După comentariul lui Hoseok, între Aubrey și Yoongi s-a lăsat tăcerea. Nu știau ce să spună, astfel și-au continuat micul dejun.
Bineînțeles că ea era atrasă de el și el de ea, dar el încă nu dorea să facă o mișcare, după ce ea o făcuse deja pe a ei cu o seară înainte.
Dar în momentul când îl sărută, un foc i se aprinde în interior, iar pulsul crescând până în stadiul în care simte că inima îi va exploda. În acest timp, ochii ei i se întunecă, din cauza poftei lupului său interior.
Desprinzându-se e de acesta, Aubrey își lipește sânii de ceafa lui, în timp ce strânge farfuriile goale, iar ulterior își leagănă șoldurile în timp ce le așeză în chiuvetă. El rânjește la acțiunile ei cu conotații evidente, dar se stăpâni.
Prefăcându-se că uită un tacâm pe masă, ea se apleacă pentru a-l lua. Între timp ea își dezvăluie gâtul,pentru a-i atrage din nou atenția. În timp ce privirea lui a urmărit-o, el s-a gândit la modul în care fundul ei se potrivea perfect în mâna lui.
În timp ce spăla vasele, ea simți o căldură pe spate. Yoongi se lipea de ea, cu respirația sa caldă pe gâtul ei:
„Nu începe ceva ce s-ar putea să regreți" mârâie în urechea ei.
"Cine spune că voi regreta?" A replicat ea obraznic.
Ținând-o de talie, Yoongi o întoarce pe Aubrey pentru a o înfrunta, spărgând o farfurie. Aroma lui îmbătătoare invadându-i simțurile, apucând-o și captivând-o.
"NINGE!!" A strigat o voce din cealaltă cameră. " E fucking, zăpadă!!" Hoseok, asemenea unui copil entuziasmat, țâșnește prin sufragerie, încercând să-și pună pantofii cât mai repede și să iasă afară.
"Cred că cuiva îi place zăpada?" Aubrey își ridică o sprânceană în sus către Yoongi, între timp văzând-ul pe Hoseok învârtindu-se în zăpadă.
„Nu a văzut niciodată zăpadă! Nu ninge niciodată în zona de unde vine!"
„Serios!?" Aubrey a rămas uluită "Ei bine, o sărbătoare va fi pregătită mai târziu, dar deocamdată, îmbracă-te, te duc undeva. A da, adu-ți short-ul de baie" ea îl privi cu un zâmbet, dar Yoongi era confuz ... știa că zăpada este rece, de ce ar avea nevoie de short-ul de înot.
"Un costum din două piese? E curajos!" comenta Summers.
„Vreau să mă observe" Aubrey ridică din umeri.
"O, ai încredere în mine, te vede!" Ea chicoti. "Apropo... de ce ești atât de disperat ca el să te observe? Îți place atât de mult?"
"Nu pot să explic, Summers", a oftat ea. "Simt că avem o legătură care este în afara acestei lumi. De parcă ar trebuii să fim una. Chiar dacă l-am cunoscut abia de două zile, vreau să mă revendice deja!"
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...