Duyuru❗

22.7K 623 243
                                    


Fic'e başlamadan duyuruyu okuyun lütfen. Sonra başlayın.

Ben Rosealba. Herkesi selamlıyorum.
Yeni bir omegaverse ficine başlamış bulunmaktayım. Bu ikinci omegaverse ficim. Ve çok heyecanlıyım.

Yeniden ekleme: Final bölümünü yayımlamadan tüm bölümleri düzenleyeceğim. Duyuru kısmını düzenlemedim. Sonuçta kendi fikirlerim. Sizden ricam oy ve yorumlarınızı eksik etmemeniz.

1) Sizinle ficle alakalı dokunmak istediğim konular var. İlk önce bu fic fikri ablamdan çıktı. Fikir onundu. Bana 'Böyle konulu fic var aklımda. Eğer istersen yayınla' diyerek kaleme dökmem için benim ellerime verdi.
Bu beni gururlandırdı açıkçası.

2) Bu bir Vminkook ficidir. Bunun bilincinde olup okuyun. Vminkook fici demek, üçününde birbirine hisleri olduğu demek. Eğer ki, bir karakterime hakaret içerikli bir yorum görürsem engellerim. Şimdiden uyarıyorum.
Shipiniz için hiç birine hakaret edemezsiniz. Umarım anlata bilmişimdir. Ben Taekook yazsam da hepsini aynı anda shipliyorum. O yüzden multiship damarıma basmayın😠🔪

3) Ficde özel güçler bulunacaktır. Bunu yadırgamayın lütfen. Zaten olayları ileriki bölümde anlayacaksınız.
Bu fic benim (ablam da dahil) hayal ürünüm. O yüzden her şey ola bilir.

4)Bu konu benim için hassas nokta.
Ben Azərbaycanlıyım. Bunu diğer omegaverse kitabımda çokca belirttim.
Ama buna rağmen istemeden yaptığım yazım hatalarımı yüzüme vuranlar oldu. Belki de milyon kere bilerek yapmadığımı söyledim. Ama yine de fici ortalarına rağmen okuyup, buraya kadar hiç bir yorum ve oy kullanmadan gelip, 'Yazım hataları yüzünden gözüm kanıyor, okuyamıyorum, kendi dilinde yaz o zaman' gibi yorumlar aldım.

Eğer bir Taekook ficindeyseniz Army olduğunuz anlamına geliyor. Büyük ihtimalle yani. Demek istediğim eğer Army'seniz, insanlara karşı gelip, ırkçılığa direnerek onları destekliyorsunuz anlamına gelir.
O zaman sizin bana yaptığınız ırkçılık değil de nedir?!

Ben yargılasanız bile türkçe yazdığım için pişman değilim. Ben tek kuruş bile dökmeden ikinci dil biliyorum. Buraya kadar olan kısmı Azərbaycan dilinde yazsam çeviriye gidersiniz. Ama ben yazıyorum. O yüzden sizden ricam anlayışlı olmanız. Çünkü bazen gerçekten aldığım kötü yorum yüzünden yaptığım işten şüphe duyuyorum. Kalbim kırılıyor istemsizce.

Umarım düşündüklerimi aktara bilmişimdir. Beklemede kalın. Kısa zamanda yeni bölüm gelecek.

Galaxy Vminkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin