Aubrey a pus ultimul lot de prăjituri în cuptor, în timp ce Yoongi săruta obrazul celui mai mic copil al lor, înainte ca ea să se alăture fraților ei.
Privind prin bucătărie, la toate felurile de mâncare pe care le făcuse partenerul lui, practic l-a făcut să saliveze, rugându-se să poată fura ceva.
Ei așteptau să-și întâmpine fiul cel mai mare, Leo, care se întorcea de la primul său solstițiu ca bărbat. Aubrey a organizat o mică petrecere care v-a ajunge să hrănească întreaga haită.
Auzind o ușă de mașină închizându-se, Yoongi și Aubrey s-au prefăcut că se comportă natural în cazul în care s-ar fi întors fără un partener.
Deși Aubrey l-a cunoscut pe Yoongi la primul ei solstițiu, Yoongi petrecuse trei veri și două ierni așteptând-o la marginea templului. Totul din cauză că partenerul lui pur și simplu nu era major până în acel an fatidic, în care a cunoscut-o și ea i-a schimbat viața pentru totdeauna.
„Ce-i cu acel zâmbet fiule, ai cunoscut pe cineva?" a întrebat Yoongi plin de speranță, când Leo a pășit în casă. Cu toate acestea se și pregătise să-și mângâie fiul, dacă venea cu o veste proastă.
„L-am găsit, tată!", a radiat Leo, fericit de succesul primului său solstițiu ca adult.
„Deci unde e?" a întrebat Yoongi, privind în spatele fiului său în timp ce se îmbrățișau.
„E afară, dar îi e rușine să intre." Leo și-a frecat ceafa în așteptare.
„De ce? Nu mușcăm." A spus Aubrey în timp ce își ștergea mâinile de șorțul ei, înainte de a smulge o prăjitură proaspăt coaptă din mâna lui Yoongi.
„Să ști că eu mușc" a gudurat Yoongi în urechea lui Aubrey, în timp ce acesta întindea mâna spre o altă prăjitură din spatele ei. „Deci cine este străinul?"
„Oh, e ciudată de-a binelea, doar că nu e străină" chicoti Leo pentru sine.
„Sunt atât de mândru de tine! Acum cine este, băiete? Arată-mi nora!"
„Să spunem că am plecat împreună și ne-am întors tot împreună..." Leo și-a mușcat buzele, făcându-i semn partenerului său să intre.
O cunoscută fată delicată a apărut în pragul casei, cu părul său lung și negru, cu un nas zvelt și ochi mari căprui.„Winter?" Aubrey căscată
"La naiba, nu! Nu vreau să fiu rudă cu Summers!" Yoongi lătră
"Taci!" Aubrey l-a biciuit pe Yoongi peste fund cu un prosop "Vino dragă!" Aubrey și Winter au intrat în sufragerie, lăsând bărbații în urmă în bucătărie.
„Deci cine a adulmecat pe cine primul?"
„Ea m-a adulmecat prima pe mine", a mormăit Leo către tatăl său, în timp ce a surprins-o pe mama sa interogându-și partenerul în timp ce se îndepărtau.
„Hei, tată, am vrut să te întreb ceva. În timp ce am fost noi acolo, au fost o mulțime de oameni care vorbeau despre tine și mama care v-ați certat cu alți membri ai haitei, pe terenul sacru. Este adevărat?"
„Eu umm..." Privindu-și partenerul în timp ce fiul lui aștepta răspunsul, Yoongi știa că această zi va veni în cele din urmă. Doar lycanii mai în vârstă știau și ei nu doreau să vorbească despre noaptea plină de sânge care sa întâmplat cu ani în urmă, când Leo abia avea câteva zile. „Ce-ai auzit?"
„Am auzit doar că a existat un membru al haitei care a devenit nelegiuit și mama i-a dat un piciorul în fund, în timp ce tu te ascundeai în spatele unui copac, îmbrățișat de bunicu'." Leo a ridicat din umeri, luând o prăjitură de pe blat.
„NU AȘA S-A ÎNTÂMPLAT!" Yoongi a batjocorit, ofensat că, după toți acești ani, povestea a fost atât de rău întortocheată încât l-a făcut să pară un prost. „Dacă vrei să știi, l-am lovit în fund și era prea obosit să riposteze, așa că am lăsat-o pe mama ta să-l termine."
„Sigur tată." Leo a râs, bătându-și tatăl pe umăr înainte de a se alătura femeilor în sufragerie.
Urmându-l pe fiului său, un zâmbet înțelegător s-a strecurat pe fața lui Yoongi, în timp ce a simțit un miros ce l-a mai simțit de multe ori înainte, dându-i lui Leo o privire care i-a făcut sprâncenele să se unească.
„Ai de gând să-i spui tu sau trebuie să o fac eu?" l-a întrebat Yoongi, atrăgând atenția femelelor.
„Ei bine, Winter știe deja, așa că îi poți spune tu mamei." Leo a ridicat din umeri, luându-și de mână perechea, în timp ce ea îi zâmbea încet.
„Ce? Să-mi spui ce?" întrebă Aubrey, mișcându-se pe scaun pentru a se înfrunta cu partenerul ei, care îi stă înainte .
„O, nu e nimic important..." Yoongi i-a făcut semn să plece. "...bunico."
"Ce?!?" strigă Aubrey entuziasmată. "Ești însărcinata?!?"
„Am găsit deja un teritoriu și am dat deja un avans din moștenirea de la bunicu'", a anunțat Leo entuziasmat.
„Ei bine, asta e mai mult decât a făcut tatăl tău când ne-am cunoscut", a glumit Aubrey, făcându-l pe Yoongi să se uite la ea, încruntat.
„Da, am fost un animal sălbatic, dar bun la pat, așa că a uitat destul de repede că eram fără adăpost."
„Încă mai este."
Leo se strâmbă, iar Winter chicotea lângă el. Ea știa exact ce simțea el. Nici propriii ei părinți nu erau mai buni în a-și păstra secrete din dormitor doar pentru ei.
„De fapt, de unde crezi că au venit toate surorile tale?!" Yoongi a continuat, făcândul pe Leo să sară în picioare și să-și tragă noul său partener cu el afară.
„Ei bine, pe această notă, noi plecăm"
„Fetelor, veniți și spuneți la revedere de la fratele vostru!" strigă Aubrey, urmată curând de o fugă de picioare minuscule.
"FUGI!" Leo a apucat-o pe Winter și a tras-o afară pe ușă repede, înainte ca surorile lui să-i poată sări în spate, cum o făceau ele de multe ori înainte.
„Ei bine, unul s-a dus" Aubrey chicotea, uitându-se la ceilalți cinci copii care alergau după fratele lor și îndreptându-se spre bucătărie.
„Ei bine, cred că ar trebui să mai facem altul", a sugerat Yoongi, băgându-și o altă prăjitură în gură.
„Legat de asta..." Aubrey a zâmbit, frecându-și stomacul, făcând-o pe Yoongi să scape din mână prăjitura.
„Te rog să-mi spuneți că de data asta este un băiat..."
SFÂRȘIT
⋆⬗⬖⋆⬗⬖⋆⬗⬖ ⋆∴☽✩⋆♛⋆✩☾∴⋆ ⬗⬖⋆⬗⬖⋆⬗⬖⋆
Holy moly ... după 43 de capitole, am ajuns la final...
Nu o să mai lungesc mult capitolul, o să vin cu mulțumirile și lacrimile de final în următorul capitol.
Sper că v-a plăcut capitolul și să nu uitați de steluță și ne vedem în comentarii
I purple you!💜
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...