Fazlalık

8.2K 682 576
                                    

Jeon krallığında yine huzur hüküm  sürüyordu. Herkes huzurlu yaşantısına devamediyordu. Yaşamlarına renk katan şeyse çocuk sesleriydi.

Şimdi olduğu gibi.

Jimin ikizleriyle birlikte çardakta oturmuş, Taehyung ise yanıbaşında oturmuş vergi listelerini kontrol ediyordu. Jimin huzurla yeşil açık alanda eşinin oğluna kılıç eğitimi vermesini izliyordu.

Taemin artık 4 yaşında alfaydı. Veliaht Prensi olarak saray kurallarına göre eğitilmeliydi. Çocuk yaşta öğrenmesi daha uygundu.

Tüm bunlarla görevli şahıslar vardı. Fakat Jungkook oğlunun kılıç eğitimini kendi üstlenmişti. Oğlunun kendi gibi krallık kurallarına göre büyütülüp mahvolmasını istemiyordu.

Bir şeyler öğretirken bile beraber yapıyor, baba oğul vakit geçirmelerini sağlıyordu. Kendi yaşadıklarını oğlunun yaşamaması için elinden geleni yapıyordu.

Taemin'in eğitimiyle Taehyung da ilgileniyordu. Onun kültürlü birey olmasını istiyordu. Kalıplara sığıdırılmış, alfalar sadece savaşçı olmalıdır düşüncelerini oğlundan uzak tutuyordu.

Daha 4 yaşında olmasına rağmen onu sıkmadan yazı yazmayı bile öğretmişti. Kitaplar okuyarak dil haznesinin genişletmesini sağlıyordu.

Jimin ise oğluna keman çalmayı öğretiyordu. Müziğin insan ruhuna iyi geldiğini düşünüyordu. Oğlu büyüdüğünde canı yanarsa, yalnız hissederse kötü alışkanlıklara değil de, müziğe sığınmasını istiyordu.

Jimin oğlunun böyle bir aileye sahip olduğu için ne kadar şanslı olduğunu düşündü. Oğluyla babasını izledikçe yüzündeki gülümsemesi büyüdü.

"Ba-ba! Küştüm!"

Jungmin'in sesiyle kendine geldiğinde Taehyung'un kucağına tırmandığını gördü. Kızının tatlı haline gülümseyerek iç çekti. Kızları fazla nazlıydı.

Ehh, tabii tüm saray peşinde pervaneydi bu küçük prensesin.

Taehyung kızının yanağına öpücük kondururken "Neden küstü Prensesim?" diye sordu merakla.

"Beni kovduyay!"

Jungmin abisiyle babasının olduğu tarafı işaret ederek başını babasının boynuna gömmüştü. Taehyung kızının sırtını sıvazlayarak konuştu.

"Prensesim, sen daha küçüksün ve zarar görebilirsin. Bu yüzden oradan uzaklaşmanı istemiş olabilirler"

Jungmin dolu gözleriyle babasını dinlemiş ardından omuz silkerek "Ama Taemiy'i istiyorum" demişti.

Jungmin deli gibi kıskanıyordu. Hayır, yanlış anlamayın. Babalarının Taemin'in artan sorumluklarıyla onunla daha fazla ilgilenmesini değil.

Taemin'i paylaşmaktan nefret ediyordu. Son zamanlarda eğitimler yüzünden abi kardeş daha az zaman geçiriyordu. Haliyle Taemin'i özlüyordu.

Jungmin sakinleşirken Jimin tekrar gözlerini açık alana çevirdi. Delta doğru kılıç tutma pozisyonlarını gösteriyor, Taemin de uygulamaya çalışıyordu.

"Doğru dur alfa! Sağ ayak geriye! Dengeni sağlam kurmalısın! Daima tetikte ol ve önceden gelecek darbeleri hisset."

Jimin hülyalı hülyalı eşi ve oğlunu izlerken üzerinde hissettiği gözlerle alfaya döndü. Kucağında kızları otururken burnunu saçlarına gömmüş Jimin'i izliyordu.

Jimin böyle izlenmenin verdiği utançla kızarmış yanaklarıyla gülümsemişti. Taehyung bu gülümsemeye karşılık dudaklarını milimlik oynatmış, bakışlarını kızına çevirmişti.

Galaxy Vminkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin