Yazım hatalarını mazur görünSmut sessizliği olmasın yaa🥺😭
"Ama önce biraz eğlenelim değil mi?"
Heyecandan kuruyan dudaklarını yalayarak başın salladı. Onun bu hevesli hali karşısında Alfanın dudakları yukarıya kıvrıldı.
Madem bu kadar hevesliydi, üzerine düşeni yapacak, eşine istediğini verecekti!
Jimin kapalı gözler ardından gelecek hamleyi beklerken göğüs uçuna kapanan dudaklarla ayak parmaklarını büktü. Dudaklarla eş zamanlı ince beline sabitlenen eller kaçmasına engel oluyordu.
Alfa dişlerini hassas göğüs uçlarına geçirerek altındaki bedenden ilk inlemeyi kazanmıştı. Hassas teni emerek ısırıklar bırakıyor, eliyle diğer göğüs uçuna eziyet ediyordu.
Dili ıslak yol çizerek yukarılara çıktı. Burnunu mührüne sürterek kokusunu içine çekti. Vita gelen hassaslıkla titredi. Mühürü hassasdı onun için.
Biraz yana kayarak beyaz teni dişleri arasına alıp çekiştirdi. Jimin siyah saçlara asılıp kendine bastırmak istese de bağlı elleri buna izin vermiyordu. Bu yüzden mızmızlandığında Taehyung onu kıvrandırdığı için hınzırca güldü.
Eğlence dediği onu kıvrandırmaktı!
Beyaz teni mosmor yaparak geri çekildiğinde gururu okşandı. Ondan iz taşıması herkese kim olduğunu kanıtlıyordu.
Taehyung bu müthiş görüntüyü izlemek yerine eğilerek kırmızı dudaklarını tadına doyamadığı dolgun dudaklarla bastırdı. Gelen ani atakla afallasa da dudakların aralayarak anında karşılık verdi.
Dişlerini alt dudağına geçirerek çekiştiriyor, altındakı bedenin zevk karışık acıyla inlemesine neden oluyordu. Islak sesler odayı süslerken ikili bir saniye bile durmuyordu.
Soluklanmak için bile ayrıldıklarında Taehyung kendini tutamayıp tekrar dudaklara yapışmış, dilini aralık ağzına sızdırmıştı.
Dilini uyuşturana kadar sömürüp geri çekildiğinde altında nefes nefese kalan eşine baktı. Göğsü hızla inip kalkıyordu. Onun bu görüntüsü kontroldan çıkmasına sebep oluyordu.
Oyalanmadan bacaklarını ayırarak bacak arasına girdi. Bacaklarını omzuna atarak belinin havalanmasını sağladığında belinin acımaması için altına yastık koydu.
Dudaklarını omuzundakı bacakların ayak bileğine bastırdı. Öpücükleri yavaş yavaş yukarıya doğru yol aldı. Baldırlarına geçtiğinde öpücükleri ıslak hal aldı.
Bacak içini boydan boya yalamış, ardından dişlerini geçirdiğinde ani hamleyle çığlık atmıştı. Taehyung hareket etmemesi için kolunu karnına koyarak belini sabitlemiş, işine devam etmişti.
"Sen ne istiyordun bebeğim?! İlk önce dilimi, sonra parmaklarımı, daha sonra da koca sikimi değil mi?"
Jimin daha onaylamadan deliğini yalayan dille ufak çaplı çığlık atmıştı. Taehyung onu kıvrandırmak amacıyla dilini asla sokmuyor, etrafında daireler çiziyordu.
Jimin bağlı ellerinin verdiği imkanlarla ellerini siyah saçlara atmış, ağlamaklı ses tonuyla "Taehyung~ lütfenn" diye yalvarmıştı.
Şimdiden bu kıvama gelen Jimin, Taehyung'a haz verirken dilini aniden yumşak dokuya soktu. Jimin içine giren ıslak dille çığlık atarcasına inledi.
"Ahh, Ta-taehyung-ahh "
Diliyle onu becerirken onu uçurmasına rağmen dilinin varamadığı hassas noktası yüzünden kendisini daha fazla yanaklarını ıslatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
FanfictionJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...