După sărutul aprins și pasionat dintre Aubrey și Yoongi, el și-a dus buzele la gâtul ei, aspirând pielea delicată.
"Pentru ce a fost aia?" întreabă ea în timp ce se îndepărtează.
„Să-i spunem doar Instinct sălbatic!" zâmbește el. „Miroși a pinii din orașul meu natal, nu l-am mirosit niciodată pe o femelă înainte..."
„Spui că miros ca un bărbat?"
„Nu asta am vrut să spun" chicoti el, „nu am mai simțit-o deloc pe un Lycan, până acum!"
„Miroși a căpșuni sălbatice pentru mine"
„Sugerezi că sunt fructat?"
„Spun că ești dulce și acum fața ta devine roșie!" chicoti ea.
„Ei bine, sperăm că veți afla destul de curând cât de fructat sunt cu siguranță." El zâmbește în timp ce se îndepărtează de ea. Lăsând-o strângându-și coapsele la comentariul.
Yoongi nu știa ce i-a venit cu adevărat, dar era dispus să-i dea totul, chiar dacă asta însemna să-i dezvăluie sufletul, pentru ca ea să-l vadă pe cel real, mai degrabă decât pe el ca proscris, cum fusese etichetat, pe nedrept.
Privindu-i ochii, unul de culoare maro, si celălalt albastru, i-a dat speranță că într-o bună zi îl va accepta ca partenerul ei.
Fiind născut cu ochi albaștri a fost blestemul unui proscris. El a fost dat afară și abandonat de tribul său, chiar după apariția lui.
Dar l-a văzut. Îl ținea de mână fără ezitare în fața altora, acest lucru era nou pentru el. O putea simți în continuare, în timp ce închidea ochii și se așeza pe banca din fața cabanei medicale, redându-le sărutul, peste tot în cap.
"Hei Hyung, ești în viață?" Spune Jimin, în timp ce-i bagă un deget în coaste.
„Inima mea nu putea să bată mai tare acum"
„Huh?"
"Cred .. cred că o iubesc"
"Cine? Fiica șefului?" Jimin își ridică sprâncenele la confesiunea bruscă și luând loc lângă el.
"Ce?!" El a țipat, pocnind din cap în direcția lui Jimin.
„Da, personalul medical vorbea mai devreme despre situația ei. Tatăl ei este șeful tribului lor"
Jimin ridică din umeri, de parcă ar fi fost un lucru obișnuit ca un proscris să-și fi găsit drumul în îmbrățișarea fiicei liderului tribului.
„Sunt atât de prost" mormăi Yoongi, lăsându-și fața în mâini.
„Nu dacă o faci să te iubească înapoi" El ridică din nou din umeri, încercând să descopere situația. "Chiar te-a prins deja, nu?"
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...