Tatăl lui Yoongi o dusese pe Aubrey în casa lui. Brațele lui puternice nu se clătinau deloc în timp ce o duse la etaj, deoarece fata inconștientă dormea acum, după plânsul ei isteric.
Îi putea vedea brațele goale acoperite de vânătăi, iar corpul ei conformându-se în poziția fetală în timp ce o întinse pe patul principal.
După se îndreptă către baia comună, în căutarea trusei medicale de urgență. Neștiind starea ei fizică, a apucat tot ce a putut căra.
De îndată ce a intrat înapoi în dormitor, Aubrey stătea în picioare și își îmbrățișa genunchi, legăndu-se înainte și înapoi, capul în jos.
„ Aubre...?"
Camera era plină de țipetele pătrunzătoare ale partenerului fiului său. Pe chipul ei se instalase o expresie îngrozită, vizibilă chiar și cu ochii închiși.
Aubrey a țipat și și-a acoperit corpul într-o acțiune de apărare. A încercat să se ascundă sub pături pentru protecție și a plâns până când tatăl lui Yoongi a renunțat să mai încerce să-i trateze rănile.
Ajunși în fața casei, Summer și Hoseok pornesc în fugă spre ușa din față. Cămașa lui Hoseok era pătată cu propriul sânge, în timp ce propriile sale răni, de la lupta cu Namjoon, continuă să sângereze.
„Unde este?!?" Îl aud pe Yoongi țipând, în timp ce aleargă pe potecă cu Jimin și Jungkook urmându-l în spate. Cei trei gâfâind după aer, în timp ce ceilalți doi mai tineri încă încearcă să-și îmbrace hainele.
„Tatăl tău a luat-o." Hoseok îl informează, în timp ce Yoongi împinge ușa, țipetele ei neregulate răsunând prin casă, în timp ce toți se îngrămădesc înăuntru.
"Aubrey!!" Yoongi strigă, alerg înspre sunetul vocii ei.
Ajungând la ușa dormitorului matrimonial, o împinge, doar pentru a fi întâmpinat de tatăl său, care îl împinge înapoi.
„Fiule, nu cred că ar trebui să intri."
"Tată! Trebuie să o văd!" se răstește Yoongi, încercând să treacă din nou pe lângă el.
"Yoongi! Nu mă lăsa să mă apropii de ea! Nu cred că va lăsa vreun bărbat să se apropie de ea chiar acum." Spune, uitându-se la Summer.
"Merg eu." Summer vorbește din spatele lui Yoongi, dându-i o apăsare liniştitoare pe umăr înainte de a trece pe lângă el.
Intrând în dormitor, Summer închise ușa în urma ei. Tespirația îi tremură când o vede pe Aubrey ascunsă sub pături. Mergând încet spre pat, Summer îi șoptește numele, observând instantaneu mâna ei ieșind din cuverturi pentru prietena ei.
Ținând-o pe Aubrey în timp ce îi plângea în brațe. Summer putea acum să vadă întreaga amploare a daunelor pe care Namjoon le-a provocat trupului prietenilor ei: tăieturi acoperindu-i stomacul și fața încă scursă de sânge. Summers încerca să își țină lacrimile.
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...