te maken herinner ik me iets van mijn droom. Ik droomde over gisteravond, maar dan met een hele andere wending. Alles verliep precies hetzelfde als gisteravond, tot het moment dat hij mijn vibrator vond. God daar kan ik nog steeds niet normaal aan terug denken... Hoe heeft hij dat ding überhaupt gevonden? Ik had hem toch goed verstopt..? Ik kan me van mijn droom nog herinneren dat hij hem bij me gebruikte, hij liet me alleen niet klaar komen. Elke keer net niet. Opnieuw, en opnieuw, en opnieuw.
Dan laat Jake rustig mijn mond los als we de persoon, aan de andere kant van de deur, de trap af horen lopen. We blijven allebei stil tot we de voordeur dicht horen gaan. "Weet je het alweer?" is het eerste dat Jake zegt om de stilte te verbreken. Dan bedenk ik me dat ik nog tegen hem aan lig. Ik verplaats me snel weer naar mijn helft van het bed. Ik voel gewoon dat mijn wangen rood zijn. Ik heb nog nooit een 'seks droom' gehad.. waarom precies vannacht.
"Wat deden we?" vraagt hij dan nieuwsgierig. Ik blijf stil. Ik vind het al ongemakkelijk genoeg dat het is gebeurt, laat staan het nog aan hem vertellen. "Ah toe, ga jeje wilde fantasieën niet eens met mij delen?" zegt hij met een pruillipje. "Nee!.. Het is... gênant.." antwoord ik bijna beschaamt en ik voel dat mijn rode wangen er ook niet minder op worden. "Ah kom op. Je hebt me al een boner bezorgt, mag ik dan op zijn minst een leuk idee om hem straks weer weg te krijgen" zegt hij.
Ik kijk hem niet begrijpend aan. Dan maakt hij de hand beweging van zichzelf aftrekken en ik begrijp de hint. "Niet hier!" roep ik gelijk. Snel sla ik een hand voor mijn mond als ik mijn luide toon hoor. "Allebei je ouders zijn al weg" zegt hij geruststellend. "Oh gelukkig" zeg ik opgelucht. Na twee tellen rust voel ik opeens een opgejaagd gevoel. "Hoe laat is het?!" zeg ik in paniek.
"Bijna elf uur" antwoordt Jake kalm. "Bijna.. bijna elf uur?!" herhaal ik. "Relax, je hebt nu toch al je eerste lessen gemist, of je nou wat extra's mist maakt dan ook niet meer uit" zegt Jake op nog steeds diezelfde rustige toon. Hoe kan hij niet in paniek zijn?! Weet hij wel niet hoe lang nablijven dat is?! Ik skip nooit zoveel lessen. Wat als ze mijn ouders bellen?
"Tot hoe laat zit je vandaag?" vraagt hij dan. "Tot twee" antwoord ik terwijl ik uit bed spring. Jake pakt nog net mijn pols vast als ik richting mijn kast wil lopen en trekt me terug in bed. "Dan kunnen we hier toch net zo goed blijven liggen?" zegt hij arrogant en hij houdt me stevig vast waardoor ik geen kant op kan. "Laat me los! Ik moet naar school" roep ik boos en ik probeer mezelf los te krijgen. "Oké, ik laat je los, maar op één voorwaarde" zegt hij. "Best.." antwoord ik en ik stop met mezelf los krijgen.
"Wat deden we in je droom?" vraagt hij en gelijk verschijnt er een arrogante lach op zijn gezicht. Ik kijk hem geïrriteerd aan en probeer weer een poging om los te komen. "Probeer wat je wilt maar zo kom je alleen maar later op school" lacht hij. "En nog iets, dit wind me alleen maar meer op" zegt hij zacht in mijn oor. Gelijk stop ik met bewegen. De harde lach van Jake vult de kamer. "Als je het gewoon zegt, ben je hier vanaf" plaagt hij. "Dit is niet eerlijk.." zeg ik.
Hij begint weer te lachen. "Ik ben ook niet eerlijk" zegt hij arrogant. "Wil je me alsjeblieft los laten..?" vraag ik op een bijna zielige toon. "Uhmmm... nope" antwoordt hij. "Of je het nou vertelt of dat we hier de hele dag liggen, dat maakt mij niet uit" zegt hij daarna en hij maakt zichzelf een soort comfortabel. "Alsjeblieft.." probeer ik nog een keer. "Nee, ik heb je twee hele decent opties gegeven" zegt hij vastbesloten.
"Ja of... je kunt me natuurlijk ook gewoon helpen met van mijn boner afkomen. Dan heb ik je hele wilde fantasie niet eens nodig" zegt hij dan als of het een redelijk voorstel is. "Dat ga ik al helemaal niet doen!" zeg ik snel, voordat hij weer allemaal ideeën in zijn hoofd haalt. "Best, dan blijven we hier de hele dag liggen en kunnen we gezellig samen nablijven" zegt hij en hij sluit zijn ogen als of hij weer verder gaat slapen. Ik houd me stil en denk na over mijn opties. "Dan kunnen we gewoon gezellig een paar dagen samen doorbrengen... dan kan ik naar je kijken... je misschien wel aanraken... hopen dat je de fout in gaat zodat ik andere dingen kan doen.." denkt hij hard op.
"Oké oké best, ik vertel mijn droom wel" zeg ik dan snel als ik terug denk aan de avond in het hotel, toen we net terug kwamen van het diner. Ik hoor Jake arrogant in mijn oor lachen. Hij wist heel goed wat hij zojuist deed, en het werkte ook nog. "Ik wacht" zegt hij als ik stil blijf. Ik zucht. "We.. uhm.. nou ja jij.. gebruikte.. uhm... die vibrator.. mijn vibrator.. bij mij.." krijg ik er met veel moeite en veel schaamte uit. "Aha.. dus we delen diezelfde fantasie" zegt hij met een speelse ondertoon. Ik houd me stil. "Vond je het leuk?" vraagt hij dan. "Niet echt.." antwoord ik en ik probeer hem niet aan te kijken.
Hij begint te lachen. "Wat dan?" vraagt hij nieuwsgierig. Ik sluit kort mijn ogen en bedenk of ik dit echt ga vertellen. "Je.. liet me niet.. uhm.." ik kan mijn zin niet afmaken, het is gewoon te awkward om dit te bespreken. "Ik liet je niet wat? Klaarkomen?" vraagt hij. Automatisch kijk ik hem kort aan. Blijkbaar zegt mijn blik al genoeg. Hij begint weer te lachen. "Oh daarom klonk je zo zeurend en niet tevreden" lacht hij. Ik voel mijn rode wangen weer opkomen. "Maar daar kan ik wel verandering in brengen" zegt hij dan opeens.
JE LEEST
Tell me you still love me {18+}
RomanceDit boek is het vervolg op "let me take control {18+}". Ik raad je aan het eerste deel te lezen om dit deel beter te begrijpen. 18+ Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek...