Dışarıdan karanlık görünmesine rağmen, sarayın ferahlatıcı koridorlarından geçen Vita derince iç çekti. Yanındaki Alfa ona bir şeyler anlatıp duruyordu. Ama heyecan ve korkudan hiçbir şey anlamıyordu.
Kollarını çapraz yapıp, birbirine sürterek çıplak kollarını ısıtmaya çalıştığında Alfa'nın dikkatini çekmişti.
"Ahh, özür dilerim. Sen sıcak topraklardan geldin. Üşüyor olmalısın. Bizim topraklar ise aksine, her daim kar altındadır. Yılın belirli zamanlarında çimenleri gözükür. Hem iklim hem de benim güçlerimden kaynaklı bir durum. İstersem bütün karı eritebilirim. Ama yapmıyorum. Çünkü karı çok seviyorum. Yeterince geçerli sebep değil mi?" diyerek kıkırdadığında Vita başını aşağı eğdi gülümseyerek.
Ne kadar ona karşı iyi davransa da o bir Alfaydı. Üstelik Delta Jeon'un Alfası. Onu uyarmasına rağmen onunla samimi olması Kral tarafından gazaba uğrayacağı anlamına geliyordu.
Taht odasının önünde durduklarında Alfa derince nefes aldı. İçeride olacaklara kendini hazırlaması gerekiyordu.
Birazdan üst düzey komutanlar, görevliler karşısında önemli duyuru yapacaktı. Ve bu işte eşi yanında değildi. Ama yine de yapmayacağı anlamına gelmiyordu.
"Sana karşı saygıda kusur ederlerse, korkmadan cevapların ver. Ben de yanında olacağım" diyerek güven verici şekilde tebessüm etti.
Alfanın komutuyla açılan kapıyla herkes bu ihtişamlı geçiş karşısında boyun eğdi. Vita gözucuyla herkesi süzerken gözleri Deltanın irislerini bulmuş, sonra da hemen çekmişti. Onu istemediği, öfkeli hâlinden belliydi.
Taehyung tahtına oturarak Vitayı yanında durması için ikaz etmişti. Jimin stresten dudaklarını kemirirken, Alfa rahat ol emrini vermişti. Taehyung ayağa kalkarak boğazını temizledi.
"Kralınız Jeon Taehyung olarak bugün önemli bir duyuru da bulunacağım. Park krallığının Prensi Vita Jimin bundan sonra Jeon krallığının üyesidir.
Kendisi bundan sonra Jeon krallığının Prensidir. Gelecekteki çocuklarımızın diğer babasıdır. Ona saygıda kusur etmeyeceksiniz. Bir lafını iki eden olmasın. Ben sizin gözünüzde neysem Jimin de öyle olacak. Komutan Hoseok, aldığım kararı da üst kuruma bildirin"
Deltanın burnundan soluması Alfanı ne kadar tedirgin etse de, özgüveninden ödün vermeyerek konuşmasını bitirmişti. Kulağına gelen fısıldaşmalar onu rahatsız etmiyordu. İstediğini yapmıştı. Önemli olan da buydu.
Alfa Wang öne çıkarak yüzüne kondurduğu gülümsemeyle birlikte Jungkook'un önünde yerini aldı.
"Kral Taehyung, seni yönettiğini söylediğinde kısmen inanmıştım. Ama tam olarak gerçeği söylemiş. Sen koca bir krallığı, Alfa da seni yönetiyor. Takdire şayan" demişti.
Ardından Taehyung'un karşısında saygıyla eğilerek "Sizi tebrik ederim Kralım. Aldığınız karar en doğru karardı. Oğluma kalsa krallık varis yüzü görmeden batacaktı" demişdi.
Taehyung sırıtarak karşısında iki büklüm olmuş adama baktı.
"Alfa Wang, ben her zaman doğru kararlar alırım. Siz istediğinizi görürsünüz sadece. Ve Deltam hakkında konuşurken laflarınıza dikkat edin"
Jimin Alfanın kibirli konuşması karşısında şaşırmıştı. Sanki az önce kendisiyle konuşan kibar insan gitmiş, yerine kalbi buzdan birisi gelmişti.
"Şimdi boşaltın burayı!" diyerek emir verdiğinde kimse ikiletmeden odayı boşaltmıştı.
Jimin parmaklarını sıkarcasına olduğu yerde dikilip kendine verilecek hamleyi bekliyordu. Beklediği hamle Deltanın kükremesiyle gerçekleşmişti. Ama kendine değil Alfaya karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
FanficJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...