Yoongi se trezise devreme. Aubrey era complet ruptă de realitate în timp ce epuizarea a pus stăpânire peste corp. Ea dormea ore întregi, în timp ce puiul lor dormea în micul lui sertar de lângă ea.
Yoongi era încântat de ființa micuță pe care acum o poate numi fiul. Părul lui negru se simțea moale, în timp ce îi mângâia ușor capul cu dragoste. Fiul său era motivul pentru care urma să-l omoare pe Kim Namjoon și pe oricine altcineva care s-ar gândi să-i rănească familia iubită.
Copilul s-a agitat ușor și Yoongi s-a mișcat pentru ca să-i vadă pe Jungkook și pe Jimin lângă ușa pe care o păzeau. Ei dormeau cât mai aproape posibil, în cazul în care Namjoon ar revenit după cum spusese. Totul ar fi doar pentru o noapte, deoarece mâine aveau să meargă să-i vadă pe Hoseok și Summers, înainte de începerea solstițiului.
Bebelușul a început să plângă de îndată ce a prins mirosul celorlalți doi bărbați. Instinctele micuțului lovindu-l automat cu nevoia de a-și proteja mama, în timp ce aceasta dormea profund în pat. Yoongi l-a liniștit ușor, în timp ce își freca nasul de marginea tâmplei bebelușului, anunțându-l că tatăl său este în apropiere.
Cu ochii lui negri începând să se închidă din nou, Yoongi se întrebă ce culoare va avea, nu că ar conta. Chiar dacă ar fi înghețați ca ai lui, nu i-ar întoarce niciodată spatele fiului său. Nu. Și cu Aubrey alături, într-o zi, va deveni Alpha și, sperăm, într-o zi, va scăpa de orice prejudecăți pe care lycanii din trib îl au.
Yoongi împachetase orice fel de provizii pe care le aveau, până și hainele și bonetele croșetate de mama lui, înainte de a pleca cu tatăl său în ultima lor cercetare pentru pregătire nașterea copilului.
El a fost atât de recunoscător că l-a învățat elementele de bază despre ce să facă după nașterea bebelușului. El a tăiat cordonul ca un profesionist, apoi a pus copilul în brațele iubirii sale, care era imaginea strălucitoare a puterii.
Chiar și acum sforăind ușor, cu gura larg deschisă, ea era încă întruchiparea frumuseții pentru el. El se simțea că Aubrey i-a oferit tot ce și-ar fi putut dori vreodată.
O șansă, un suflet pereche, o familie.
El o va plăti înapoi în totalitate și v-a fi cel mai bun tată pe care l-ar putea avea fiul lor. Apoi, într-o zi, va crește pentru a fi un Alpha corect, nu numai pentru tribul lui Aubrey, ci și pentru a oferi un exemplu altora.
Yoongi s-a așezat lângă Aubrey, trecându-și cu dragoste degetele peste fața ei. O izbucnire bruscă de strigăte a venit de la puiul de om care zăcea în sertar. Ochii lui Aubrey s-au deschis instantaneu (instinctul matern) pentru a-l vedea pe Yoongi zâmbindu-i.
„Bună dimineața, mami", îi ciuguli nasul.
„Bună dimineața" căscă ea în timp ce își freca ochii. „Cred că bebelușului îi este foame"
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...