Yazım hatalarını mazur görün yazmayacağım. Çünkü bir okuyucum beni tembihledi 🤭💜🌸
"Taemin dur oğlum artık. Geç kalacağız törene"
"Hayıy kaydeşimi istiyoyum"
Jimin hazırlanmış, odasında Taehyung'u bekliyordu. Kızının doğumundan 15 gün geçmişti ve bugün isim verme töreniydi.
Gel gör ki Taehyung'u beklerken Taemin yaramazlık yapıyordu. Küçük Alfa sürekli kardeşini kucağına almak, öpmek istiyordu.
Jimin seslice nefesini üflemişti. Tam o sırada Taehyung kapıyı açıp içeri girmişti. Yüzünde oluşan tebessüme engel olamamıştı ikisi de.
Taemin babasını gördüğünü gibi "Baba!" deyip kollarını ona uzatarak heyecanla koşmuştu.
Taehyung oğlunu kucaklayıp etrafında dönmüş, alnına, yanaklarına sulu öpücükler kondurmuştu. Jimin gördüğü manzarayla midesinde uçuşan kelebeklere engel olamadı.
Alfa bu kez oğlunu yere indirmiş, Vitasına adımlamıştı. Kucağında minik kızı ile ışık saçıyordu adeta. Jimin'in arkasına geçip, bir elini beline sararken diğeri ile kızının yanağını okşamıştı.
"Çok güzelsiniz... hepiniz. Jungkook, sen, oğlumuz, kızımız..."
Taehyung sarışın bedenin boynuna kelebek öpücükleri kondurarak kurduğu cümleyi Jimin "Ve sen..." diye tamamlamıştı.
"Hadi gidelim herkes bizi bekliyor"
Taehyung minik kızı kucağına alıp alnına öpücük kondururken, Jimin koluna girmiş ve oğlunun elinden tutmuştu.
İki beden iki evladıyla beraber tüm ihtişamı ile taht odasına girmişti. Jungkook ona adımlayan bebekleriyle gülümsemişti.
Yanlarına gelip çattığında Jimin'i, oğlunu, daha sonra Taehyung'u sahiplenici şekilde alnından öpmüş, kızını kucağına alıp onlara tahtlarına oturmalarını söylemişti.
Jungkook kucağındaki Jungmin'in ona hayranca bakışlarını gördüğünde kıkırdamıştı. Ağlamak istiyordu bu güzelliğe.
"Bugün buraya toplanma nedenimiz herkese aşikar. Evladım, kızım, Prensesimin isim töreni"
Herkes onları tebessümle izliyordu. Yani topu topuna 25-30 kişi. Jungkook dediğini yapmış, çok az insan çağırmıştı. Kızını herkese göstermek niyetinde değildi.
Arkadaşları, Anhel, Han Jacob, Kim Jennie, Jackson Wang ve onun oğlu, güvendiği birkaç saray görevlisi ve araları iyi olan bir kaç Krallık ailesini davet etmişti.
"Kızımızın ismini eşim Taehyung seçti ve ben de bebeğimizin ismini duyurmaktan gurur duyuyorum. Prensesimin ismi Jungmin... Prenses Jeon Jungmin"
Herkes alkışlıyordu. Bu özel bir andı çünkü. Hele de Prensesin isim törenine katılanlar kendini şanslı hissetmeliydi. Sonuçta minik Prensesin Jungkook gibi aşırı kıskanç babası vardı.
"Buyrun herkes yemek masasına geçsin"
Az kişi olduklarından tek masa kurulmuştu boydan boya. Kendisi başa otururken Taemin'i dizine oturtmuş, Jungmin'i ise kolları arasında tutmuştu.
İki eşi de yanına gelecek şekilde oturmuş, yemeklerini yemeye başlamıştılar. Geçen dakikalar ardından yaşlı Anhel konuşmuştu.
"Her birinizi ayrı kutluyorum. Güzel Prensesi gördüğümüz için fazlasıyla mutluyuz" kıkırdayarak kurduğu cümleyle Jungkook göğsünü kabartmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
FanfictionJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...