2

229 16 5
                                    

Devreme la culcare, devreme la trezire era zicala preferată a tatălui ei, dar nu putea dormi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Devreme la culcare, devreme la trezire era zicala preferată a tatălui ei, dar nu putea dormi. Era mult prea încântată că o să ajungă la templu, că o să-l vadă Namjoon și, în cele din urmă, că o să facă parte din festivalul de iarnă.

Poveștile lui Summers, din anul precedent, a făcut-o să tremure pe interior... în sfârșit ... o să fi o femeie în ochii tribului ei, va experimenta dragostea și, spera, că va dobândi un partener legat pe viață.

Namjoon abia aștepta să o aibă și ea știa asta. Îi spusese chiar el, dar într-o legătură este diferită. Doar bărbații pot propune unei femei să se lege pe viață, deoarece se pot lega doar de o singură femeie și nu ar putea propune nici unei alte femeie, atât timp cat va trăii.

Bărbații își aleg cu înțelepciune femelele cu care se leagă și vor rămâne cu ea până la moarte.

Aceasta ar însemna că Namjoon va fi a ei pentru totdeauna, a ei și numai a ei.

Alarmă începe să țipe ... se părea că nu dormise deloc. Încă se simțea energizată și pregătită. Ea verifică ora ... Summer o va colecta într-o oră și se vor îndrepta împreună către templu.

Privind pe fereastră, vremea era la fel de strălucitoare ca starea ei de spirit, nu va fi văzută astăzi ca o femeie, dar era cu o zi mai aproape și atunci poate bărbatul din visele ei, o va face a lui.

Aubrey s-a gândit la Namjoon ca la un romantic de demult, lăsându-și imaginația să fugă cu ea la scene cu cavaleri în armuri strălucitoare, dansând în imaginația ei naivă.

Ea chicoti în sinea ei, comparându-se cu o prințesă dintr-un castel și el ar fi curtat-o ​​și o va face să se lase în brațele lui.

Da, exagera.

S-a gândit că el va fi cu siguranță un iubit excepțional, deoarece el avea experiență, desigur, fiind un Lycan cu sânge roșu, care a mai avut o mulțime iubiți înainte, dar fără legătură.

O parte din ea a crezut că era soarta pe care o întâlniseră.  Nu mulți bărbați au vârsta de 21 de ani fără un partener legat, totuși i-a spus că el și prietenii săi așteaptă să își găsească pe cineva special, pe care să-l pretindă pentru totdeauna, iar pe sufletul său pereche îl va găsi într-o zi.

Trăgându-se din fantezia ei, Aubrey se târăște la baie pentru a face duș și a se rade, doar pentru că este licană, nu înseamnă că nu are propriile standarde de igienă, în plus asta este ceea ce îi place și lui Namjoon și vrea să-l facă fericit.

"Hei cățea!" Summers a strigat prin ușa băii.

"Sunt ofensată!" Aubrey chicoti.

„Hey cățeaua lui Namjoon!"

„E mai bine." Aubrey îi zâmbi larg prietenului ei cel mai bun în timp ce părăsea baia, în noua ei ținută care a fost pregătită special pentru asta. Puțin revelator, dar nu prea tare, așa cum a sfătuit-o prietena ei.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum