Gözde Jimin

10.5K 850 360
                                    

Yeniden ekleme: Size trip atacağım çok  pis. Neden yorum yapmıyorsunuz? Anlıyorum ikinci defa okuyorsunuz ama kendimi böyle yalnız hissediyorum. Sizi zorlamıyorum ama hiç değilse bölümleri boşuna atmadığımı göstermek için slm yazın.




Vita ayna karşısında durmuş, heyecandan titriyordu. Üzerindeki pahalı elbisenin eteklerini sıkıp duruyordu. İnce belini daha da sıkan korse, korse üzerindeki altın işlemeler, ten rengiyle uyum içinde olan bu elbise içinde mükemmel görünüyordu.

Ayakta duramadığını fark ettiğinde yatağın ucuna oturdu. Onu hazırlayan omegalar başları eğik biçimde sırayla karşısında dikilmiştiler. Biri giyinmesinde yardımcı olmuş, biri makyajını yapmış, diğeriyse ona özel hizmetliydi. Her daim emirlerin yerine getirecek.

Bütün bunların Alfanın işi olduğunu biliyordu. Yüzünde gülümseme belirdi bu fikirle. Park krallığında da kendine özel hizmetlisi vardı elbet. Ama yine de birinin onun için özel bir şey yapması onu mutlu etmişti.

Dışarıdan gelen hazırlık sesleri daha çok gerilmesine neden oluyordu. Bir kaç saat sonra resmen Jeon krallığının Prensi, Kral Jungkook'un gözdesi olacaktı. Aklına gelen şeyle dudaklarını kemirmeye başladı.

Kapının çalınmasıyla irkilen Jimin, hemen ayağa kalkıp, titrek sesle "Gi-girin" dedi.

Başı eğik şekilde odaya giren Beta
"Prensim, vakit gelmiştir. Birazdan tören başlayacak. Bir kaç saat sonra Kral Jeon Jungkook'un zevcesi olacaksınız. Siz onun ilk gözdesiniz. Bu bizim için de bir ilk. Eğer her hangi bir arzu, isteğiniz varsa çekinmeden söyleyin" dedi.

Jimin Beta'nın konuşması karşısında daha çok gerilmişti. Onun ilk gözdesi olacaktı. Ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Zaten Delta ondan hazzetmiyordu. Görmeye gözü bile yokken, onun zevcesi olacaktı.

"Misafirler geldi mi? Ailem de mi geldi?
Herkes aşağıda mı?" diye merakla sordu.

"Evet Prensim. Aileniz de konuklar içinde. Saray halkı da aşağıda. Düğünü büyük heyecanla bekliyorlar" dedi hizmetli.

Jimin parmaklarını sıkmayı bırakarak derin nefes aldı. Tüm cesaretini toplayıp onun için önemli olan soruyu sordu.

"Alfa Taehyung, o da mı törende?"

Beta başını sallayarak "Kral Taehyung da törende. Olmaması için hiçbir sebep yok" dedi. Beta aptal değildi. Elbet sorunun anlamını biliyordu. Kim eşinin düğününde olmak isterdi ki?

Hiç kimse. Ama Taehyung tüm asaletiyle halkı ve misafirleri önüne çıkarak herkesi karşılamış, özgüveninden ödün vermemişti.

"Kral Jungkook peki? Sinirli mi hâlâ?" çekinerek sorduğu soru karşısında hizmetli başını yana salladı.

"Hayır Prensim. Oldukça sakin. Tüm gün tahtında oturarak hazırlıkları izledi" dediğinde Jimin daha çok gerilmişti. Biliyordu ki, sessizlik en büyük tehlikedir.

Gelen çan sesleriyle "Vakit gelmiştir" dedi Beta. Jimin yutkunarak görmemesine rağmen hizmetliye başını salladı. Arkasındaki Omegalarla birlikte odadan çıktı.

Soylu bir Prense yakışacak en güzel şekilde, başı dik koridorda tüm ihtişamıyla düğün salonuna doğru yürümeye başladı.

Karışık duygular içindeydi. Bir yanı korktuğu için oturup ağlamak istiyor, diğer yanıysa sanki en güvenli yerdeymiş gibi seviniyordu.

Açık olan kapı karşısına geldiğinde gözleri en baştaki mavi irisleri bulmuştu. İçini korku bürüse de çekmedi gözlerini. Deltanın ayağa kalkmasıyla herkes konuşmayı bırakmış, saygı duruşuna geçmişti.

Galaxy Vminkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin