Ayçiçeği

11.4K 833 673
                                    

Pandora'nın önünde oturmuş, garip kelimeleri dinliyordular. Taehyung'un emri üzerine kısa sürede gerekli mazemeler bulunmuş, ve iksir yapılmıştı.

Taehyung dikkatli şekilde büyücünün yaptıklarını izlerken, Jungkook oflaya puflaya garip kelimeleri dinliyordu.
Şu büyüden hemen kurtulmak istiyordu. Sevdiklerinin kalbini daha fazla acıtmak istemiyordu.

"Tamamdır Kralım. Büyü tamamen bozuldu. Artık kimse büyü yapamaz size. Şu nadir olan taş bu yüzden gerekliydi."

Pandora'nın açıklaması karşısında Taehyung memnuniyetle başını sallamış, "Teşekkürler Pandora. Aferin. Hakkını alacaksın." demişti. Pandora gülümsemiş, "Görevim" diyerek karşılık vermişti.

Jungkook ve Taehyung büyücünün yanından ayrılarak Jimin'in olduğu kata geldiklerinde Jungkook duraksadı.
"Neden buraya geldik? Şu an uyuyor olabilir" ilgili tonda söylemesiyle Taehyung sırıtmış, "İşe yaramış gerçekten de" demişti.

"Bugün Jimin'e vakit geçireceği odayı hazırlattıralım. Kendi de gelsin. Onun zevkiyle olsun. Beğenmediği noktalar olur elbet. Ve Jimin bunu dile getiremeyecek kadar utangaç"

Jungkook onu onaylayarak başını sallamıştı. Gerçekten de Vita küçük şeylere bile utanıyordu. Bu huyu onu çok sevimli yapıyordu.

Kapının ardından olumlu ses beklerken, ince sesin sahibi onları çok bekletmemiş, "Girin" demişti. Taehyung ve Jungkook odaya girdikleri gibi donup kalmışlardı.

Jimin yatağında bedenini gösterecek beyaz gecelikle uykulu gözlerini ovuşturuyordu. Sıyrılan üstüyle beyaz teni gözler önüne serilmişti.

İkili bir kaç saniye sonra transtan çıkarken, Alfa hemen arkasını dönmüştü. Onu bu şekilde görmesi uygun olmazdı. Onun için de en iyisi buydu.

Jungkook kalın çıkan sesiyle "Tanrı aşkına! Jimin! Ne diye böyle uyuyorsun?!" diye söylendiğinde Jimin uykusundan ayılmış, "Şey uyuyorudum,o yüzden. Ne giyineyim ki?" demişti masumca.

"Böyle giyinme. Bir de üstelik girin diyorsun. Ya biz olmasaydık? Başka biri olsaydı?" aklına gelen şeyleri sıraladığında Vita derin nefes almış, sonraysa "Kralım, ama benim odama siz ve özel hizmetlim omega dışında kimse gelmiyor. Hizmetlim geldi zannettim. Özür dilerim." demişti.

"Jimin sana bağırmak istemiyordum. Sadece bebeğimize soğuk olur dimi?
Ben o yüzden şey ettim" diye kendini açıkladığında Jimin anladığını belirterek başını salladı.

Jimin geceliğinin saten üstülüğünü giyinerek "Kralım, döne bilirsiniz." demişti. Alfa arkasını dönerek uykudan yeni ayılmış, zaten dolgun dudakların daha da şişmiş olduğunu gördüğünde derin nefes aldı.

"Jimin, bugün senin için sanat odası hazırlatacağız. Senin düşüncelerin bizim için önemli. Tüm gün odanda sıkılıyorsun zaten. Hadi giyin de gidelim"

Jimin gülümseyerek adeta bir çocuk edasıyla ellerini çırpmıştı. Hızlıca kalkmış, giysi odasına girip kapıyı kapatmıştı. Odadan çıktığında iki çift göz hemen onu bulmuştu.

Yine güneş gibi parlıyordu. Üzerine giydiği gökyüzü mavisi hanbokla göz kamaştırıcıydı. Jungkook'un dudaklarının kenarı kıvrılınca, Taehyung dudaklarını ısırmış, başını yana çevirmişti.

"Hazırım!" demişti sevinçle. Yanlarına adımlamış, iki elini de karnının alt tarafında birleştirmişti. Uzun saçlarından dolayı gözüne gelmiş saçlarını çekmekden bıkmış, geri geri adımlayarak "Toka alayım" derken, ayağı takılarak düşerken güçlü bir kol bedenine dolanmıştı.

Galaxy Vminkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin