Începe să scrii povestirea
Contrastul de mirosuri moscate, dulci și tot ce mai era și-a făcut loc în simțurile lui Yoongi. Namjoon părea să fi ieșit în sfârșit din ascunzătoare, dar de data aceasta avea o armată.
Yoongi se întreba cum ar putea cineva din tribul lui Aubrey să se întoarcă împotriva ei, văzând că ea era Capul Alfa, și-a bătut joc de gând, desigur că se uitau de sus la proscriși și i-au întors spatele, la comanda lui Namjoon.
Chiar dacă erau încă la kilometri distanță, urletele se auzeau zi și noapte, noapte și zi, încercând să-l convingă pe Yoongi să iasă din ascunzătoare.
Aubrey s-a chinuit să doarmă. Legătura primordială pe care o avea cu tribul ei a făcut ca strigătele lor să le simtă ca niște tipete în urechile ei.
Auzind bubuiturile tunătoare ale pașilor tribului apropiindu-se de casă, mâinile ei s-au dus protectoare la umflătura ei mare, dornică să fie îndrumată de tatăl ei. Nu s-a putut abține să nu simtă că eșuează ca lider de trib. Cuvântul unui bărbat a întors întregul ei trib împotriva ei, pentru că a ales dragostea în locul tradiției și acum toți îi înconjurau casa încercând să-i ia partenerul de lângă ea.
Auzind-o blestemând pentru a zecea oară în acest minut, Yoongi a intrat în dormitorul lor și a văzut-o îngropându-și fața în perne, apăsându-le puternic peste urechi, în timp ce ea continua să blesteme zgomotele care o țineau trează.
„Aubrey, chiar trebuie să încerci să te odihnești puțin." Oftă, stând pe pat și punând o mână blândă pe piciorul ei. „Gândește-te la copil".
"Nu pot Yoongi. Încerc să dorm, crede-mă că o fac, dar zgomotul este asurzitor, parcă mă zgârie pe creier."
Yoongi intră în baie, umplând cada cu apă caldă, turnând niște ulei de eucalipt pentru a-i liniști capul care o durea.
Întorcându-se în dormitor, își ridică ușor partenerul obosit în brațe și o așează pe toaletă în timp ce începe încet să-și scoată hainele.
"Ce faci?" îl întreabă Aubrey cu un căscat.
„Facem o baie", răspunde el, sărutând-o ușor, înainte de a o dezbrăca blând de hainele ei de noapte.
Ridicând-o, o pune cu grijă în cada cu apă caldă, ținând-o de mână în timp ce își scoate lenjeria intimă și urcă în spatele ei.
Ochii ei s-au mărit văzându-și partenerul gol pentru prima dată în atât de mult timp. Bineînțeles că îi simțise corpul în ultimele luni, dar uitase ce putea să-i facă pielea lui de porțelan, asupra hormonilor ei
Respiră întrerupt în timp ce el o ajuta să se așeze, ea s-a ținut de picioarele lui care erau așezate în jurul ei, în timp ce a lăsat căldura să se răspândească peste burtă.
Lăsând robinetul să curgă pentru a ține apa caldă. Aubrey și-a sprijinit spatele de pieptul lui Yoongi, în timp ce el îi freca ușor tâmplele.
„Întinde-te iubito", a șoptit Yoongi în părul ei.
„Yoongi, chiar nu am mărimea sau forma potrivită să fac sex in cadă"
„Nu", a chicotit el, „pune-ți urechile sub apă și spune-mi ce poți auzi", mi-a spus el.
Urmând sfatul lui, ea lasă corpul ei să se scufunde în apă, sprijinindu-și capul în poala lui, în timp ce apa îi curge în cascadă peste urechi, înăbușind sunetul doar suficient pentru ca ea să fie mulțumită și să închidă ochii.
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...