Pov Charlotte
"Natuurlijk niet.." antwoord ik zonder ook maar een seconden over die vraag na te denken. Een kleine kreun glijd van mijn mond als hij zijn lippen langs mijn hals omhoog, richting mijn oor verplaatst. "Niet eens van de dingen die je deed?" vraagt hij zacht met een plagende ondertoon. Ik laat me nog even afleiden door zijn lippen, voordat de vraag binnen komt.
"Wat bedoel je?" vraag ik lichtelijk verbaasd. Heb ik iets raars gedaan gisteravond? Ik voel hem lachen tegen mijn hals. "Wat?" vraag ik nieuwsgierig en ik draai mijn hoofd wat meer zijn kant op. Hij leunt wat omhoog zodat hij me aan kan kijken. "Denk even goed na.." zegt hij met een grijns.
Ik doe mijn uiterste best om gisteravond terug te halen, maar het blijft allemaal vaag. De kus kan ik me nog herinneren, heel goed zelfs, het enige glasheldere van gisteravond. "Jake.." zeg ik zacht en duw zijn hoofd weg als hij me weer probeert af te lijden met zijn lippen in mijn nek. "Oké oké, ik moest alleen even checken of alle alcohol uit je bloed is" lacht hij en hij gaat weer naast me liggen.
Verward steun ik op mijn ellebogen. "Hoezo dat nou weer?" vraag ik. "Nou gister was je in een hele andere mood" grijnst hij. Ik ga overeind zitten en wrijf in mijn ogen. Ik laat mijn hersenen nog een keer kraken en denk diep na. Ik was eerst op een feestje, toen in de club, toen die zoen, toen naar hier, toen... o my god...
"Daar is het" lacht Jake die ook door heeft dat ik het weer weet. "O my god.. heb ik.. ik heb.." flashbacks schieten door mijn hoofd en ik kom gewoon niet meer uit mijn woorden. "Ja zeker" lacht Jake verder. "O my- sorry" zeg ik snel, niet wetende wat ik anders moet zeggen. "Hé tegen mij hoef je geen sorry te zeggen, het was meer jammer dat je dronken was" grijnst hij.
"We hebben geen seks gehad toch?" vraag ik als ik me niet zoiets kan herinneren. "Nope" zegt hij en ook hij gaat wat meer overeind zitten. "Thank god.." zeg ik zacht. "Hé! Als of jij dat zo erg zou vinden" zegt hij bijna beledigend. "Nee, maar ik wil het me wel graag herinneren.." antwoord ik met iets te veel zelfvertrouwen. Ik heb gelijk spijt van die opmerking als ik Jake zijn gezicht zie.
Hij kruipt naar me toe en trekt me onderuit. Ik schuif soepel tussen zijn benen in en lig weer plat op bed. "Oh is dat zo?" vraagt hij met een speelse lach. Nog blozend van de move die hij net maakte kan ik alleen maar lachen. Hij haalt zijn neus zachtjes over die van mij en drukt daarna teder zijn lippen op de mijne. Na een korte kus laten onze lippen elkaar weer los.
"Wist je, dat seks voor het ontbijt effectiever is dan koffie in de ochtend?" zegt hij met een grijns. "Is dat zo?" vraag ik bijna sarcastisch. "Hmm" zegt hij lachend en drukt zijn lippen weer op die van mij. "En je hebt eigenlijk nog iets van me tegoed" zegt hij en ik merk al gelijk dat hij het helemaal niet erg vind. De grijns die al een tijdje rond zijn mond zit word nog iets breeder voordat hij zijn lippen weer op die van mij duwt, iets ruwer dan eerst.
Met één hand rond mijn kaak en zijn andere hand om zichzelf te ondersteunen op het bed, verandert de kus al snel in een zoen. Eerst draaien onze tongen traag om elkaar heen, ik voel zijn tong steeds verder achterin mijn keel gaan. Daarna trekt hij zich toch iets meer terug en word de zoen lustiger.
Ik weet niet hoe lang de zoen al duurde voordat ik door had dat zijn hand was verplaatst van mijn kaak naar mijn bovenlijf. Hij heeft mijn zij vast, net onder mijn borst. Af en toe dwaalt zijn hand af naar boven en masseert hij mijn borst. Een zachte kreun ontsnapt tussen onze zoen door en Jake kan het niet helpen om te glimlachen, wat de zoen verbreekt.
Grijnzend kijkt hij me aan en ik bijt op mijn lip om mijn hoge ademhaling te verbergen. De hand die nog steeds stevig mijn borst masseert, verplaatst naar beneden. Hij blijft me aankijken en geniet van elke reactie die ik geef. Zijn hand over mijn buik alleen al doet mijn hart sneller kloppen.
Ik voel zijn vingers bij de rand van mijn onderbroek. Plagend haalt hij zijn vingers een aantal keer heen en weer onder de boven rand van m'n onderbroek. Automatisch span ik mijn buik aan bij het gevoel en het idee alleen al dat als hij zijn hand verder naar beneden verplaatst, hij mijn gevoelige deel raakt, doet vlinders door mijn buik schieten.
"Voelt dat al zo goed?" vraagt hij plagend en strak kijk ik hem weer aan. Ik was even vergeten dat hij me gewoon aankijkt, ik ging zo op in het moment. Lachend duwt hij zijn lippen weer op die van mij en tegelijkertijd laat hij zijn hand mijn onderbroek in glijden. Hij verkend eerst uitgebreid de buitenkant, hij laat zijn vingers overal overheen glijden en plaagt af en toe mijn clit.
Ik merk dat mijn lichaam het te lang vind duren en ik begin automatisch mijn heupen omhoog te kantelen. "Niet zo ongeduldig.." grijnst hij als hij onze zoen verbreekt. Een geïrriteerde zucht in combinatie met een kleine kreun komt mijn mond uit. Hij moet lachen en duwt zonder enige waarschuwing een vinger naar binnen.
"Je vroeg er zelf om.." plaagt hij en zijn arrogante grijns komt weer snel tevoorschijn. Hoe graag ik er ook op zou willen reageren, ik kan alleen maar denken aan die vinger die zich steeds sneller begint te bewegen. Het duurt niet lang voor er een tweede vinger bij glipt en hij voert het tempo op.
Zowel de bewegingen die mijn lichaam maakt, als de geluiden die mijn mond verlaten heb ik niet meer onder controle. Snel geeft hij me ook een reden om de lakens hard vast te grijpen als hij zijn duim over mijn clit laat gaan. Ver op de achtergrond hoor ik hem af en toe lachen, maar ik kan nauwelijks erbij nadenken hoeveel dit zijn ego boost.
Opeens schrik ik op uit het fantastische gevoel als er een vrouwelijke stem vanaf de gang klinkt. "Jake, ben je wakker?" hoor ik de stem roepen. Inplaats van dat Jake stopt duwt hij er een derde vinger bij. Zijn vrije hand verplaatst hij snel naar mijn mond om elk geluid dat ik maak te dempen. "Je moet even zachtjes zijn prinses, dit wil ik graag afmaken" zegt hij zacht. "Ja, ik kom zo" roept Jake terug naar de vrouw.
"Schoonmaakster" antwoordt hij als hij mijn verbaasde ogen ziet. Ik kan niet lang nadenken over die opmerking. Ik voel dat ik bijna mijn hoogte punt ga bereiken en ik probeer met alle kracht die ik nog heb mezelf stil te houden. Ik voel mijn nagels door de lakens heen in mijn handpalmen gaan, zo hard knijp ik.
Ongecontroleerd begint mijn lichaam de schokken als ik mijn hoogte punt bereik. Ondanks de stevige hand op mijn mond, gooi ik automatisch mijn hoofd naar achter en maak ik mijn rug hol, voor zover dat kan met Jake bijna bovenop me. "Zie je dat ik je met dit probleem kon helpen" zegt hij zacht in mijn oor. Zijn warme adem tegen mijn oor geven nog meer tintelingen door mijn lijf.
Eindelijk haalt hij rustig zijn hand weg. Ik dacht bijna dat ik out zou gaan zo lang leek dat wel te duren. Shakende benen en een bijna kloppend gevoel in mijn onderste zijn het resultaat van deze sessie. Ik open pas weer mijn ogen als Jake zijn hand van mijn mond haalt. "Dat word helaas geen seks, maar dit was ook leuk" antwoordt hij tevreden als hij ziet hoe ik er nu bij lig en geeft een kus op mijn voorhoofd.
"Als jij even bijkomt, ga ik even kijken wat Marie wilt" zegt hij op een toon als of er zojuist niks is gebeurt. Ik ben zo uitgeput dat ik voel dat ik zo gewoon weer in slaap kan vallen. Vaag neem ik nog in me op dat ik een kraan aan hoor gaan, waarschijnlijk Jake die zijn handen wast. Vanaf daar neem ik niks meer in me op, mijn ogen zijn zwaar en mijn lichaam besluit te gaan slapen.
JE LEEST
Tell me you still love me {18+}
RomantikDit boek is het vervolg op "let me take control {18+}". Ik raad je aan het eerste deel te lezen om dit deel beter te begrijpen. 18+ Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek...