29

81 11 0
                                    

Aubrey era din nou pe vechiul scaun vechi de lemn, cu picioarele înlănțuite, dar mâinile erau libere să se prindă de brațele scaunului, în timp ce o  biciuia peste obrajii ei în mod repetat, ca în ziua precedentă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aubrey era din nou pe vechiul scaun vechi de lemn, cu picioarele înlănțuite, dar mâinile erau libere să se prindă de brațele scaunului, în timp ce o biciuia peste obrajii ei în mod repetat, ca în ziua precedentă.

"Doar renunță, Aubrey!" El a spus, în timp ce mici scâncete triste ieșeau din gura ei. El și-a continuat loviturile, dar cu o forță mai mică, deoarece obrajii ei era aproape violet.

"Nu și nu vei putea să mă lași însărcinată!"

"Crezi că nu-l pot rupe din tine? Încerc să te țin sănătoasă și pregătită pentru sămânța mea, nu vreau să te rănesc!"

"M-ai rănit în tot acest timp. Nu știi cât tare doare să fii smuls de lângă partenerul tău și să ți se spună că vei fi folosită asemenea unde cățele de reproducere"

„Știu că nu este cea mai ideală situație"

"Ideal!? Ideea!? Vor să-mi ucidă copilul. Namjoon ..."

"Poți avea altul, uite ... știu că nu mă vei mai iubi niciodată, dar voi fi un tată foarte bun și te vei putea întoarce la Yoongi după ce se va naște, promit."

„ Nu, nu-ți vreau copilul bastard. Te urăsc!"

"Ești nerezonabil! Aduci toată această durere asupra ta, Aubrey!"

„Aș prefera să mor!" Ea a țipat, iar Namjoon se înfurie. Nu putea să înțeleagă de ce îl refuză, îi va da tot ce va dori, atâta timp cât primul copil este al meu.

"De ce nu vrei s-o faci!?" El i-a scuipat în față, în timp ce ea a simțit cum puterea cuvintelor lui treceau pe lângă ea.

"Pentru că ești slab, din cea mai de jos clasă, fiul unei cățele, care nu va fi niciodată și nu va merita să fie Capul Alfa" ea a rupt legătura de pe ochii și l-a privit cu ochii ei rece de gheață.

Namjoon a lovit-o pe Aubrey cu ghearele sale peste trăsăturile ei faciale. Ea nu simțea nimic altceva decât cum se scurgea lichide peste ochi, în timp ce ea a plâns din cauza durere de pe fața ei.

"Ai fată proastă, uite ce ma făcut să fac!" Namjoon nu putea să-și creadă ochii, în timp ce sînge îi curgea pe față.

El i-a legat din nou banda de la ochi peste rana ei pentru a adăuga presiune și, sperăm, să stopeze sângerarea, dar a fost prea adâncă, deoarece s-a înmuiată prin țesătură.

Desfăcându-i lanțurile, el o ridică de pe scaun și o ducea drept la etaj, în dormitor, a facut o mare greșeală .. Nu a mai fost nici o cale întoarcere acum.

"Te voi face târfa mea de reproducere, dar asta va fi doar pentru distracție ..." Mâinile lui îi erau acoperite de sânge, în timp ce Aubrey plângea de durere.

El a pus-o pe pat, contemplând dacă dorește să-i atingă și corpul, să-i pângărească corpul până în stadiul în care în care partenerul ei nu ar putea s-o mai recunoască, dar gândul la Yoongi tocmai la făcut să renunțe la orice dorință. S-au transformat în ură.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum