"Nee.. nee.." zeg ik nog half in slaap als de lippen van Jake, op de binnenkant van mijn bovenbeen, me rustig wakker beginnen te maken. "Heel even..." zegt hij tussen zijn tedere kusjes door. "Jake..." zeg ik zacht. Hij pakt mijn middel vast en zet een aantal van die tedere kusjes op mijn buik. "Waarom niet..?" vraagt hij en hij ondersteund zijn kin op zijn handen, die hij midden op mijn buik heeft gelegd.
Wakker genoeg om mijn ogen open te houden probeer ik hem aan te kijken. "Omdat je het niet verdiend" plaag ik. "Oh, en waarom niet?" vraagt hij verbaasd en ik hoor dat hij lichtelijk beledigt is. Nieuwsgierig naar mijn antwoord, houdt hij zijn hoofd weer omhoog om me beter aan te kunnen kijken.
"Jij denkt dat alles goed is na die kus van gisteravond?" vraag ik met diezelfde plagende ondertoon. Hij verplaatst zijn lichaam nog iets verder naar boven waardoor hij bijna boven me hangt. "Dat hoopte ik stiekem wel" antwoordt hij zacht en hij drukt zijn lippen op de mijne. "Dit is dus niet eerlijk.." glimlach ik als zijn lippen die van mij verlaten.
"Wat niet?" vraagt hij sarcastisch en hij plaatst teder een aantal kusjes op mijn kaak en hals. "Dit.." zeg ik zacht en ik sluit automatisch mijn ogen. Zijn lippen en warme adem in mijn hals kietelen en ik probeer een lach in te houden door hard op mijn lip te bijten. "Ik weet echt niet wat je bedoelt" zegt hij weer sarcastisch en hij kan zelf zijn lach ook niet meer inhouden.
"Jij probeert alles te verbloemen met seks" zeg ik. "Dit is toch geen seks" lacht hij. "Je weet wat ik bedoel" antwoord ik met een zucht. "Hmm, niet echt eigenlijk" zegt hij en gelijk verschijnt zijn arrogante grijns. Een zucht verlaat mijn mond en ik kan nog net op tijd mijn ogen dicht knijpen als ze bijna een rondje hebben gedraaid. Ik schrik als er snel een hand rond mijn hals ligt.
"Ik deed het niet" probeer ik zo kalm mogelijk te zeggen met nog steeds mijn ogen gesloten. De hand rond mijn hals verslapt en zijn duim wrijft over de plek waar een grote ader loopt. Ik durf te wedden dat hij mijn hoge hartslag kan voelen, ondanks dat hij er amper druk op geeft. "Volgende keer geen excuses meer.." antwoordt hij na een korte stilte.
Zijn hand verplaatst iets meer naar mijn kaak en zijn duim veegt hij een aantal keer over mijn kin. Rustig open ik mijn ogen en ik betrap Jake er gelijk op dat hij naar mijn lippen staart. Langzaam verplaatst hij zijn gezicht dichter naar die van mij en laat rustig zijn lippen op de mijne zakken. Net zo rustig haalt hij ze er ook weer af en met een tevreden glimlach bewondert hij mijn gezicht.
"Doe je het weer" zeg ik plagend. Hij zucht, waarschijnlijk om het feit dat ik het moment verpestte. "Ik durf zelfs te wedden dat jij niet eens een dag kan zonder mij op een seksuele manier aan te raken" zeg ik met iets teveel zelfvertrouwen en ik kijk toe hoe zijn gezicht verandert in een speelse blik. Kort verandert zijn gezicht naar een frons. "Ook geen kus?" vraagt hij. "Alleen als ik het wil" antwoord ik snel. "Oh alleen als jij het wilt" lacht hij.
Ik knik ja. "En wat haal ik hier uit?" vraagt hij dan. Is hij het serieus aan het overwegen om hier een weddenschap van te maken? "Mij" antwoord ik na een korte twijfel. "Jou?" vraagt hij lichtelijk verward. "Één hele avond zonder enig tegen woord" antwoord ik en ik word al bijna nerveus van het idee. "Zonder tegen woord op wat?" vraagt hij nieuwsgierig. Ergens in zijn ogen zie ik dat hij dondersgoed weet wat ik bedoel, hij wilt het me gewoon horen zeggen. "Wat jij wilt.." antwoord ik en ik voel gewoon dat mijn keel bijna droog word.
"Maar dat heb je toch nooit.., ik doe toch altijd al met je wat ik wil" zegt hij zacht in mijn oor en zijn warme adem laat rillingen over mijn ruggengraat glijden. "Wat wil je dan..?" vraag ik en ik krijg nog steeds de rillingen van zijn warme adem tegen mijn nek. "Ik wil het proberen.." zegt hij zacht en drukt zijn lippen net onder mijn oor. "Wat wil je proberen?" vraag ik net zo zacht en ik kan het niet laten om een hand naar zijn achterhoofd te verplaatsen. "Ons" fluistert hij en hij vouwt zijn lippen om verschillende stukken huid in mijn nek.
Ik herhaal het drie keer in mijn hoofd of ik hem wel goed verstond. "Ons?" vraagt ik met een droge mond. "Ja" zegt hij zacht en kijkt me dan aan. Ik laat mijn hand weer weg glijden uit zijn haar en kijk hem verbaasd aan. "Ik wil dat je ons nog een kans geeft" zegt hij als hij ziet dat ik hem niet helemaal begrijp. Ik moet even verwerken wat hij zegt en ik kan hem alleen maar aankijken met grote ogen.
Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij mij wilt op de manier zoals ik hem altijd al wilde. Dat geeft gewoon een soort kortsluiting in mijn hoofd. Ik kan er gewoon niet honderd procent op vertrouwen dat het deze keer anders zal zijn, en niet weer zal eindigen als de vorige keer. Maar aan de andere kant, ik wil hem nog steeds, hoe erg hij me ook heeft gekwetst, ik wil hem nog steeds. Ik kan niet van hem weg blijven, ik kan me niet over mijn gevoelens zetten, ik wil gewoon hem.
"Is goed.." zeg ik met meer overtuiging dan ik had verwacht. Een oprechte glimlach verschijnt op zijn gezicht en uit enthousiasme drukt hij zijn lippen weer op de mijne. Ik vouw mijn benen om hem heen en pak zijn gezicht vast om hem nog dichter tegen me aan te krijgen. Met alle kracht die ik heb probeer ik ons om te rollen. Gelukkig laat hij het toe en helpt zelfs mee. Onwennig om boven op te liggen en eigenlijk niet zo goed wetende wat nu mijn plan is, stop ik de zoen.
Ik ga rechtop zitten en hij kijkt me amuserend aan. "Vanaf wanneer gaat het in?" vraagt hij. "Nu" antwoord ik. Een zucht verlaat zijn mond en hij verplaatst zijn handen onder zijn hoofd. "Alleen is het niet helemaal eerlijk" zeg ik dan. "Wat niet?" vraagt hij. "Ik ga zo naar huis, dus dan is dit niet een hele dag" zeg ik spijtig. "Je bent hier maandag avond weer" zegt hij dan.
Verbaasd kijk ik hem aan. "Maandag avond?" vraag ik. Heb ik iets gemist? "Ik hoorde mijn moeder aan de telefoon, ik gok met jouw moeder, dat jullie maandag avond komen eten" glimlacht hij. "Oké deal, maandag avond telt ook mee" zeg ik dan, negerend over het feit dat mijn moeder hier nog niks over heeft gezegd. Ik wist wel dat we hier weer een keer zouden eten, maar wanneer had ze nog niet gemeld. "Deal" lacht hij. Even kijken we elkaar aan. "Nou ik ga maar douche" zeg ik expres hardop.
Jake duwt zijn tong tegen de binnen kant van zijn wang en een korte lach verlaat zijn mond. "Oh wil je mee douche?" vraag ik plagend. "Jij bent echt erg" antwoordt hij. "Kunnen we dit niet starten na het douche?" smeekt hij nog. "Nope" zeg ik lachend en ik klim van hem af. "Je kan gewoon mee douche" zeg ik als ik een onderbroek uit zijn kast vis. "Je mag alleen niks aanraken" zeg ik plagend en ik loop de badkamer in zonder op reactie te wachten. Ik hoor een zucht vanuit de slaapkamer komen, maar dan komt Jake toch in beweging richting de badkamer. Een glimlach van tevredenheid verschijnt op mijn gezicht en ik zet de douche aan.
JE LEEST
Tell me you still love me {18+}
RomansDit boek is het vervolg op "let me take control {18+}". Ik raad je aan het eerste deel te lezen om dit deel beter te begrijpen. 18+ Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek...