Jungkook'un emri üzerine tören düzenlenmişti.Oğluna isim verecekti. Bu yüzden ihtişamlı olmalıydı. Jeon Krallığına layık bir tören olmalıydı. Tüm krallıklar bu törenden konuşmalıydı.
Her şeyden önce bu çocuk loca ve üst kurumlar için bir varis olabilirdi. Ama Delta ve eşleri için paha biçilmez bir mucizeydi. Hediyeydi onlar için. Üçünün sevgisinin meyvesiydi.
Şimdi de tören için hazırlanmaları gerekiyordu. Jimin ayna karşısında oflayıp puflarken, Taehyung onu izliyordu.
"Hadi ama bebeğim. Sabahtan giydiğin yedinci elbise. Hepsi de yakışıyor. Niye beğenmiyorsun?"
"Çünkü çirkin görünüyorum. Baksana karnım çıkmış. İncecik belim, dümdüz karnım sallanmış" derken neredeyse ağlayacaktı.
Alfa kucağındaki bebeği son kez koklamış, beşiğe koymuştu. Ardından Vitaya yaklaşarak arkadan sarılmıştı. Karnını okşarken, ensesine öpücük kondurmuştu.
"Ayçiçeğim çok güzelsin. Doğum yapmana rağmen karnın incecik. Nerede o sallanma? Ben niye görmüyorum? Kafana takıyorsun. Seokjin hyung bir müddette tüm sarkıntıların çekileceğini söyledi. Ayrıca karnında sarkıntı bile yokmuş!"
Alfa yalancı kızgınlıkla konuştuğunda
Jimin utanıp başını aşağı eğmişti. Onları bölen şey kapının çalınması olmuştu. Kapının çalmasıyla ayrılmış, "Gir" komutunu vermişti.Hizmetli beta Kral ve Gözde karşısında saygıyla eğilmiş, herkesin onları beklediğini söylemişti. Alfa beşiğinde anlamaz bakışlarla etrafı süzen bebeğini kucağına almıştı. Jimin de onun koluna girip, salona doğru adımlamaya başlamıştılar.
Herkes onlara mutlulukla bakıyordu. Delta ise aşkla, tutkuyla, sevinçle, gururla. Tahtından kalmış, eşlerinin gelip çatmasını beklemişti.
Jungkook önce Jimin'in alnını öpmüştü. Sonra Taehyung'un alnına öpmüş, kucağındaki oğlunu kolları arasına almıştı. Eşleri tahtına otururken kendisi konuşmaya başlamıştı.
"Bugün buraya toplanma sebebimizi herkes biliyor. Jeon Krallığının varisi, evladımın isim törenine hoş geldiniz"
Salonda alkış sesleri yüksek sesle kopmuştu. Memnun gülüşüyle Delta devam etti.
"Oğlumun ismini çok özenle seçtim. Benim için büyük anlam taşıyor. Jeon Taemin. Velihat Prens Jeon Taemin"
Jimin ve Taehyung ona merakla bakmıştı.
"İki sevdiğim insanın isminden uyarlanıp bu adı oğluma veriyorum. Zira kendisi benden sonra krallığımızın varisidir"
Taehyung ve Jimin duyduğu ile duygulanmıştı. Onların ismini birleştirmiş, oğullarına vermişti. Jungkook tarafından sevilmek başka bir boyuttu.
"Ayrıca bir duyurum daha var. Söylemek isterim ki, gözdem Prens Jeon Jimin aynı zamanda Kral Jeon Taehyung'un da Gözdesi olacaktır. Kendileri birbirlerine aşkla bağlıdırlar. Evlilik töreni ile bunu taçlandırmalarına şahit olacaksınız. Uygunsuz tek laf duyarsam kendi ellerimle kellesini alırım. İtirazı olan varsa şimdiden çıksın karşıma"
Salonda çoğu insan şaşkınla bakarken, çoğusu da mutlulukla bakıyordu. Bir kişi bile ses çıkarmayınca Delta konuştu.
"Lütfen eğlenmize bakın"
Herkes mutlulukla dans edip eğleniyordu. Jungkook bir kral olduğunu unutup onca insanın içinde çocukca Lena ile kavga etmiş, küçük kızı Namjoon hyunguna şikayet etmişti.
Mutluydular. Sonsuz olmasını umut ediyordular bu mutluluğun.
° . ¸ ¸ . • . ¸ ¸ ¸ ¸ . • ´ ≮ ' • . ¸ ¸ ¸ ¸ . • . ¸ ¸ . °
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
Hayran KurguJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...