Hoofdstuk 39

4.1K 61 24
                                    

Ik sta op en loop naar hem toe. Ik plaats mijn rechter knie naast zijn been op de stoel. Ik ondersteun mezelf aan zijn schouders en ga dan rustig bij hem op schoot zitten. Ik zie dat hij er twee keer over moet nadenken om zijn handen niet op mijn heupen te leggen.

Ik pak de sigaret uit zijn hand. Hij laat het even toe, maar nog net voordat ik de sigaret tussen mijn lippen kan steken, pakt hij mijn pols vast. Met mijn andere hand pak ik zijn hand weer vast en kijk ik hem met een waarschuwende blik aan. Hij mag me tenslotte nog steeds niet aanraken.

Met duidelijke tegenzin laat hij mijn pols los. Met zijn vingers tegen zijn mond aangedrukt, kijkt hij toe hoe ik een hijsje neem van zijn sigaret. Met nog meer tegenzin kijkt hij toe hoe ik nog een hijsje neem van de sigaret. Ik moet moeite doen om mijn zelfvertrouwen vast te houden. Ik voel dat mijn hand, die de sigaret vast heeft, lichtelijk begint te trillen. Ik weet niet of het komt doordat ik opeens zoveel nicotine in mijn lijf krijg of omdat ik bang ben dat ik straks in een hoestbui eindig.

Als de sigaret op is verplaats ik mezelf verder naar voren op zijn schoot. Ik stop pas als ik mijn onderste over zijn beginnende boner voel glijden. Ik zie dat Jake op zijn onderlip bijt om een lach weg te krijgen en lichtelijk hoofdschuddend voel ik hem onder me anders gaan zitten. "Waarom raak je me niet aan?" zeg ik zacht in zijn oor, met een lichte arrogante toon. "Dat mag toch niet" zegt hij zacht terug. "Alleen als ik het wil" zeg ik nog arroganter en ik kan het niet helpen om daarbij te glimlachen.

"Wil je dat ik je aanraak?" vraagt hij dan. Een spanning vliegt over mijn rug en ik voel dat ik het warm begin te krijgen. "Of durf je dat niet te zeggen?" vraagt hij dan en de grijns op zijn gezicht zorgt er alleen maar voor dat ik het nog warmer krijg. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang. Ik kan dit spelletje nog de hele avond spelen, of ik geef me over en hij kan de volledige controle weer overnemen.

"Wat wordt het Char? Hm?" gaat hij dan verder en hij probeert weer het oogcontact te krijgen die ik zojuist had verbroken. "Wil je dat ik je aanraak?" vraagt hij nog een keer. "Misschien" zeg ik zacht. Er gebeurt even niks. Ik voel dat mijn hartslag al begint te versnellen, als of het zich voor iets aan het voorbereiden is.

Jake pakt mijn heupen vast en trekt me nog dichter tegen zich aan. Het opeens drukkende gevoel van zijn boner tegen mijn clit zorgt voor een zacht geluid uit mijn mond, wat klinkt als een zachte kreun. Snel bijt ik op mijn onderlip, maar Jake hoorde het al. "Voelt dat al zo goed?" grijnst hij. Ik voel mijn wangen gewoon rood worden, maar ik ben bang dat als ik het oogcontact verbreek, ik alleen maar meer schaamte ga voelen.

Jake rolt zijn heupen een keer omhoog en ik pak zijn schouders vast om stabiel te blijven. Met zijn handen op mijn heupen drukt hij me nog steeds stevig tegen zich aan. Ik moet oppassen dat er niet weer een geluid uit mijn mond komt bij het gevoel van zijn lid over mijn onderste. "Is het nog steeds een misschien?" vraagt hij dan.

Ik leun zijn kant op en stop als onze lippen maar een aantal centimeter van elkaar verwijderd zijn. Zachtjes haal ik mijn neus over zijn neus en een kleine lach kan ik niet inhouden. "Jep" zeg ik arrogant en ik ga weer rechtop zitten. Hij zucht diep en knijpt kort in mijn heupen. Ik moet alleen maar harder lachen om het hele plaatje.

Hij zet zijn handen op mijn knieën en verplaatst ze rustig naar boven. Hier en daar masseert hij stevig mijn boven benen, wat me af en toe bijna in elkaar laat duiken. Hij stopt als zijn handen weer op mijn heupen liggen en zijn duimen perfect in mijn liezen zitten.

"We kunnen stoppen" zegt hij als hij me al een tijdje zit aan te kijken. Ik schud nee. "Waar twijfel je dan over?" vraagt hij serieus, maar ondertussen begint hij rustig mijn heupen wat te masseren. De druk van zijn duimen in mijn liezen geven gelijk signalen dat hij niet ver van mijn onderste af zit.

"Stop" zeg ik lachend en ik pak zijn handen vast. Gelijk trekt hij zijn handen terug en kijkt me afwachtend aan. "Nee, niet helemaal" zeg ik gelijk en ik plaats zijn handen terug op mijn heupen. "Sorry, leidde ik je af?" vraagt hij lachend. "Serieus, de hele reden waar deze weddenschap omgaat. Je stelt een serieuze vraag en doet vervolgens iets wat me inderdaad afleid ja" begin ik dan en hij moet alleen maar harder lachen.

"Oké oké, ik leid je niet meer af" zegt hij en hij slaat zijn armen over elkaar. "Nee je mag ze wel hier houden" zeg ik en ik plaats zijn handen weer terug op mijn heupen. "Alleen moet je verder niks doen" zeg ik als ik zijn handen weer los laat en ze achterlaat op mijn heupen. "Weet je zeker dat dit je niet al afleid" vraagt hij lachend. "Nee nee, dit gaat goed" zeg ik vol zelfvertrouwen.

Hij haalt zijn handen weer van mijn heupen en verplaatst ze onder mijn rokje. Hij legt zijn handen weer terug op mijn heupen en zijn duimen glijden weer perfect in mijn liezen. Hij buigt naar voren waardoor zijn gezicht opeens dichtbij die van mij is. "Volgens mij zegt de warmte hier wat anders" zegt hij zacht en hij haalt zijn rechter duim over de stof van mijn panty.

Een tinteling schiet door mijn lijf als zijn duim met een lichte aanraking over mijn clit gaat, ondanks dat mijn panty en onderbroek er nog tussen zitten. Hij gaat weer achterover zitten en probeert een brede grijns tegen te houden door op zijn onderlip te bijten. "Dat uhm, dat komt niet door je handen die daar zitten" krijg ik er met een kleine moeite uit.

"Oh niet? Dat komt zeker hierdoor" zegt hij en hij rolt mijn heupen weer dichter tegen zich aan. Mijn onderste schuift weer over zijn boner heen en ik hap gelijk naar lucht. "Dan zal ik dat maar niet meer doen hè" zegt hij met een arrogante grijns. "Als je antwoord wilt op je vraag niet nee" probeer ik eruit te krijgen zonder te verraden dat ik een hoge ademhaling heb.

"Ik zal niet meer bewegen" beloofd hij en hij haalt iets druk van mijn heupen af. Dan merk ik pas dat ik mijn adem half aan het inhouden ben. "Dus, waarom twijfel je?" vraagt hij dan nieuwsgierig. "Ik uhm.." begin ik na een korte stilte. Ik word gewoon een soort nerveus. En niet nerveus op de manier zoals ik dat de hele avond al ben. Ik word bijna onzeker.

"Ben je ergens bang voor?" vraagt hij dan iets serieuzer. Ik doe even niks , maar knik dan bijna verlegen ja. Automatisch begin ik met de onderkant van mijn rokje te spelen en verbreek ik bijna constant het oogcontact. Hij haalt zijn handen onder mijn rokje vandaan en pakt mijn handen vast.

"Waarvoor dan? Dat seks weer pijn gaat doen of zo?" vraagt hij oprecht. Damn daar had ik niet eens over na gedacht. Gaat dat echt weer pijn doen als je lang geen seks hebt gehad? Snel schud ik nee. "Oké mooi. Maar mocht het je geruststellen, ik zal uitkijken oké?" zegt hij dan. Een kleine glimlach vormt op mijn gezicht en ik voel mijn wangen warm worden. Uit verlegenheid durf ik hem bijna niet aan te kijken na die opmerking.

Hoe kan hij van zo arrogant en egoïstisch, naar zo lief en bijna zorgzaam gaan. "Maar wat is het dan wel?" vraagt hij verder. "Als je bang bent dat het één keer seks is en dan weer klaar, heb je het echt goed mis. Ik ga oprecht nergens heen" begint hij dan als ik geen antwoord geef. Ik kijk hem bijna gelijk aan als hij dat heeft gezegd.

"Denk je dat serieus?" vraagt hij dan. "Ja weet ik veel. Zo is het toen toch ook gegaan" zeg ik dan. "Helemaal niet. Ben ik toen weg gegaan?" vraagt hij bijna beledigt. "Nee, maar je ging wel van de één naar de ander" zeg ik. Hij zucht diep en legt zijn hoofd naar achter. Hij wrijft zijn handen over zijn gezicht en gaat dan weer rechtop zitten.

Hij pakt één van mijn handen vast. "Char, ik meen het echt als ik zeg dat ik zo facking veel spijt heb van de afgelopen periode. Ik weet gewoon niet meer hoe ik dat nog duidelijker kan maken" begint hij dan. Hij laat mijn hand los en pakt mijn gezicht vast. "Ik weet nie-" hij stopt als hij wordt onderbroken door mijn hand die ik over zijn broek laat gaan.

Van mijn hand op zijn broek, kijkt hij me weer aan. "Moeilijk hè, als iemand je afleid" zeg ik met een grijns. Ik zie dat er kort kortsluiting ontstaat in zijn hoofd, maar dan trekt hij mijn gezicht dichterbij. Snel duw ik met alle kracht die ik heb, zijn lijf naar achter en probeer ik mijn hoofd van hem weg te draaien. Hij laat mijn gezicht los en ik voel aan zijn hele houding dat hij niet zo goed weet hoe hij moet reageren.

"Facking hell" zegt hij dan tegen zichzelf en hij kijkt mij weer aan. Ik kan mijn bijna duivelse glimlach niet inhouden als onze ogen elkaar kruizen. Zijn boze blik zorgt ervoor dat ik op mijn onderlip begin te bijten om mijn lach in te houden. Zijn hele lijf komt in beweging en hij tilt me mee op als hij opstaat uit de stoel. Lachend gil ik bijna van deze move en ik houd hem stevig vast als hij richting zijn bed loopt.

Tell me you still love me {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu