41

67 11 0
                                    

Aubrey a scotocit prin valiza ei mică după ceva de îmbrăcat, în timp ce Summers alerga după ea, încercând să-și calmeze cea mai bună prietenă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aubrey a scotocit prin valiza ei mică după ceva de îmbrăcat, în timp ce Summers alerga după ea, încercând să-și calmeze cea mai bună prietenă. Perechile amândurora plecaseră în miezul nopții și le-au lăsat pe amândouă și pe puii lor în urmă fără să spună un cuvânt.

Aubrey nu era supărată, dar era rănită.

Trebuiau să-l învingă pe Namjoon împreună.

Yoongi cunoștea consecințele plecării, Aubrey era sigură de asta. Inima o durea atât de tare, asta însemnând că trebuia să fi călătorit departe. Când durerea nu s-a mai intensificat, ea a știut că el se oprise într-un loc și, pe măsură ce se gândea adânc, știa că era un singur loc în care ar fi plecat.

„Trebuie să fi atentă. O mișcare greșită și ai putea să faci hemoragie. Corpul tău nu s-a vindecat complet. Trebuie să te gândești și la asta." Summers a oprit-o pe Aubrey să-și dea jos cămașa supradimensionată. "Și pe mine mă doare! Și eu pot simții că Hoseok este atât de departe încât mă ucide. Am nevoie de el aici și Winter are nevoie de el aici!" Summer s-a rupt când numele fiicei ei i s-a prins în gât.

„Winter...? O, Summers, e un nume frumos" S-au îmbrățișat în timp ce amândouă plângeau una în brațele celelalte, împărtășindu-și inimile împovărate împreună. Începea solstițiul de vară, iar Aubrey și Summer nu știau cum avea să se termine pentru ei. Dar urmau să o ducă până la capăt împreună.

O sclipire răutăcioasă i-a fulgerat în ochii lui Yoongi la auzul urletului anonim care se răsuna prin pădurea din jurul lor. Știa prea bine acel sunet, amintindu-și de un mic Lycan proscris căruia îi plăcea să-și sfideze propriul tată.

Simțind vuietul tunător al labelor lovind pământul, vibrând prin haita. Fiecare dintre ei uitându-se unul la altul cu nedumerire în ochi, în timp ce încercau să se gândească cui ar putea aparține sunetul. În ceea ce-i privea, fiecare dintre bărbații Lycan erau deja prezenți la această confruntare, făcându-i să creadă că Yoongi plecase la o altă haită, ca rezervă.

Profitând de ocazie, în timp ce Namjoon se uita în direcția sunetului, Yoongi și-a ridicat ghearele ascuțite prin aer, ducându-le peste fața lui Namjoon, în același loc în care Namjoon le-a făcut cândva propriului său partener, vărsându-și sângele pe pământ, prinzând haita nepregătită.

Cu prima lovitură dată, aceasta i-a semnalat instantaneu celorlalți Lycani că era timpul să lupte. Fiecare parte sărind înainte, într-o masă de blană și dinți ascuțiți, în timp ce toți își înfigeau ghearele în orice puteau să-și pună labele.

Într-o parte a luptei, gura lui Jungkook saliva la vederea celui mai mare frate Kim care stătea în lateral și urmărea neputincios cum Jimin îl învingea pe Taehyung, ținându-l la pământ, cu dinții la câțiva centimetri de fața lui, cu sângele unui lycan necunoscut picurând din ei.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum