Hoofdstuk 29

4.3K 77 7
                                    

Een minuut of tien later komt ze de badkamer uit. Ze heeft een handdoek om haar nog vochtige lichaam geslagen en haar natte haren hangen los over haar schouders. Fack wat is zij geil. Zonder enige aandacht voor mij, loopt ze naar een kast en pakt daar wat kleding uit. Nog steeds zonder ook maar één blik mijn kant op te geven loopt ze weer terug naar de badkamer. Een paar tellen daarna komt ze aangekleed naar buiten gelopen. "Jij kan" zegt ze tevreden en werpt me nog een uitdagend lachje als ik langs haar loop.

Als ik de badkamer binnen ben, doe ik de deur dicht. Ik trek mijn drijfnatte kleding uit en gooi het op de grond. Ik stap snel onder de douche en krijg een koude rilling als het warme water mijn koude lijf raakt. Als mijn lichaam een beetje opgewarmd is kan ik eindelijk ontspannen. Ik sluit mijn ogen en laat het water over mijn gezicht stromen.

Ik schrik me dood als ik opeens een hand op mijn rug voel. Ik spring op en draai me gelijk om. Direct kijk ik naar het lachende gezicht van Charlotte. Ik had haar helemaal niet horen binnenkomen. "Wat the fack doe je?" vraag ik geïrriteerd. "Jij wilde niet met mij douche, dus ik dacht dan kom ik bij jou staan" lacht ze. "Char doe normaal" zeg ik nog geïrriteerder. "Ah kom op" zegt ze en ze laat haar hand over mijn borst gaan. "Nee, niet als je gedronken hebt" zeg ik bijna boos.

Ze negeert me en focust zich op haar hand die ze nog steeds over mijn borst laat gaan. "Char ga die douche uit, je kleren worden nat" zeg ik serieus. "Dat maakt toch niet uit.." zegt ze met een verleidelijke stem en ze laat haar hand op en neer over mijn buik gaan, steeds iets verder naar beneden. "Char.." zeg ik met niet zoveel overtuiging. "Ja?" vraagt ze onschuldig. "We gaan dit niet doen" probeer ik weer serieus te zeggen, maar haar hand wordt te afleidend.

"Ah toe.." zegt ze zacht en laat haar hand over mijn weer opgekomen boner gaan. Ik moet moeite doen om een kreun in te houden. Ik heb al dagen geen seks gehad of überhaupt een meisje die me zo heeft aangeraakt. Ik kan het gewoon niet helpen, maar ik geef me er gelijk aan over. Ze begint me af te trekken en een kreun kan ik niet meer inhouden. "Ik haat jou zo erg" zeg ik en ik moet moeite doen om er geen kreun tussendoor te laten.

Tevreden begint ze te glimlachen. Ze komt dichter naar me toe en veegt haar neus over die van mij. "Helemaal niet.." zegt ze zacht. Ik sluit mijn ogen en wacht tot haar lippen die van mij raken. Als ze dat eindelijk doen grijp ik de achterkant van haar nek ruw vast. Ik voel dat ze even schrikt, maar gaat dan weer verder met waar ze mee bezig was. Ze duwt haar lippen weer op die van mij en het duurt niet lang voor onze tongen om elkaar heen dansen. Ze begint haar hand steeds sneller over mijn lid te halen en mijn ademhaling begint zwaarder te worden.

Mijn ademhaling word te snel voor de zoen en ik trek haar hoofd naar achter. Ik voel dat ik steeds dichterbij mijn hoogtepunt kom en ik moet mezelf schrap zetten met mijn hand tegen de muur. Die speelse lach komt gelijk weer terug op haar gezicht. Ik zou er zo graag wat tegen willen doen, maar ze heeft voor het eerste bijna de hele controle over deze situatie. Maar het komt nog wel...

Het duurt niet lang voor ik klaar kom en een kreun van ontlading verlaat mijn mond. Nu pas merk ik hoe hard ik wel niet in de nek van Charlotte knijp, maar aan haar lach te zien vindt ze het helemaal niet erg. Ik laat haar los en ze spoelt haar hand af. "En nu wegwezen" zeg ik buitenadem. Ze steekt haar handen in de lucht van onschuldigheid en loopt dan lachend naar achter. Ze doet de douche deur weer dicht en ik hoor dat ze de kleding die ze aan had uit doet. Ze waren zeiknat geworden en volgens mij was mijn sperma er zelfs op gekomen.

Ik wacht nog even af of ze niet opeens het idee in haar hoofd haalt om nu naakt terug de douche in te lopen. Maar als ik de badkamerdeur dicht hoor gaan ontspan ik me weer. Ondanks dat ik net ben klaargekomen voel ik me zo niet voldaan. Ten eerste wil ik gewoon seks, met haar. Ik ben me echt zo hard aan het inhouden om het niet gewoon te doen, maar ik doe het niet als ze zo is. Niet als ze gedronken heeft. Ik wil niet dat ze ook maar over iets spijt krijgt. Ik had haar net ook gewoon moeten stoppen, maar ik kon er gewoon niks aan doen, ze had me al zo zitten opgeilen.

En ten tweede is dit voor mij absoluut geen manier om klaar te komen. Ik wil de leiding en de volledige controle over een situatie. Ze had me echt goed geblokt, want ze wist dat ik haar niks zou doen nu ze drank op had. Ik kan er ergens ook wel om lachen. Ook al heeft ze een beetje gecheat met de drank, durfde ze eindelijk een keer het voortouw te nemen.

Een beetje lachend in mezelf zet ik de douche uit. Ik sla een handdoek om mijn middel en loop mijn kamer weer in. Charlotte ligt op mijn bed met alleen een trui en een onderbroek aan. Ze steunt op haar ellebogen als ze me terug de kamer in hoort lopen. Ik loop naar mijn kast en ze volgt elke beweging die ik maak. Ik laat mijn handdoek op de grond vallen en pak een onderbroek uit de kast.

Ik kijk kort naar Charlotte en ze geeft me een uitdagende blik terug. Ze bijt op haar onderlip en kan haar ogen niet van mijn lid afhouden. Grijnzend trek ik mijn onderbroek aan en loop naar het bed. Ik stap erop en kruip gelijk over Charlotte heen. Ik druk mijn lippen op die van haar en ze geeft me al snel toegang tot haar tong. Ze slaat haar benen om mijn middel en trekt mijn heupen dichterbij. Ik laat mijn volledige gewicht op haar hangen.

Met haar handen gaat ze door mijn haar en ik kan het niet laten om mijn lippen naar haar hals te verplaatsen. Zacht kreunt ze in mijn oor als ik een kleine zuigzoen zet. Na die zuigzoen til ik mijn bovenlijf iets op zodat ik haar aan kan kijken. Ik geef haar nog een snelle kus. "Welterusten" zeg ik tevreden en ik ga naast haar liggen. Verward blijft ze twee tellen liggen, maar kruipt dan boven op mij.

Ze duwt haar lippen weer op die van mij en dat laat ik ook even toe. Ik duw haar van me af en ze kijkt me beledigend aan. "We gaan nu echt slapen hoor" zeg ik streng. Ze zucht en laat haar hoofd boos op haar kussen vallen. Met een zucht duw ik mijn rechterarm onder haar door en mijn linker arm over haar heen. Ik vouw haar armen over elkaar heen, en met mijn lichaam duw ik die van haar om zodat we lepeltje lepeltje liggen. Ik trek haar stevig tegen me aan waardoor ze eigenlijk geen kant op kan. "En nu slapen" zeg ik en ik voel dat ze kort moet lachen, maar ze geeft zich er wel aan over.

Tell me you still love me {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu