İkinizi de istiyorum

16.7K 799 636
                                    

Güneş ışınlarının yüzüme vurmasıyla uyanmıştım. Aniden hareket etmemle kalçama acı saplanmıştı. Yeni uyandığım için kafam yerinde değildi daha.

Acıyı hissetmemle dün olanlar aklıma gelmişti. Tanrım! Dün gece arsız gibi sevişmeye devam etmesini söylemiştim?!

Yüzümün utançtan kızardığına adım gibi emindim. Taehyung'un kolları arasındaydım. Hafif kıpırdayınca gözlerimi hemen yummuştum. Utanıyordum!

"Günaydın Ayçiçeğim. Uyumadığını biliyorum. Sakın utanma" diyerek boynumu, sonra da omuzlarımı öpmüştü.

Utanmanın manasız olduğunu bildiğim için yüzümü ona dönüp dudaklarına buse kondurdum. Yanaklarım al al olmuştur kesin.

"Kalk yıkayalım seni bir güzel. Sonra da kahvaltı edelim. Jungkook ile bebeğimizi özledim" demesi ile ben de hemen başımı sallamıştım.

"Evet ben de. Hem Taemin'i emzirmem gerek". Ayağa kalkarak beni kucağına almıştı. Hamama ilerlerken söyledikleri ile başımı boynuna gömmüştüm.

"Oğlumuz ağzının tadını biliyor"

° . ¸ ¸ . • . ¸ ¸  ¸ ¸ . • ´ ≮ ' • . ¸ ¸  ¸ ¸ .  • . ¸ ¸ . °

Hamamda yıkandıktan sonra kahvaltıya iniyorduk. Birazcık oynaşmış buluna bilirdik. Çok azıcık.

İçimi utanç dalgası sarmıştı. Jungkook ile seviştiğimde sabahı bu kadar utanmamıştım. Çünkü kimsenin bu konuyu açmaya niyeti yoktu. Zorunlu bir şeydi. Ama şimdi bile isteğe olmuştu. Şimdiden Seokjin'in imalarını hesaplamaya çalışıyordum.

El ele yemek salonuna girmiştik. Herkes anında sinsice bakarken Deltam konuştu.

"Papatyam... Güneşim... Hadi gelin bakalım. İlk önce sabah öpücüğümü verin sonra ama"

Dediği ile utanmıştım. Arsız bir kocam vardı. Alfam benim utandığımı anlamış olacak ki, beni de sürüklemişti. Önce kendisi Jungkook'u öpmüş, sonra da çekilerek bana yer açmıştı.

Kendimi toplayıp dudağına öpücük kondurmuştum. İkimize de tebessüm ederek masayı işaret etmişti oturmamız için. Herkese selam vererek oturmuştuk.

"Jimin al Taemin'i doyur"

Seokjin hyungun dediği ile Taemin'i hemen kucağıma almıştım. Emzirmek için odama gitmeğe kalkıyordum ki, Jungkook konuştu.

"Yabancı yok Sarışınım. Otur burada emzir"

Deltam kıskançtı. Ama arkadaşlarına olan güveni tamdı. Başımı sallamıştım. Hizmetli örtüyü getirip üzerime örterken Lena heyecanla konuşmuştu.

"Güzel hyungum... Onu nasıl içiyor ki? Tadı güzel mi?" masum sorusu ile kıkırdamıştım. Tabi sorunun masumluğu Yoongi hyungun yanıtı ile gitmişti.

"Yakışıklı hyunguna sor. O cevabını biliyor" demesi ile Taehyung öksürük krizine girerken Hoseok Yoongi hyungu çimdikliyordu.

"Yavaş Papatyam boğuluyordun"
Jungkook hemen ona su içirirken ben utanmakla meşguldum.

Taemin'i emzirmeği bitirince kucağıma almıştım yeniden.

"Bana ver Güneşim. Sen rahat kahvaltını yap"

Jungkook'un dediği ile başımı sallamış, oğlumuzu kucağına vermiştim. Taehyung hemen diğer yandan eğilerek yanaklarına öpücükler kondurmuştu.

"Evet rahat ye. Baya bir açsındır şimdi". Yanaklarım kızarmaktan patlayacaktı şimdi. Seokjin hyung devriyeye başlamıştı.

"Utandırmayın Güneşimi"

Galaxy Vminkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin