"Be-be"
Minik Alfa babasının dizlerinde oturmuş, 5 aylık olmuş çıplak karnına öpücükler konduruyordu. Vita oğlunun gülerek karnını sevmesini kıkırdayarak izliyordu.
"Evet bebeğim. O senin kardeşin. Abi olacaksın"
Taemin'in alnına öpücük kondurmuş, burnunu saçlarına daldırarak kokusunu içine çekmişti. Şimdiden kardeşine sevgisini göstermeye çalışıyordu.
"Kay-deş"
Her geçen gün gelişen Alfa duyduğu sözcükleri tekrarlıyordu. Hizmetli omega ve betaları süründürüyordu adeta. Sarayda ayak basmatığı delik kalmamıştı. Üstelik Lena da küçük Alfanın aklına şeytani fikirler sokuyordu.
Aniden kapının çalmasıyla başını oraya çevirdi. Üzeri uygun değildi. Üstünü örtmeye çalışarak kapıya doğru seslendi.
"Kim o ?"
"Biz geldik bebeğim"
Jungkook'un sesiyle rahat nefes vermişti. Üzerini değişmek zorunda kalmayacaktı. Karnı fazla şiş olmasa da zorlanıyordu.
"Gelin"
Aldıkları komutla içeri girmiştiler. Yatakta babasının dizlerinde olan Alfa anında yataktan inmeye koyulmuştu bile. Babalarını görünce ayrı bir enerjik oluyordu.
Küçük boyu yüzünden inmeyi başaramayan Alfa sinirle çığlık atmıştı. Jungkook yataktan ayağı sarkan oğlunu kucaklamış, havaya kaldırmıştı.
"Hadi uçak yapalım"
Çocukla çocuklaşan Deltayı Alfa ve Vita gülerek izliyordu. Taehyung Deltaya ilerleyip küçük bedeni kolları arasına almıştı.
"Jungkook kaç kere dedim yapma böyle. Düşürürsün"
"Kim ben mi?! Kaslarıma baksana Papatyam! Hani sevişirken 'ah Jungkook kasların çok seksi' deyip elliyorsunuz yaa... işte o kaslar"
Jungkook sanki ciddi bir şeymiş gibi açıklamada bulunurken minik beden bombayı ortaya atmıştı.
"Şek-şi"
Üçünün de gözü büyürken Vita sinirle bağırmaya başlamıştı bile. Taemin'in duyduğu kelimeleri tekrar ettiğini biliyordular.
"Jeon Jungkook! Kaç kere dedim Taemin'in yanında böyle şeyler deme. Diline yapışıyor, hyungların da yanında söylüyor"
Delta ve Alfa kucağında oğlu ile yatağa çıkmış, sinirli Vitanın yanına uzanmıştı. Hamile olduğu halde sinirlenmesi iyi değildi.
"Ne yalan mı söylüyorum?! Oğlumuz da bilsin işte. Seksi babası var"
"Şek-şi ba-ba"
"Jungkook!" bu kez Taehyung bağırırken Jungkook eliyle ağzına fermuar çekmiş gibi yapmıştı. Uyarılara rağmen bildiğini okuyordu.
"Ah"
Jimin aniden tıslarken ikisi de endişeyle ona bakmıştı. "N'oldu ?" diye soran Deltaya Alfa da eşlik etmişti. Telaşla yüzüne bakıyordular.
"Neren ağrıyor?"
Dolu gözlerle "Sadece bebeğimiz tekme atyı. Hadi siz de hissedin" diyerek iki yapılı eli çekip karnına yaslamıştı.
Alfa ve Delta hissettikleri tekmelerle 32 diş gülmüştüler. İkisi de eğilip burunlarını çıplak karna sürterken tatlı şekilde mırıldıyordular.
"Bebeğimizin aurasını hissede biliyorum"
Taehyung'un konuşması ile Jimin'in gözleri parlamıştı. Jungkook da tebessümle karşılık vermişti. İkisi de biliyordu ve gözdelerinin de bilme vakti gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
FanfictionJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...