Alfa Jeon Taehyung

14.6K 924 400
                                    

Merhaba. Umarım iyisinizdir. Bölümleri tekrar yayımlayacağım. Hâlâ hatalarım olabilir. Görmezden gelin. Yorumlar gidecek belki olsun. Tekrar okursunuz değil mi?

Hesabım galiba spamdan dolayı hiçbir hikayemi göstermiyor. Nasıl düzeltilir gram fikrim yok. Takipçim falan yükselirse düzelir mi?

Dilenci değilim, ama sizden başka kimim var buralarda. Beni takip ederek, oy ve yorumlarınızı eksik etmeyerek yardım etmenizi bekliyorum. Sizi seviyorummm.

Not: Sadece Galaxy hakkında yorum yapın lütfen. Başka olaylardan değil.





Kar taneleri toprağı ıslatırken, Taehyung'un inci taneleri de yanağını ıslatıyordu. Pencereden tüm krallığın beyazlar içinde kalışını seyrediyordu.

Dolu gözleri görüş açısını bulanıklaştırsa bile gözlerini kırpmamaya yemin etmiş gibi bakışlarını çekmedi kardan.

Kendini kontrol etmeliydi çünkü kendini kontrol etmezse kar daha da şiddetlenirdi. Baş alfa Kim Taehyung özel güçlere sahipti ve kendi duyguları yüzünden başkalarının zarar görmesini istemiyordu. Doğanın kontrolü elindeydi. Kendine engel olmalıydı ama başaramıyordu.

Bıkmıştı.

Aynı şeyleri duymaktan bıkmıştı. Her gün kendinde eksiklik olarak gördüğü şeyler yüzünden kahroluyordu ve bu da yetmezmiş gibi üstüne üstlük eşinin ailesi de baskı uyguluyordu.

Eşi delta kral Jeon Jungkook; herkesin karşısında titrediği, Taehyung'u canı pahasına seven kişiydi.

Ailesini karşısına alacak, çocuk istemeyecek kadar çok seviyordu. Önemli değildi onun için bir çocuğunun olması. Ama babası Jeon Wang kraliyet ailesi için bir varis istiyor, her defasında şiddetle reddediliyordu. Fakat Taehyung da farkında olduğu bir şey vardı.

Bir varis şarttı.

Deltasının başka birine dokunacak olması elbette canını yakardı. Ama Taehyung da bir çocuk istiyordu. Erkek alfa olmasından dolayı doğurganlık özelliği yoktu.

Bunu daima kendine dert etmişti. Eşine bir çocuk verememek ve çok istemesine rağmen bir bebeğinin olmaması.

Artık kararı kesindi. Biliyordu ki, eşi onun tek gözyaşı için tüm dünyayı yakabilirdi. Onu ikna edecekti.

Kapının tıklatılmasıyla Taehyung gözyaşlarını sildi hemen. Ayağa kalkarak ihtişamlı koltuklardan birine oturdu. Bacağını bacak üstüne atarak "Gir" komutunu verdi. İçeri giren hizmetli saygıyla eğilerek selam vermişti.

"Bir sorun mu var?" dedi soğukkanlılıkla.

"Kralım, Kral Jeon'un babası tekrar sorun çıkarıyor. Sınırdaki askerleri geriye çekmenizin yanlış olduğunu söyledi." dedi hizmetli beta.

Taehyung derin nefes alarak ayağa kalktı. Odadan çıkarak tablolarla dolu uzun koridor girdi. Her yüz yılın en iyi Kralları ve Prensleri vardı tablolarda. Bu tabloların arasında eşini gördüğünde gülümsedi.

Sonra yanındaki boş yeri gördü.

Kalbine çöken ağırlıkla artık doğru karar aldığını biliyordu.

Daha fazla oyalanmadan taht odasına girdi. Eşi savaşın ön saflarında olduğundan boş tahta doğru adımladı. Herkes; askerler, rütbeli askerler, hatta Wang bile baş alfa karşısında baş eğdi. Asil adımlarla yürüyerek kendi tahtını es geçerek eşinin tahtına oturdu. Karşısında saygıyla eğilenlere baktı.

"Rahat" demesiyle herkes başını kaldırdı.

Kimse kralın eşinin gözüne bakmaya cesaret edemezdi. Biliyordular ki, aksi takdirde delta onların derisini yüzerdi. O gözler sadece deltaya aitti.

Galaxy Vminkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin