7

180 19 3
                                    

Un braț cald și confortabil a rămas peste talia lui Aubrey

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Un braț cald și confortabil a rămas peste talia lui Aubrey. Când a deschis ochii, s-a bucurat de îmbrățișarea pe care ar fi trebuit să o primească după prima noapte cu Namjoon. Nu înlătură silueta adormită, bucurându-se de îmbrățișarea lui, în timp ce își lasă pleoapele să se închidă din nou.

"AUBREY !!!!"

Summer țipă, în timp ce dă buzna pe ușă, în timp își ține acoperită, cu mână, o parte din gât. Ia ignoră complet faptul că prietena ei se află în pat, fiind îmbrățișată de proscris.

"M-a mușcat! Nenorocitul acela, m-a mușcat!" strigă ea în timp ce bărbatul cu pricina pătrunde în spatele ei.

„Acum mă vei dori pe mine și numai pe mine! Legătura e pentru toată viața, scumpo!" El rânjind în timp ce spune.

„Nu-mi amintesc că ți-am cerut să fii partenerul meu, ticălos-ule!"

„Nu pot să-mi ajut instinctele primare? Acestea te-au ales pe tine! nu mă poți învinovățit!"

„Viața mea s-a terminat! Acum, am rămas cu acest idiot, pentru totdeauna!" Ea se plânge în timp ce cade în genunchi.

„Un pic cam dur!"

„O, eu sunt dură? Nu am vrut să-ți apăs toate butoanele ... o căutam doar pe cea de mult!", se răstoarnă ea,  Întorcându-și capul spre el, în timp ce el îi zâmbește batjocoritor.

„ Eu în schimb, nu am putut să-ți găsesc butonul de mut azi-noapte ... îmi amintesc doar că îmi strigai numele!" Hoseok face cu ochiul.

Uitându-se în tăcere la iubiții nou-legați care se ceartă în prag, Yoongi alunecă din pat, sperând că în toată acea agitație, nu o să observe nimeni că a strâns-o în brațe pe Aubrey, de parcă ar fi fost un cuplu împerecheat.

Se simțea jenat. Era un proscris. Totuși voia să stea alături de ea, să o protejeze, s-o învețe despre pericolele și plăcerile de a fi adult Lycan, pentru că în mod clar partenerul ei nu se gândise deloc la starea ei de bine.

Având 24 de ani, Yoongi știa bineînțeles, tot felul de aspecte referitoare la femele, dar această femeie era diferită. Aura ei nu se  asemăna cu nimic din ceea ce el văzuse vreodată. Totuși, mirosul îi era familiar. Se simțea reconfortant, dar misterios, în același timp.

El a vrut să-și scufunde dinții în ea, dar era sigur că oricine s-ar fi împerecheat cu ea s-ar fi legat de ea de îndată ce ea ar fi majoră.

Yoongi era frustrat de el însuși pentru că gândea așa. El nu credea că cineva va dori vreodată un Lycan ca el, în plus, avea pe cineva.

"Stai - Aubrey!" Summer a adulmecat aerul "Ai....?"

„Hoseok, hai să le dăm ceva intimitate!" spune Yoongi în timp ce face semn către ușă, lăsându-și prietenul să iasă primul. Se întoarce înapoi spre Aubrey cu o expresie blândă.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum