Jungkook odasına gönderdiği eşini düşünerek hızla işlerini halletmiş, koşmamak için kendini zor tutarak odalarına adımlıyordu. Aklına gelen kirli görüntülerle alt dudağını yaladı.Kapının önüne geldiğinde muhafızlara bakmış, "Koridoru boşaltın" emrini vermişti. Muhafızlar hemen emre uyarak kolidoru boşalttılar. Delta daha fazla dayanamayıp kapıyı açtı.
Gördüğü görüntüyle nefesi kesildi. Şimdi göğsü daha hızlı inip kalkıyor, kontrolü kaybediyordu. Dişlerini sıkarak içindeki vahşi kurdu durdurmaya çalışıyordu.
Yüzüstü bir şekilde kolları üzerinde duran, tamamen içini gösteren tüllerle örtülü olan beden, Deltanı etkilemek için yeterli sebepti. Şu an Deltanın gözüne öylesine etkileyici geliyordu ki, bir daha anlıyordu.
Hiç kimse Taehyung gibi olamaz..
Kendini daha fazla tutamayıp üstünü bir çırpıda çıkardı. Baksırı kalana kadar kendini soymuş, arsız bir şekilde uzanan eşinin yanına gitmişti.
"Immm, Jeon, gözlerinizle yediniz beni. Belki de bunu icraata dökmelisiniz" diyerek orta parmağını ısırmış, ayaklarını sallamıştı. Delta sırıtarak yüzüstü uzanan bedeninin tam kalçasına oturmuş, kendini bastırarak inlemişti.
Baskı uyguladığı çıplak, dolgun kalçalar onu azdırmaya yetiyordu. Avuçladığı kalça yanaklarını sıktığında altındaki bedenden inleme kazandı. Eğilerek kuyruk sokumundan yukarı doğru öpücükler kondurmaya başlamıştı.
Altındakı bedeni tek hamleyle sırtüstü konuma getirmiş, kasıklarına oturmasıyla birbirine sürtünen erkeklikleriyle aynı anda inlemiştiler. Altında çıplak olan bu beden onun için mükemmel ötesiydi.
Delta sonunda dudaklarını dolgun dudaklara bastırmıştı. Mırıltılar eşliğinde birbirini emen dudaklar, ikisini de şehvete sürüklüyordu. Alt taraflarının sürtünmesi
ikisinin de sertleşmesine sebep olurken, Delta dilini işin içine katmış, öpüşmeyi daha ateşli hâle getirmişti.Nefessiz kaldıklarında dudakları ıslak şekilde ayrıldı. Jungkook, Taehyung'un nefeslenmesi için zaman tanımış, dudakları ise boynunu bulmuştu. Baş döndürücü güzelliğe sahip olan esmer teni dişleri arsında sıkıştırıyor, koparmak istercesine emiyordu.
Boynunda yeteri kadar morluk bıraktığına kanaat getirdiğinde, dudakları göğsünü buldu. Pembe tepeciğe attığı dil darbesiyle Alfa kendini serbest bırakmış, odayı inlemesiyle süslemişti.
"Ahh, sen sadece bana özelsin. Böyle altımda kıvranışların, inlemelerin, her şeyin. Türümüze rağmen kalbin beni seçti. Senin her özelliğin bana özel. Sana deli oluyorum Jeon Taehyung"
Taehyung ensesinden kavradığı bedeni göğüs ucuna daha çok bastırıyor, aynı zamanda seks sırasında eşini övmeyi seven Deltasını dinleyerek onaylayan mırıltılar çıkıyordu.
Delta "Çok pis azdım. Daha fazla dayanamam" diyerek iç çamaşırından kurtuldu. Kıvranan bedenin bacaklarını iki yana açarak, bacak arasına girdi.
Parmaklarını ağzına götürdüğünde, Alfa onu durdurarak "Hazırlanmana gerek. Sen gelene kadar parmakladım kendimi. Çabuk ol lütfen" demişti.
Deltanın dudakları yukarı kıvrıldı."Beni düşünerek kendini mi tatmin ettin?"
Cevabını bildiği soruyu sorduğunda, Alfa dudaklarını ısırmış, başını sallamıştı. "Güzelim ben varken kendini tatmin etmene gerek yok"
Sertleşen penisini bir kaç kez çekerek
kendini kasılıp gevşeyen deliğe konumlandırdı. Yavaş şekilde kendini itti. Eşine öpücükler vererek sakinleştirmiş, tamamını içine gömmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
ФанфикJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...