Günah

7.4K 609 583
                                    

Jimin 5 aylık hamile

Jeon Krallığında günler haftaları, haftalar ayları kovalamıştı.
Bu müddetde çok şey yaşanmıştı elbette. İki ay önce Jungmin 1 yaşına girerken, Taemin de 3 yaşını doldurmuştu.

Jungmin için büyük doğum günü partisi verilmişti elbette. Ama yine özenle seçilen kişiler gelmişti. Prensesini herkese göstermek gibi bir düşüncesi yoktu Jungkook'un.

Zor geçmişti bu 5 ay. Çünkü Seokjin her zamanki gibi haklı çıkmıştı. Öyle ki, Jimin yürüyemez hale bile gelmişti.

Çünkü karnı koskacaydı. Nereye gitse eşleri onu kucağında taşıyordu.
Karnı gerçekten de o kadar büyüktü ki, zorlanıyordu yürürken. Çünkü Vita ikiz bebeklere hamileydi...

Bunu 3 aylık olduğunda Seokjin büyük şokla söylemişti. Yaptığı bir kaç kontrolden sonra anlamıştı bunu.

Alfa ve Delta bu duruma ne tepki vereceklerini bile bilememiştiler. Çünkü Jimin canıyla cebelleşirken verecekleri tepki ne olmalıydı bilinmiyordu.

En garibi ise ikizlerin türlerini asla belli etmemesiydi. Kokularını gizlemekte ustaydı ikisi de.

Bunun yanı sıra fazla vahşiydi ikisi de. Jimin'in karnında damarları belli olurken, atılan tekmelerde açıkça belli oluyordu.

Diğer bilinmez şey ise bebeklerin babasıydı. Kaçınılmaz gerçekti ki, kimse de umursamıyordu bunu.

Şu an herkesin bir numaralı önceliği Jimin olmuştu. Alfa ve Delta aynı anda toplanıtılara katılmaz, biri mutlaka Vita'nın yanında olurdu.

Kendileri bile olmasa herkes Jimin'e göz kulak olmaktan sorumluydu. Arkadaşları, hizmetliler, askerler mutlaka bir adım gerisinde onu kollardı.

Çünkü aniden gelen kasılmalar ile yere yığılmasına ramak kalıyordu. Düşmesi ise hem kendisi, hemde bebekleri için kaçınılmaz sondu.

Taemin babasının durumunu anlıyormuşcasına onu yormuyordu. Sadece bacaklarına oturur, karnına öpücükler kondururken kardeşlerine babasının canını fazla yakmamaları fısıldardı.

Şimdi akşam olmuş, Alfa ve Delta gözdelerinin yanına gelmişti. Biri Taemin'i, diğeri Jungmin'i uyutmaktan sorumluydu. Çünkü evlatları hiçbir hizmetliyle uyumak fikrine sıcak bakmıyordu.

İkisi de sessizce üstünü değişip Vitanın yanına sokulurken oldukça yavaş hareket ediyordular.

Jimin ikisinin sıcaklığı ile mayışırken büyük eller karnını okşamaya başlamıştı.

Bebekler kendini belli bile etmese duygularını ifade ediyordular. İkisi de sadece sevdiklerine tepki verirken, yabancı birinin Jimin'e dokunmasından hazz etmiyordu.

Babalarının dokunuşları ise ikizler için cennetti sanki. Durmak bilmeyen tekmeler o zaman azalırdı.

İki el karnını yavaşca okşarken fısıldadı Jimin.

"Sizi seviyorum... hepinizi"

"Bende Ayçiçeğim... hepinizi"

"Bende Güneşim... hepinizi"

Jungkook uyuklayan iki büyük bebeğinin dudağına öpücük kondururken geceye son cümlesini bırakmıştı.

"Söz veriyorum. Her şey güzel olacak"

Gerçekten her güzel olacak mıydı?

° . ¸ ¸ . • . ¸ ¸  ¸ ¸ . • ´ ≮ ' • . ¸ ¸  ¸ ¸ .  • . ¸ ¸ . °

Sabah olmuştu. Jimin bugün daha iyi hissediyordu. Eşleri yanında yoktu. Taehyung büyük ihtimal çoçukların yanındaydı. Jungkook ise toplantıda.

Galaxy Vminkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin