3

204 15 3
                                    

Aubrey stă în pat, gândindu-se la aventura de aseară, când a mers acasă udă și fiindu-i frică, după ce Namjoon a lăsat-o singură la lac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aubrey stă în pat, gândindu-se la aventura de aseară, când a mers acasă udă și fiindu-i frică, după ce Namjoon a lăsat-o singură la lac.

"La multi ani!!!!" strigă Summers.

„Nu e ziua mea până după miezul nopți!" Aubrey tresări din cauza luminii și trăgându-și cearșafurile, înapoi peste cap.

"Ridică-te, Bree! Vom petrece ziuă împreună și vom face pregătiri pentru diseară!" și își mișcă sprâncenele sugestiv.

„Asta dacă mai vrea după noaptea trecută!" oftează Aubrey.

"Ce vrei sa spui?" Întrebări Summers.

„Era impacienta ... atât!" Aubrey nu a vrut să explice mai departe.

„E un bărbat cu sânge fierbinte, este Solstițiul și în sfârșit vei fi în mâna lui ... desigur că va fi nerăbdător! Cu toate acestea, mă bucur că ți-ai ținut jurământul! Tatăl tău ar fi mândru!" Summers a zâmbit.

"Ai dreptate! Unde ai vrut să mergem?"

"Bineînțeles că am dreptate!" Summers a râs. "Mergem la întâlnirea Solstițiului de Iarnă și la deschidere, am văzut un anume bărbat care împlinește vârsta. Exact. Ca. Tine."cu ultimele cuvinte, Summers i-a apăsat nasul prietenei sale.

"Mai mult de unul pariez!" împingând-o pe prietena ei.

"Este tradiția..." Vara îi zâmbește în timp ce o trage din pat. "Acum pregătește-ți fundul, ca să putem ajunge înainte ca cei buni să fie luați!"

Ajunsă la întâlnirea de bun venit. Aubrey nu se poate abține să nu chicotească la Summers, în timp ce își aruncă jacheta, făcând cu  ochiul, înainte de a-și ajusta decolteul.

Strecurându-se înainte, ea se amestecă fără efort în mulțime, în timp ce își târăște prietenă virgină în spatele ei.

O esență puternică distrage atenția lui Summers de la conversația ei actuală. Un parfum dansează în aer, în timp ce își urmărește instinctele departe de grup, întâlnește un bărbat așezat într-un copac înalt.

"Vă pot ajuta?" Îl întreabă pe bărbatul care spionează, aparent adunarea.

"Nu, sunt perfect bine!" Distras de propria sa aură, misteriosul Lycan coboară din copac, aterizând pe pământ,  la câțiva centimetri de fața ei.
"Eu sunt Hoseok!" îi spune în timp ce îi zâmbește.

Ea începe să-și dea ochii peste cap la încercarea lui de a o curăța cu complimente și scoate un oftat neimpresionat.

„Summers" a spus ea.
Uimit de aroma ei, el și-a pierdut orice interes față de parfumul pe care îl cerceta, înainte ca ea să ajungă în fața lui.

„Un sezon frumos, pentru o fată frumoasă!" Zâmbetul său larg îi provoacă fluturi în stomac.

Revenind la simțuri, Summer se uită spre locul în care își lăsase din neglijență prietena, stând acolo stângaci.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum