Hoofdstuk 17

4.8K 73 18
                                    

"Jake..." zeg ik. "Ja wat? Het kan toch?" zegt hij en hij geeft een kus op mijn wang. "Kap. Ik moet naar school" antwoord ik vastbesloten en ik doe net als of hij net niet een kus op mijn wang gaf. "Oké best" zegt hij en hij laat me eindelijk los. Ik spring snel op voor het geval hij opeens weer van gedachten verandert.

Ik pak wat kleren bij elkaar en loop richting de badkamer. Ik probeer even uit mijn hoofd te zetten dat ik zojuist daadwerkelijk die droom heb verteld en dat die kus op mijn wang honderden vlinders in mijn buik deed rond vliegen. Net voor ik de badkamer in loop glipt Jake langs me heen. Ik was zo diep in gedachten dat ik hem niet eens achter me aan hoorde lopen. "Hé!" zeg ik geïrriteerd als hij de douche aan zet. "Tja ik heb toch echt meer recht op de douche" zegt hij spijtig.

"Hoezo dat nou weer, dit is mijn huis" antwoord ik bijna boos. "Ik wil me ook best aftrekken in je kamer hoor, wat jij wilt" zegt hij en die arrogante grijns verschijnt gelijk op zijn gezicht. Ik zucht geïrriteerd. "Douche je mee, of...?" vraagt hij dan en zonder waarschuwing trekt hij zijn onderbroek al uit. Ik draai me snel om en ik hoor hem achter me lachen. "Schiet gewoon op!" roep ik nog snel en ik loop de badkamer uit. Hij begint alleen maar harder te lachen en doet de badkamerdeur achter mij dicht.

Zwaar geïrriteerd loop ik terug naar mijn kamer en ga ik op mijn bed liggen. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij serieus dronken voor mijn deur stond gister avond, zo lelijk naar me deed, ik hem naar binnen heb uitgenodigd en naast hem heb geslapen. Op een gewone schooldag nog wel. Ik kan het ook gewoon tegen niemand zeggen. Jasmijn en Melissa zullen me wel voor m'n kop slaan als ze dit horen, en we hadden afgesproken het niet meer over hem te hebben. Tegen Dylan kan ik ook niks zeggen, ik ben iets te bang voor zijn mening.

Ik hoor de douche uit gaan en nog geen twee tellen later komt Jake mijn kamer binnen lopen. "Eindelijk" zeg ik met een zucht en trek mezelf overeind van mijn bed. "Doe normaal!" roep ik als ik zie dat Jake naakt is. Ik draai snel mijn hoofd weg. "Stel je niet zo aan, als of je het erg vindt om ernaar te kijken" zegt hij en hij begint te lachen om zijn eigen opmerking. "Of kun jeje anders niet inhouden?" zegt hij zacht en ik schrik dat hij opeens dicht achter me staat.

Automatisch duik ik weg en loop ik snel langs hem heen. "Kun je niet wat aantrekken?" vraag ik negerend over zijn opmerking. "Heb jij nog kleren van mij ofzo?" vraagt hij en ik hoor dat hij zijn haar aan het drogen is. Ik trek mijn kast open. Ik betrap mezelf erop dat ik toch af en toe naar hem kijk via de spiegel. Hij ziet het ook en plaagt me door arrogant te grijnzen. Gelukkig maakt hij er geen kut opmerking over. Met tegenzin pak ik een trui en joggingbroek van hem. Deze had ik aan gedaan nadat we in het zwembad waren gevallen bij hem thuis. Ik wil ze helemaal niet terug geven... ik had ze aan bij mijn eerste keer...

Ik draai me naar hem om en focus me op zijn gezicht. Ik doe echt moeite om niet per ongeluk naar beneden te kijken. Niet omdat ik het graag wil maar omdat het gewoon daar is. Ik geef de kleren aan Jake. "Rustig maar, je mag ze terug hoor" zegt hij als hij de stapel aanpakt. Ik kijk hem verbaasd aan. "Ik zag hoe verdrietig je bijna keek toen je ze pakte" zegt hij en trekt ondertussen de broek aan.

"Als je het wilt, hoef je het alleen te vragen" zegt hij dan opeens. Dan besef ik me dat er een stilte is gevallen en dat ik al een tijdje zit te staren naar zijn enorm zichtbare lid. Doordat hij geen onderbroek aan heeft onder zijn joggingbroek is zijn lid volledig te volgen. Met een rood hoofd draai ik me gelijk om richting de badkamer en loop ik op een snel tempo de badkamer in. Ik sluit snel de deur en leun er voor een paar tellen tegen aan. Ik voel mijn hartslag in mijn keel en ik moet zelfs een soort op adem komen omdat ik deze blijkbaar in hield.

Oké gewoon gaan douche. Doe als of dit allemaal niet is gebeurt. Het is een normale schooldag waarvoor we iets te laat zijn. Rustig doen, maar op een iets hoger tempo. Ik check bijna drie keer of het slot wel op de deur zit voordat ik mijn kleren uit doe. Ik stap onder de voorverwarmde douche en voel mijn lichaam ontspannen als het hete water mijn lichaam raakt. Een zucht van eindelijke ontspanning verlaat mijn mond en ik laat het water over mijn gezicht stromen.

Ik kan helaas niet te lang van dit ontspannen gevoel genieten. Snel was ik mijn lichaam en haar. Het gehaaste gevoel dat ik te laat ben voor school komt alweer naar boven. Het hele feit dat ik ook nog met Jake moet dealen helpt ook niet echt mee. Ik borstel snel mijn haar, föhnen en make up op doen laat ik voor vandaag even zitten. Ik loop snel de badkamer uit richting mijn kamer. Ik negeer Jake die languit op mijn bed ligt, en amuserend kijkt naar hoe ik gehaast wat boeken bij elkaar raap.

Ik zeg geen woord en loop snel naar beneden als ik al mijn boeken heb. Ik gooi mijn tas bij de deur en loop naar de keuken. Ik ben zo druk bezig met een broodje smeren, dat ik Jake niet eens de trap af hoorde komen. Twee armen voel ik rond mijn middel glijden. "Jake niet doen" zeg ik en ik probeer me te focussen op de Nutella die ondertussen mijn brood uit elkaar scheurt. Hij vouwt zijn armen volledig om mijn middel en trekt me stevig tegen zich aan. Hij begraaft zijn gezicht in mijn nog steeds natte haar en ik voel zijn warme adem bijna tegen mijn nek aan.

"Doe gewoon even rustig" zegt hij zacht in mijn oor. Door zijn warme adem en vertrouwde stem vliegt er een tinteling over mijn rug. Hij drukt me nog steviger tegen zich aan. Ik wil me er niet aan toegeven maar zijn lichaam om die van mij heen voelt eigenlijk heel goed. Stiekem heb ik het ook wel gemist. "Jake... ik moet naar school.." zeg ik met een lichte tegenzin. Eigenlijk zou ik wel uren zo willen staan. Even vergeten wat er wel niet allemaal is gebeurt. Even vergeten wat hij ook alweer heeft gedaan.

In het moment vouw ik mijn armen over zijn armen heen en leun ik tegen hem aan. Ik voel hem tegen mijn schouder glimlachen als hij merkt dat ik me eraan overgeef. "Heel even" zegt hij zacht. "Oké.." zeg ik nog zachter, bijna zonder stem geluid. Ik voel mijn lijf volledig ontspannen. Als of ik dit even nodig had, een knuffel van hem.

Hij vouwt zijn armen over die van mij heen. Hij haalt één arm weg en houdt met zijn andere arm stevig mijn armen vast. Ik denk er eigenlijk nog niet eens zo over na wat hij deed. Tot hij met zijn vrije hand een pluk haar achter mijn schouder verplaatst waardoor mijn hals bloot komt te liggen. Zijn vinger toppen raken zacht mijn hals en van die kleine aanraking zak ik al bijna in elkaar. "Jake.." zeg ik nog, maar ik hoor zelf ook dat het er niet heel overtuigend uitkwam. Jake negeert ook mijn opmerking en gaat door met waar hij mee bezig was.

Hij zet een kus op mijn schouder en ik begrijp al gelijk wat hij wilt doen. Mijn lichaam reageert er alleen anders op dan dat ik zou willen. Ik moet het eigenlijk stop zetten, een simpele stap naar voren is misschien al genoeg. Maar inplaats daarvan kantel ik mijn hoofd wat opzij waardoor mijn hals nog zichtbaarder word. Jake ondersteunt mijn hoofd mijn zijn hand en kan het niet laten om zijn vingers diep in mijn haar te zetten. Hij trekt er niet aan, hij houdt het alleen stevig vast.

De volgende kus die hij zet raakt al mijn huid. Ik begin zwaarder te ademen. Ik voel zijn kus bijna branden op mijn huid. Als of mijn lichaam wilt aangeven dat het goed voelt maar dat het oh zo fout is. Hij zet nog een kus iets hoger. Ik merk nu pas dat ik mijn ogen dicht heb gedaan en volledig op ga in het gevoel. Ik weet niet wanneer het gaat stoppen dus ik wil optimaal genieten van elke seconden dat het duurt.

Hij vouwt zijn lippen om de huid midden op mijn nek. Ik voel zijn warme tong mijn huid raken en ik bijt snel op mijn lip om een kreun te onderdrukken. Hij zet nog zo'n natte kus, iets meer richting mijn oor. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Ik wil meer. Ik wil zijn lippen op de mijne voelen. Zijn handen die mijn lichaam verkennen. Ik wil hem weer in me voelen. Maar inplaats daarvan gaat hij traag op dit tempo verder. Steeds meer richting mijn oor. De huid op mijn hals word steeds gevoeliger en ik hoor zelf niet eens meer hoeveel geluid ik wel niet begin te maken.

Hij verplaatst zijn lippen over mijn huid. Ik voel zijn warme adem tegen elk stukje huid gaan waar hij komt. Hij verplaatst zijn lippen tegen mijn oor aan. "Je moet naar school.." zegt hij zacht. Ik voel hem grijnzen als hij merkt dat die simpele, plagende woorden me gelijk uit dit moment halen en hard terug naar de realiteit halen. Hij laat me los en drukt nog snel een kus op mijn wang. Hij pakt het mislukte broodje met Nutella van mijn bord en loopt naar de gang. "Zal ik je naar school brengen met de auto?" hoor ik hem vanuit de gang roepen.

Tell me you still love me {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu