Sizce ben geçen bölümde Vmin ve Tae➡️Kook so*uşması yazmadığım için bu mübarek ayda 2500+ kelime smut yazmış mıyımdır?
Allahım affet. Amiiiiin ay amin.
Oy sınırı:300
Yorum sınırı:400Nerdeyse bir haftadır yeni saraylarında yaşıyordular. Düzeni yerine oturtmak adına hâlâ yeni saraylarındaydılar.
Halk yeni kralları için oldukça sevinçliydi. Onları büyük zorluk ve yoksulluktan çekip almışlardı. Ayrıca kralların eşi ve çocukları halk için neşe kaynağıydı.
"Gerçekten dedikleri kadar, hatta daha fazlasıymışsınız Gözde Jeon. Güzelliğiniz dillere destan."
Jimin duyduğu iltifatlara karşı kıkırdayarak minik parmaklarıyla gülüşünü gizledi. Karşısındaki prens ise onun bu sevimli haline daha da kıkırdadı.
"Birine güzel demek istediklerinde 'Güneş'in ve Ay'ın prensi kadar güzelsiniz' veya 'Ayçiçeği prensi kadar göz kamaştırıcısınız' derler. Hepsi size ithafen."
Jimin dudaklarını birbirine bastırarak bakışlarını kaçırdığında prens Flipp her iki kralın ne kadar şanslı olduğunu düşünüyordu.
Hergün bu gülüşü gördükleri için.
"Sözleriniz beni çok utandırdı."
Prens Flipp yerinde genişçe yayılarak "Ama gerçekleri söylüyorum. Suç mu?" diye sordu.
Suçtu. Çok büyük suçtu. Masanın en başında oturan Taehyung onları izlerken böyle konuşması çok büyük suçtu. Bu adam canına susamıştı.
Zira Taehyung'un yerinde Jungkook olsaydı prensin gözlerini yerinden çıkarmıştı. Ama Taehyung oldukça merhametli olmasından dolayı cezayı prense değil de, minik eşine çektirecekti.
Kendi yöntemleriyle.
Kollarını koynunda birleştirmiş çatık kaşlarıyla sohbetlerini dinlerken beyninde yapacaklarını düşünüyordu sadece.
"O sizin gözlerinizin güzelliği. Abarttığınız kadar güzel değilim."
Güzeldi. Biliyordu. O bu iki adam sayesinde güzelliğinin farkına varmıştı. Artık kabul ediyordu. Onun hem kalbi hem de yüzü çok güzeldi.
"Ziyadesiyle güzelsiniz prensim. İtiraf etmeliyim ki her iki kralı çok kıskanıyorum."
Jimin'in gözleri şaşkınlıkla büyürken hemen masanın diğer ucunda oturan eşine kaydı gözü. Onun insaniyetine emin olduğundan böyle rahat konuşuyordu. Umuyordu ki sorun çıkmaz.
"Kıskanmaya devam et o zaman"
Taehyung ciddi sesiyle konuştuğunda Jimin ayağa kalkarak "Ben banyoya gitmeliyim. Sonra görüşürüz" dedi.
Taehyung da aynı anda ayaklandığında Jimin'e baktı. Onu beklemesi gerektiğini anladığında ellerini önünde birleştirerek tedirgin şekilde olduğu yerde kaldı.
Taehyung Jimin'in yanında bittiğinde elleri anında beline sarıldı. Uzun uzun eşinin güzel çehresini izledikten sonra eğilerek boynunu koklayarak öpücük kondurdu.
Geri çekildiğinde "Banyoya birlikte girelim bebeğim. Bu arada prens Flipp, gözleriniz çok yalnış yerlerde. Dikkat edin gözlerinizden olmayın. Bir de bu son görüşmeniz, eşim bir kaç gün yataktan çıkamayacak" dedi.
Açık sözlülüğü karşısında ağzı açılan prens olduğu yere çivilenirken Jimin belindeki tutuşun artdığını hissetti. Taehyung ince belden tuttuğu gibi yatak odalarına doğru hızla yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
FanfictionJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...