Pov Charlotte
De hele avond voel ik de ogen van Jake in mijn rug prikken. Overal waar ik ga, alles wat ik doe, hij houdt me in de gaten. Ondanks de vele drank die ik al geconsumeerd heb, ben ik me er heel erg van bewust. Ik kan het ook niet laten om soms zijn kant op te kijken. Een vlaag aan frustratie komt naar boven als onze ogen elkaar vinden. Ik wilde deze avond gewoon alles even vergeten, plezier maken. Maar ik kan het niet als die twee ogen me overal blijven volgen. Ik heb al geprobeerd om naar buiten te gaan, maar dan gaat hij vrolijk mee.
Maar prima, als hij het zo wilt doen. Ik zie buiten een groepje rokende mensen staan. Als ik het me goed kan herinneren mocht ik er met hem amper over praten om het een keer te proberen. Ik kijk hem kort aan en loop dan naar buiten, naar het groepje mensen. Ik zie al aan zijn hele houding dat hij weet wat ik ga doen. Ik zie dat hij moeite heeft met in zijn stoel blijven zitten. Ik werp hem nog een arrogant lachje en stap dan de deur uit.
"Hé mag ik er misschien ook één?" vraag ik aan één van de meisjes met een sigaret in haar hand. "Ja natuurlijk schat!" zegt ze vrolijk terug en pakt enthousiast haar pakje sigaretten erbij. Ze overhandigt me een sigaret en geeft een aansteker. Oké in je mond doen en gwn zuigen toch? De rook schiet mijn longen in als de sigaret aan gaat. Een grote hoestbui komt omhoog en het meisje kijkt me geschrokken aan. "Oh lieverd! Hier wat te drinken. Als het je eerst keer is zou ik niet over je longen roken. Kijk zo moet je het proberen" zegt ze behulpzaam.
Ik doe haar na en het gaat inderdaad al een stuk beter. Gelukkig lachte ze me niet uit, hoe awkward. Ik begin het een soort onder de knie te krijgen, maar door mijn al geprikkelde keel komt er af en toe nog een slap hoestje uit. Ik luister een beetje mee met het gesprek van de nog steeds rokende mensen en drink het drankje op die ik heb gekregen van het meisje.
Opeens word mijn arm ruw vastgepakt en ik word snel omgedraaid. "Waar ben jij mee bezig?!" vraagt Jake die zijn gezicht iets te dicht bij die van mij houd. Ik zie de woede in zijn ogen, maar dat amuseert mij alleen maar meer. Hoe boos ik ook ben dat hij zich wéér met mij bemoeit, een kleine giechel kan ik niet bedwingen. Hij pakt de sigaret uit mijn hand en dooft hem onder zijn schoen. "Hé!" zeg ik nu wel boos.
"Laat me los!" zeg ik nog bozer en ik probeer zijn vingers van mijn arm te krijgen. Hij zucht gefrustreerd maar laat me niet los. "Ga je eindelijk naar me luisteren?" zegt hij geïrriteerd. "Ik moet helemaal niks! Laat me los" zeg ik en ik kijk wanhopig naar de dronken mensen om me heen. Jake kijkt dan ook rond. Sommige mensen beginnen al om te kijken naar de hele scène die we hier nu maken. Ik zie dat zijn gedachten alle kanten op schieten en uiteindelijk trekt hij me mee.
Tegen stribbelend sleurt hij me mee terug naar binnen. Hij loopt snel door de menigte mensen heen richting de trap. Ik pak de armleuning vast van de trap waardoor hij nog meer moeite moet doen om me mee naar boven te krijgen. "Laat me los!" schreeuw ik en ik hoor dat mijn stem overslaat. Hij trekt mijn hand los en werpt me dan sierlijk over zijn schouder. Door de drank die flink naar mijn hoofd is gestegen ging dit even te snel om er iets tegen te kunnen doen.
Pov Jake
Ik weet niet of het komt door de hoeveelheid alcohol dat ze al op heeft of dat ze het doet om mij te irriteren. Maar de hele avond kijkt ze me al aan met die uitdagende blik. De ene keer is het als ze weer is een beker vult met bijna alleen maar drank, de andere keer is het als ze staat te dansen. Fack wat is zij sexy. Ik houd me in, ik houd me echt in.
Opeens kijkt ze me aan met een lachje die ik niet helemaal kan plaatsen, maar ik voel nu al dat het niet iets goeds gaat zijn. Ze kijkt naar een clubje mensen die buiten staan te roken en ze kijkt weer terug naar mij. Ik verraad al gelijk in mijn lichaamshouding dat ik haar wil tegen houden om het niet te doen. Maar ik zie aan haar ogen dat het haar alleen maar meer motivatie geeft om het wel te doen. Tering, waarom moet zij zo facking eigenwijs zijn.
Nu weet ik zeker dat ze alles puur doet om mij te irriteren. Maar ik heb me lang genoeg in gehouden. Ik ben er nu klaar mee. We gaan nu gewoon praten, of ze het nou wilt of niet. Ik sta op en maak mijn weg naar buiten. Ik had al gezien dat ze half stikte in haar eerste hijs. Het meisje bij wie ze staat overhandigt haar een beker en laat haar iets zien, waarschijnlijk hoe ze niet over der longen hoeft te roken. En weer pakt ze een facking drankje aan van een vreemde.
Mijn frustratie neemt de volledige situatie over en ik grijp haar arm vast. Ik draai haar snel mijn kant op en ze kijkt me verschrikt aan. "Waar ben jij mee bezig?!" vraag ik gelijk. Onze gezichten zijn zo dichtbij elkaar dat ik het niet kan laten om kort naar haar lippen te kijken. Met moeite haal ik de gedachten uit mijn hoofd om ze aan te raken met de mijne.
Ik zie dat er een klein glimlachje rond haar lippen verschijnt en ze kan het ook niet laten om er een zachte gegiechel uit te laten. Het geeft me gelijk een flashback aan kamp. Hoe ze zich gedroeg op het 18+ feest. Wat ik toen wel niet allemaal met der wilde doen om haar een lesje te leren.
Ik pak de sigaret uit haar hand en doof hem onder mijn schoen. Eens zien of er dan nog iets te giechelen valt. "Hé!" zegt ze boos. "Laat me los!" zegt ze daarna en ze probeert mijn vingers los te maken. Ik zucht om de kansloze poging die ze doet om zichzelf los te krijgen. "Ga je eindelijk naar me luisteren?" zeg ik geïrriteerd. De laatste kans om vrijwillig mee te werken. "Ik moet helemaal niks! Laat me los" zegt ze nu meer wanhopig dan boos. Ze kijkt om zich heen en ik doe haar automatisch na. Ik zie dat er al wat mensen onze kant op kijken.
Ik wil dit niet hier uitvechten. Ik wil geen pottenkijkers bij een gesprek die misschien wel de hele situatie tussen ons kan veranderen. Ik hoop niet dat mensen gaan denken dat ik der iets aan ga doen, maar ik moet haar toch op een één of andere manier boven krijgen. Ik trek haar hard met me mee naar binnen. Ze probeert tegen te stribbelen maar tot aan de trap gaat het me eigenlijk moeiteloos af.
Ze pakt snel de armleuning van de trap vast. "Laat me los!" schreeuwt ze en van frustratie slaat haar stem over. Ik negeer haar opmerking en trek haar hand los. In een snelle beweging gooi ik haar over mijn schouder en loop ik naar boven. Het duurt enkele seconden voordat ze beseft wat er gebeurde en begint weer tegen te stribbelen. Ik open de badkamer deur en zet haar neer. Ze rent gelijk naar voren, richting de deur maar ik ga ervoor staan. Ik doe de deur dicht en draai hem op slot.
JE LEEST
Tell me you still love me {18+}
عاطفيةDit boek is het vervolg op "let me take control {18+}". Ik raad je aan het eerste deel te lezen om dit deel beter te begrijpen. 18+ Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek...