18

125 11 2
                                    

Solstițiul de iarnă era aproape de sfârșit, iar Aubrey și Yoongi bănuiau că Namjoon plecase deja, deoarece nu-i mai simțeau mirosul prin tabără

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Solstițiul de iarnă era aproape de sfârșit, iar Aubrey și Yoongi bănuiau că Namjoon plecase deja, deoarece nu-i mai simțeau mirosul prin tabără.

Yoongi totu-și nu dore să-și lase garda jos, deoarece Aubrey încă nu era însărcinată. Deși știa că nu va merge cu Namjoon de bunăvoie, nu putea avea încredere că nu o va răpi de la el.

Yoongi era lipit de Aubrey ca lipiciul. Ea nu se plângea, deoarece știa că o protejează așa cum ar trebui un partener, dar era epuizată.

S-au întors împreună în cabană, începând activități mediocre pentru a petrece timpul, dar care de obicei se transformau în sex. Feminitatea ei nu a mai suportat.

„Iubito, ce e în neregulă? Spune-mi te rog!" El a observat că se îndepărtează de frigider și stătea pe canapea lângă el.

„Doar că mă doare foarte tare. Ești un animal!", rânjește ea, în timp ce își pune o sticlă rece de apă între picioare.

El i-a zâmbit îngâmfat. Era a cincea oară astăzi când au ajuns să aibă un act sexual. Nu era loc în cabană, în care să nu fi făcut dragoste, în afară de camera Summers. (Reacța mea:😧😏; Scuze, nu m-am putut abține)

„Îmi pare rău, iubito, dar ești atât de sexy!", a spus el apăsându-și buzele pe capul ei.

„Ești iertat"

„O să te duc undeva după solstițiu! Am permisiunea șefului meu să-mi iau mai mult timp liber și am vrut să petrec mai mult timp cu tine"

„Vaginul meu nu mai poate nu mai poate avea timp liber cu tine"

„Nu asta am vrut să spun", a chicotit el, „trebuie să găsim un loc în care să ne stabilim împreună. Lycanii se mișcă repede! Nu vreau ca toate teritoriile bune să fie smulse de cei proaspăt împerecheați!"

„Tu mă vrei doar pentru tine, nu-i așa?"

„Oh, nu, ai aflat de planul meu disprețuitor" mârâie el, aplecându-se peste corpul ei, zdrobindu-i buzele cu ale lui.

„Poate că mă vindec repede, dar nu atât de repede!", îl împinse ea înapoi.
„Dar pot să fac ceva pentru tine!" Ea a zâmbit.

Făcându-și drum cu grijă spre podea, ea i-a despărțit picioarele și s-a așezat în genunchi, jucându-se cu tivul lenjeriei lui. El a primit instant mesajul și i-a dat jos pentru a-și lăsa pula liberă.

Ea i-a săturat capul erecției lui, tachinandu-l cu mici mișcări ale limbii, sărutând-o și făcându-i ochii să dispară în spatele pleoapelor lui în timp ce el suflă sacadat.

"Nu ma tachina sau pasarica ta nu se va vindeca niciodata! Deja vreau să fiu în tine!"

Tachinandu-i capul cu o ultimă învârtire a limbii, ea și-a balansat mai mult capul. Nu mai fusese intim până acum, cel putin nu fiind ea cea care oferă.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum