40

71 12 0
                                    

Instinctele lui Yoongi țipau la el să nu-și lase perechea și puiul singuri, dar știa că erau mai în siguranță dacă îl înfruntă pe Namjoon singur

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Instinctele lui Yoongi țipau la el să nu-și lase perechea și puiul singuri, dar știa că erau mai în siguranță dacă îl înfruntă pe Namjoon singur. Dacă cumva nu s-ar mai întoarce la ei, Summers avea să aibă grijă de familia lui. Avea mare încredere în ea.

Închizând în liniște ușa dormitor, se strecoară în camera de zi unde îl așteptau Hoseok, Jimin și Jungkook care erau gata.

„Deci, unde mergem?" a întrebat Jimin, în timp ce își freca ochii din somn.

„Templul ... locul unde a început totul"

După ce a închis ușa în urma lor, Hoseok a încuiat-o cu cheia și a atârnat un vâsc pe ușă. Mirosul l-a făcut să vrea să vomite, totuși asta i-ar ține familia în siguranță, iar mirosul lor nedetectabil.

S-au îngrămădit cu toții în mașină. Jungkook și Jimin au dormit în spate, deoarece puterea lor a fost folosită cel mai mult: somnul pe podea, alergarea în patrule și paza constantă. A fost frumos să-i lase să se relaxeze. Chiar dacă au fost înghesuiți împreună pe bancheta din spate.

Acest lucru nu avea să dureze mult, deoarece Yoongi îi împingea într-o luptă. Hoseok reușise să-l rănească pe Namjoon, dar i-a adus doar până în acest punct. V-a trebui să lupte cu el direct. Aubrey și copilul lor nu vor fi niciodată în siguranță până când el nu va muri.

Yoongi s-a simțit vinovat că a plecat brusc fără să-i spună lui Aubrey, dar știa că nu i-ar permite să plece dacă i-ar spune, mai ales dacă iau în considerare riscurile. Familia lui va fi protejată și ascunsă, împreună cu Summers. Spera doar că ea nu va vedea asta ca un abandon.

Yoongi și Hoseok mustrări constante, pe măsură ce se apropiau de templul. Știau că parfumul lor era mascat de vâsc deocamdată, dar de îndată ce se apropiau, soarele avea să răsară, iar mirosul avea să dispară și astfel ei ar fi expuși.

Inima lui Aubrey a început să bată cu putere ​​când a simțit o înțepătură. Anxietatea a cuprins-o imediat și lacrimile au început să-i curgă pe față. Se simțea singură. Trupul lui Yoongi lângă ea îi dădea confort.

Pântecul i s-a umplut de groază când a fost întâmpinată de un pat gol. Ridicându-se, se uită la copilul ei adormit, înainte de a elibera respirația grea care îi zăcea în gât. Gândul că puiul ei putea lipsi...

Ieșind din cameră, în timp ce purta una dintre ținutele ei de vară, a fost întâmpinată de un întuneric complet. Singurele sunete care veneau, erau din camera lui Summer.

Aubrey a deschis ușa când a auzit un scârțâit înăuntru. Summers stătea pe un balansoar vechi, încercând să-și adoarme copilul. Aubrey trebuie să fi fost epuizat, dacă nu a auzit plânsetul.

„Îi este foame?" Întreabă Aubrey, în timp ce se freacă la ochi, încă puțin somnoroasă.

„Nu. Nu-și poate simți tatăl. El este îngrijorat ... Hoseok lipsește" Summer își leagăn copilul la piept pentru, în timp ce micuța respiră parfumul matern de lapte al mamei ei.

„Și Yoongi a plecat. La fel și Jimin și Jungkook", o informează Aubrey. „Și știu exact unde s-au dus"

Summers i-a mângâiat părul castaniu al copilului ei, în timp ce o alăpta încet. Interiorul ei simțindu-se gol. Când partenerul ei a plecat, a luat cu el și o bucată din ea. O durea inima, dar știa că oriunde s-ar afla, și el simțea asta. Aubrey a simțit și ea la fel.

Yoongi putea vedea soarele răsărind, în timp ce se apropiau de templul. Inima lui bătând puțin mai tare decât de obicei, în timp ce pompa adrenalină.

Nu se temea de Namjoon, ci doar de armata lui. Namjoon trecuse de la un Lycan pe care haita îl văzuse doar ca muşchi, la un Lycan care să-i facă să se agate de fiecare cuvânt al său. Într-o perioadă scurtă de timp, el a făcut ca haita să creadă nu numai că Yoongi i-a furat propriul partener, ci și că l-a ucis pe tatăl lui Aubrey și liderul haitei lor.

Apropiindu-se de teren, tinerii Lycani de pe bancheta din spate au început să se miște. Nasurile lor fiind inundate de parfumul adversarilor care îi așteptau în umbră.
Jungkook a fost recunoscător pentru timpul în care i-a protejat pe frații săi și pe Aubrey. Îi dăduse timp să-și lucreze fizicul și să devină un Lycan mult mai mare decât era ultima dată când a fost pe terenul sacru. Ultima dată când a fost aici, a fost umilit în fața întregii haite, redus la nimic de către unul dintre infamii frați Kim. Deși știa că este aici pentru a-l ajuta pe Yoongi, Jin va fi cu siguranță ținta lui principală.

Totuși, Jimin avea un singur scop în minte, să-l protejeze pe Yoongi. Știa că fratele său își va lăsa emoțiile să-l controleze, să-i întunece judecata și să nu lupte inteligent. Nu conta dacă Jimin avea un grup de Lycani contra. El și-a promis că va avea mereu un ochi pe fratele său.

Parcând mașina la o milă de teren, au mers pe jos restul drumului, lăsând mirosurile lor să umple aerul, pentru a arăta haitei că nu le era frică. Fusese provocați la o luptă și ei erau aici.

Privind pământul trosnind cu fiecare pas pe care îl făcea, Yoongi știa că șansele erau împotriva lui. Cel mai probabil nu va scăpa în viață din asta. Numai acel gând îl făcea să dorească să se întoarcă, să meargă să-și recupereze partenerul și să alerge spre munți. Dar ce fel de tată alfa ar face asta? Dacă avea să moară, avea să o facă în cinstea familiei sale. Dându-i o moștenire fiul său, care putea spune într-o zi prietenilor săi că tatăl lui a fost un proscris, dar nu un laș.

Văzând mulțimea deja adunată, umerii lui Yoongis s-au tras instinctiv înapoi, împingându-și pieptul înainte, în semn de dominație.

Observând restul haitei deja în forma lor de Lycan, Yoongi le-a dat fraților săi un semn tăcut din cap, încurajându-i să se preschimbe.

Preschimbându-se simultan, bărbații proscriși au devenit curând Lycan. Cu hainele sfâșiate și cu dinții descoperiți, Yoongi a mârâit înainte ca toți să o facă. Închizând ochii, își întipărește în minte gândul pentru care venise aici ... să-l distrugă pe Kim Namjoon.

Yoongi și Namjoon făcând un pas înainte, nasurile lor se atinseră în timp ce mârâiturile izbucneau din piept.

Era semnalul pe care îl așteptau cu toții.

Sosise vremea.

Dezgolindu-și ghearele, amândoi așteptau prima lovitură, până când în depărtare se auzi un urlet distinctiv.

⋆⬗⬖⋆⬗⬖⋆⬗⬖ ⋆∴☽✩⋆♛⋆✩☾∴⋆ ⬗⬖⋆⬗⬖⋆⬗⬖⋆

Lupta a început

Aștept comentariile voastre și să nu uitați de ⭐️

Nu vă spun câte capitole mai sunt deoarece asta vă va influența modul cum credeți că se va termina cartea🤭

I purple you!💜

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum