Hoofdstuk 8

4.3K 52 16
                                    

"Wacht ik moet nog doei zeggen tegen de meiden" zeg ik als we bij de voordeur staan. Vraag me niet hoe we de trap af zijn gekomen, maar hier en daar een blauwe plek is morgen zeker wel te vinden. "Dan ga jij hier even zitten en dan haal ik ze wel. En misschien wat water" zegt hij en hij zet me op de grond tegen de deur aan.

Pov Jake

Ik loop terug naar de keuken. Ik open de koelkast en zie allemaal flesjes staan die lijken op water. Misschien eerst even testen. Ik spuug de inhoud gelijk uit, vodka. Ik zoek naar een flesje die eruit ziet als of hij nog niet open is geweest. Ik draai me om en zie al gelijk één van de vriendinnen van Charlotte. Jasmijn als ik het me goed kan herinneren.

Ik loop naar haar toe en ze kijkt me al gelijk afkeurend aan. "Hoi.. uhm Charlotte wilde even doei zeggen" zeg ik ongemakkelijk, aangezien ik zeker weet dat haar vriendinnen alles weten. "Wacht, waar is ze?" vraagt ze gelijk bezorgt. "Bij de voordeur" zeg ik en ik krab ongemakkelijk de achterkant van mijn hoofd. "Hé Jasmijn!" zegt Charlotte vrolijk als Jasmijn naar haar toe loopt. "Jezus Char ik dacht dat ik ver was" lacht Jasmijn. "Hoe kom je thuis?" vraagt ze gelijk daarna.

"Met deze loser" zegt Charlotte en ze tikt tegen mijn been aan met haar voet. "Char wat doe je?" vraagt Jasmijn zo zacht mogelijk aan haar maar ik hoor het als nog. "Jas ik vertel het morgen allemaal wel. Ik ga lekker met de auto naar huis" antwoordt Charlotte en ze gaat liggen. "Facking hell" zeg ik tegen mezelf. "Oké, kom op" zeg ik en ik duw haar weer overeind. "Jezus mag ik ook niet eens meer slapen!" zegt ze boos. Jasmijn kijkt me ook bijna boos aan als of Charlotte gelijk heeft. "Niet op de koude vloer" zeg ik om het hopelijk beter te maken. Het laatste dat ik wil is ruzie met twee dronken meisjes.

"Char kom, dan kan je thuis slapen" zeg ik dan. Ik heb geen zin om nog op haar andere vriendin te wachten. Ik wil gewoon zo snel mogelijk naar huis. "Als je ook maar één ding bij haar probeert. Dan ben je nog lang niet jarig" zegt Jasmijn boos naar me. En aangezien een dronken meisje niet liegt geloof ik haar gelijk. Ik leg Charlotte haar arm over mijn schouder heen en loop de deur uit.

"Werk.. alsjeblieft.. mee" zeg ik terwijl ik haar met moeite op de autostoel probeer te krijgen. "Laat me slapen.." is het enige antwoordt dat ik terug krijg. "Je kan thuis slapen" zeg ik terug. Eindelijk zit ze. Ik leun de auto in om haar gordel om te doen. Ze legt haar armen over mijn rug en legt daarna ook haar hoofd op mijn rug. "Welterusten" zegt ze tevreden. "Char.." zeg ik, maar ik voel aan haar hele houding dat ze daadwerkelijk in slaap is gevallen.

"Jezus Christ" zeg ik zacht tegen mezelf. Zo voorzichtig mogelijk schuif ik de auto uit en probeer ik haar hoofd op te vangen met mijn handen. "Zijn we al thuis?" vraagt ze als ze weer wakker schiet. "Bijna" lieg ik. "Mooi dan ga ik nog even slapen" zegt ze en ze maakt zich comfortabel in de autostoel.

Ik klap de deur dicht en zucht diep. Ik pak eerst nog even een sigaretje voordat ik zelf ga zitten. Dit had ik even nodig. Ik adem de rook diep in en ik voel een spanning van mijn lijf glijden. Dit gaat een zware periode worden. Als ik haar terug wil moet ik me echt inhouden. Ik denk dat gister voorlopig de laatste keer seks is geweest voor een hele lange tijd. Maar ik wil er echt alles aan doen om haar terug te krijgen, alles.

Ik neem het laatste hijsje van mijn sigaret en loop dan naar de bestuurderskant van de auto. Ik ga zitten en ik zie dat Charlotte nog steeds ligt te slapen. Van dit beeld krijg ik nooit genoeg, haar vredig zien slapen. Een beeld dat ik ook echt gemist heb. Ik glimlach nog een keer tevreden en start dan de auto.

Pov Charlotte

Ik open mijn ogen en ik zie dat ik in een rijdende auto zit. Ik kijk opzij en zie het serieuze gezicht van Jake die strak op de weg gefocust is. Het ziet eruit als of hij flink zit te malen in zijn hoofd. Ik proef een zure smaak in mijn mond en ik bedenk me gelijk weer waardoor dat komt. "Heb je wat te drinken?" komt er dan schoor uit. Jake schrikt bijna van het onverwachtse geluid maar overhandigt me daarna een flesje water.

Ik drink bijna het halve flesje in één keer weg. Ik had zo'n droge keel. "Waar rijden we?" vraag ik als ik de weg niet herken. "Ik dacht we maken even een ommetje, dan hoef ik je hopelijk niet naar boven te tillen" antwoordt hij en hij kan een lachje niet onderdrukken. "Oh fack jou" zeg ik en ik geef een duw tegen zijn arm. "Graag" zegt hij plagend. Ik rol met mijn ogen en kijk weer naar buiten. Gelijk besef ik me wat ik deed en ik kijk hem bijna verschrikt aan.

"Ik doe niks" zegt hij en steekt één hand in de lucht. Ik ontspan gelijk weer een beetje en begin te lachen. "Wat?" vraagt hij nieuwsgierig. "Niks" zeg ik en ik begin weer te giechelen. "Als jij giechelt is er nooit niks" zegt hij. "Zeg" zegt hij ongeduldig als ik geen antwoord geef. Hij poort in mijn zij. "Nee nee, straks moet ik weer overgeven" zeg ik en ik houd mijn handen voor mijn lichaam als verdediging. "Als je het zegt stop ik" antwoordt hij dreigend. "Oké best" zucht ik.

"Maar je moet er niks achter zoeken, het schoot gewoon door mijn hoofd" zeg ik nog om mezelf misschien te redden uit deze situatie. "Zeg nou maar" zegt hij. "Ik kan jou nu eindelijk terug pesten" zeg ik. "Hoe bedoel je?" vraagt hij niet helemaal begrijpende waar ik heen wil. "Nou toen in de hotelkamer, die ochtend bij het ontbijt" begin ik dan. Ik houd even een korte pauze in de hoop dat hij snapt wat ik bedoel. Hij kijkt me niet begrijpend aan. "Toen je mij zat te pesten" zeg ik om het duidelijker te maken. Ik zie nog steeds een groot vraagteken in zijn ogen staan.

Ik zucht diep. "Toen je.. uhm" zeg ik maar ik wil het niet zeggen. Het is al awkward om te zeggen, maar nu al helemaal. "Nee laat maar" zeg ik ongemakkelijk. "Nee wat? Toen ik wat?" vraagt hij door. Ik zucht weer diep. "Toen je mij..." ik maak de beweging maar met mijn vingers, ik vind het te awkward om hardop te zeggen. "Ohh toen ik je aan het vingeren was. Jezus kan je dat niet eens zeggen" zegt hij lachend. Ik voel mijn wangen rood worden maar negeer die opmerking. "Ja toen.. nou daarna zei ik toch dat ik jou ook een keer wilde pesten. En toen maakte jij een opmerking dat ik dan eerst comfortabel moet zijn met een dick in mijn mond of hand" ga ik dan verder. Ik zie aan zijn gezicht dat hij het al amuserend vind waar dit heen gaat.

"Nou nu heb ik iets waarmee ik je kan pesten" zeg ik tevreden en ik ga weer terug zitten in mijn stoel. "Oh ja? Wat dan? Durf je eindelijk zomaar een dick te pakken?" vraagt hij en ik zie dat die arrogante grijns op zijn gezicht heel breed begint te worden. Ik rol met mijn ogen. "Ooohh ik begrijp hem al. Dus jij denkt dat ik daar nu niks mee kan doen?" zegt hij en ik kan niet helemaal goed plaatsen of hij dit nu meent.

"Jep" zeg ik als nog met zoveel mogelijk zelfvertrouwen. "Rol nog maar is met je ogen en kijk wat er gebeurt" zegt hij uitdagend. "Ik zei toch dat je er niks achter moest zoeken" zeg ik zuchtend omdat ik hier al bang voor was. "Maar blijkbaar denk je er wel over na, dus nu kan ik het niet meer anders opvatten" zegt hij arrogant. "Dus ik zou maar oppassen" voegt hij er nog aan toe. "Als of je er iets tegen kunt doen" zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar. "Oh nee?" zegt hij en hij stopt de auto.

Tell me you still love me {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu