Sabahtan beri uyanmasına rağmen bir türlü yataktan kalkamıyordu. Kurdu rahatsız olmuştu. Sebebini bilmemesi canını daha çok sıkıyordu. Oysa bu günün diğer günlerden farkı neydi ki?
Her zaman ki gibi, uyanacak, görünmez olarak kraliyet sofrasında kahvaltı yapacak, odasına dönüp ya keman çalacak, ya da bir türlü öğrenemediği piyano başına geçecekti.
Park krallığının Prensi Vita Jimin. Değerli Kurt türü olmasına rağmen asla değer görmemişti. İstediği değer de değildi. Her çocuğun istediği gibi aile sevgisi istemişti.
Annesi saçların okşasın, babası nasıl olduğunu sorsun, abisi Alfa Jakson kardeşini küçük görmesin istiyordu. Abisi krallığının tek varisi olduğu için hep el üstünde tutulmuştu. Ama onu asla düşünmemişlerdi.
Kendi gücünün farkındaydı. Fakat kendini kontrol etmeği öğrenmişti.
Onu gören herkes sarı saçları, parlak gözleri, omegaların lideri olarak baskınlığını, kısaca her özelliğiyle Güneşten gelen ışık güçleri olduğunu anlıyordu. Ki bu yüzden babası onu asla dışarı çıkarmamıştı.Sadece şatonun sınırlarında gezebilirdi. Onun aurasından alfaların onu mühürleyeceğinden korkuyordu. Çünkü Jimin onun tek savunma kaynağıydı. Onun gücüyle herkesi tehdit edip krallığını koruyordu.
Jimin'in güçlerini herkese karşı kullanabilirdi. Ama bilmediği şeyse, o güçleri kullanmayacağı kişilerin olmasıydı.
Delta Jungkook ve Baş Alfa Taehyung
Onları tehdit edemezdi. Asla karşılarında direnemezdi.
Jimin çalınan kapısıyla "Gir" komutunu verdi. İçeri giren hizmetli omega saygıyla eğilerek "Prensim, Kralımız acil sizi bekliyor" dedi.
Jimin anladığını belirterek başını salladı. Hemen kalkıp üstünü giydi. Çabucak hazırlanmasının ardından hemen odadan çıktı.
Odaya girdiği gibi Kral ve Kraliçe karşısında saygı duruşu getirip eğildi. Babasının kızaran yüzünden, titreyen parmaklarından sorunun ciddi olduğunu anlamıştı.
"Kralım?" dedi sakince. Kral hemen sinirle lafa atladı.
"Kral Delta Jeon, seni almaya gelecek. Mektup yolladı. Sen gidersen krallık tehlikeye girer, gidemezsen en büyük tehlikeyi karşımıza almış oluruz. Onları tanımıyorsun. Deltanı geçtim, Baş Alfa Taehyung. Kendine olan özgüveni bile her şeye bedel. Onun saltanatı karşısında kimse direnmez. İstek de onun isteği."
Jimin kaşlarını çatarak babasının dediklerini anlamaya çalışıyordu.
"Ne demek beni almaya geliyorlar? Alfanın isteği de ne oluyor? Kralım açık konuşun" dedi."Delta ve Alfanın çocukları olmuyor. Krallık için varis gerek. Bu yüzden Deltayla ilişkiye girerek hamile kalacaksın. Kısaca onlara çocuk vereceksin"
Vita şaşkınlıkla kralın dediklerini dinliyordu. Daha fazla dayanamayıp konuştu.
"Bir dakika, benim çocuğum olacak, ama babaları onlar mı olacak? Ben bunu nasıl kabul ederim?!" sesinin gür çıkması umurunda bile değildi.
Kral ayağa kalkıp Vitanın karşısında yerini aldı. Bileğini sertçe kavrayarak sıkmaya başladı.
"Fikrini sormadım, Vita. Karşında kimler var farkında mısın? Biri Delta, biri Baş Alfa. Senin güçlerin omegalar üstünde baskınlık kurabilir.
Onlar üstünde yaptığın feremonlar sadece seni mühürlemelerine yol açar. Aptallık etme. Krallığımızı tek hamlede ya küle çevirirler, ya da buza. Oraya gideceksin, onlara itaat edeceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy Vminkook
FanfictionJeon krallığının kralı Delta Jungkook ve eşi Baş Alfa Taehyung krallığa varis vermek için Vita Jimin'i saraya getirirler. Semekook/Seketae/Ukejimin Bitiş tarihi: 15.07.2022 #1 vmin #1 vminkook #1 king #1 fic #1wattpad #1 alfa #1 kingdom •Tüm hakla...