Yoongi și-a deschis ochii spre cea mai frumoasă femeie din lume. Aubrey încă dormea, în timp ce el o vedea parcă cu alți ochii, era mai frumoasă, decât zilele trecute.
Se simțea mai conectat cu ea. Sângele și aura ei străluceau atât de puternic, încât aproape că îi ardea retina.
Rana de pe gâtul ei, ușor însângerată de sub tifon, i-a penisul să zvâcnească, amintindu-i de legătura pe care o împărtășeau și cât de puternică a fost dragostea lor.
„Aubrey, iubire" îi șoptește el la ureche, în timp ce o mișcă blând.
"Yoongi, ce faci?" Se plânge, deschizând în cele din urmă ochii, pentru a-l vedea acum planând deasupra ei.
„Bună dimineața, frumoasa mea parteneră!", îi rânjește el. Cuvântul mate făcând-l să zâmbească. "Ce zici de o a doua rundă?"
Chicotind și făcându-i semn. El ia indiciu și se rostogolește lângă ea, admirându-i în continuare ochii albaștri străpunzători, în timp ce se lasă pe saltea.
"Deci, care este prima noastră ieșire ca parteneri?" o întreabă, simțindu-se încă ca un copil în dimineața de Crăciun, când rostește cuvântul mate pentru a doua oară, în această dimineață.
„În primul rând, Domnule mare rău Lycan, te vezi cu șeful haitei, aka Tati", răspunde ea, ridicându-se și aruncând husele de pe ei. Timiditatea ei a dispărut complet, în timp ce rătăcește fericită prin cameră, goală.
"A-astăzi?" Se bâlbâie. Frica îl cuprinse, în timp ce se gândește la soarta lui iminentă.
„Da, azi" chicoti ea, aruncându-i un prosop curat. „O să fac micul dejun, în timp ce tu faci un duș. Pot să-ți sugerez unul rece?" râde ea, lăsându-l pe pat. El era uluit.
În mod normal, îl cunoști pe tatăl partenerului tău înainte de a-l revendica ca fiind al tău. În mod normal, toți cei din haită l-au întâlnit pe conducător o dată sau de două ori și înainte. Dar bineînțeles că nu, dacă ești un proscris. Proscrii nu îl întâlnesc niciodată pe Alfa.
Dar Yoongi, un proscris care se împerechease cu fiica șefului ... nu ar fi putut să fie mai îngrozit sau să se simtă mai mic la acest gând. S-a tot gândit dacă nu a greșit? Ar fi trebuit să-și ignore dorința arzătoare pentru ea și instinctele lui primordiale și să fi stat departe de ea?
Dar în timp ce el se retrăgea din dormitor, cu prosopul în mână, ea îi arătă zâmbetul ei dulce în timp ce pregătea la micul dejun, făcându-l să-și dea seama că era cea mai bună decizie pe care o luase vreodată, în ciuda a ceea ce va crede oricine, inclusiv Alfa.
"Ești gata?" ea îl întreabă, în timp ce opresc în afara reședinței ei.
„Nu", răspunde el sincer, ștergându-și mâinile umede pe blugi, înainte de a scoate cheile din contact.
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...