Vibrațiile și zumzetul persistau pe bancheta din spate a lui Namjoon. Acestea au făcut să trezească durerea de cap pentru Aubrey. Nu era puternice, dar era constante și enervante, deoarece nu se putea ridica, iar radioul doar adăuga la presiunea care se crease în creierul ei și nu mai putea suporta.
Aubrey și-a trântit picioarele pe ușa mașinii, iar brusc frânele au sunat și trupul lui Aubrey s-a aruncat înainte, fiind blocată între scaunele din față și cele din spate.
"Taci și stai o dată!" a strigat Namjoon, de pe scaunul șoferului.
Călătoria a continuat cu Aubrey întinsă și stânjenită în zona picioarelor, din spatele lui Namjoon. pe lângă aceasta, despărțirea zguduindu-i coastele, în timp ce zăcea acolo, neajutorată.
Încheieturile o dureau, în timp ce fibrele uzate i se frecau de piele. Nu le putea vedea, dar știa din cauza durerii că erau roșii și zgâriate.
În cele din urmă, mașina s-a liniștit. Mașina a încetinit și s-a oprit. Scârțâitul frânei de mână a determinat-o să creadă că au ajuns la destinația finală.
Fiind târâtă de pe locul ei, de forța incredibilă a lui Namjoon, aceasta a fost aruncată peste umăr lui, de parcă nu ar cântării nimic. Simțea că să se îndreptă spre condamnare.
Aubrey a fost forțată să se așeze pe ceea ce părea un scaun vechi de lemn, care a scârțâit când a fost pusă și legată din nou.
„Bună, dragă Aubrey..." o voce feminină îi străpunse urechile, în timp ce lumina o orbi când gluga a fost scoasă.
Două siluete stăteau în fața ei, în timp ce ea se miji pentru a-și recăpăta puțin din vedere, iar pe măsură ce ceața se disipa, a reușit să distingă persoanele din fața ei.
Mama și tatăl lui Namjoon stăteau vizavi de bietul ei cadru fragil. Încheieturile ei erau legate de brațele scaunului și picioarele îi erau legate împreună.
Camera era întunecată, doar o lumină strălucitoare insuportabilă se legăna fără suflet înainte și înapoi deasupra ei.
Namjoon a intrat ținând o tavă de argint pe care se afla o seringă și o singură fiolă de lichid. Speriată că seringa era destinată ei, Aubrey s-a încordat împotriva limitelor ei.
Domnul Kim a luat flaconul și seringa în mână. Seringa a străpuns capacul flacului și domnul Kim a extras o doză pe care a măsurat-o cu precizie.
„Nu atât de mult soțul meu. Nu vrem ca el s-o sfâșie pe dragul nostru Aubrey. Vrem doar să eliminăm copilul", a chicotit doamna Kim.
Namjoon s-a uitat în jos în dizgrație. Tatăl său și-a aplecat capul într-o parte în timp ce a înfipt acul într-o venă proeminentă, părinții lui îl făcuseră un monstru.
„Ce să facem cu puiul nenăscut, iubirea mea?" spune domnul Kim.
„Dă-l câinilor ... ce-mi pasă", a rânjit ea „Oh, și Namjoon, fiul meu, asigură-te că fata este sănătoasă pentru reproducere, nu o zăngănii prea rău."
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...