9

175 14 1
                                    

Yoongi a plecat în căutarea lui Aubrey, verificând prima dată, cabina medicală, pe ideea ca poate s-a întors să vadă ce face Jungkook, dar nu se afla acolo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Yoongi a plecat în căutarea lui Aubrey, verificând prima dată, cabina medicală, pe ideea ca poate s-a întors să vadă ce face Jungkook, dar nu se afla acolo. Urmărindu-i parfumul, l-a condus direct la cabana ei.

Totul a fost liniștit când a intrat pe ușa din față. s-a uitat în jurul bucătăriei, dar nu era nimeni. În sufragerie era la fel, așa că a decis să-i verifice dormitorul, bătând ușor la ușă.

"Intră", spuse ea încet, așa că el îi deschise ușa.

„Toată lumea era îngrijorată, așa că am venit să te caut." A intrat înăuntru, închizându-i ușa și așezându-se pe marginea patului ei.

"Îmi pare rău, am fost obosită."

"Ai mâncat? Nu ai fost la cină.", ​​a întrebat el îngrijorat.

"Da, asistenta mi-a dat ceva ca să pot lua medicamentele pentru durere"

"Te mai doare?" a intrebat.

„Nu mai este atât de dureros!", a mințit ea că durerea a dispărut, dar tot avea nevoie de confortul lui. "Vrei să te întinzi din nou cu mine?"

În timp ce Aubrey se așeză pe o parte, lăsând păturile să cadă. O cămașă albă, de mătase îi acoperea corpul, cu o dantelă ce îi acoperea zona din jurul sânilor. Yoongi încercă să nu se uite. Totuși umflăturile mameloanelor ei, care erau proeminente, prin țesătura mătăsoasă ... cum ar putea refuza.

Întins cu ea, simțea țesătura de la tivul pantalonilor scurți care îl deranjau. Voia să-și îngroape fața în gâtul ei și să o țină strâns, dar tot ce putea face era să-și îndeparteze șoldurile de lângă ea, înainte ca ea să-și dea seama că era trezit doar fiind lângă ea.

„Yoongi spune-mi ceva despre tine", a spus ea, în timp ce dorea să se întoarcă cu fața spre el.

"De ce ești un proscris?"

„Din punct de vedere tehnic, eu sunt un proscris din naștere" a chicotit el „Părinții mei sunt proscriși. Totuși m-am născut cu blestemul, așa că am fost proscris din cauza lui, iar frații mei am-au urmat."

„Ce blestem?"

„Blestemul de a fi atât de frumos, bineînțeles!", rânji, când o auzi chicotind. „Ochii albaștri sunt un blestem, de unde vin eu"

„E atât de trist", spune ea, în timp ce-l ascultă.

„Și se înrăutățește...", a continuat el.

"De ce?" Se întoarse să-l înfrunte, dar el nu se putea opri să nu se uite în ochii ei. Unul maro, unul albastru.

„Ei bine, se pare că ochii albaștri seamănă cu o lună plină. În vremurile străvechi, Lycanii deveneau însetați dupâ sânge, în timpul lunii pline și nu se puteau controla. Se presupune că cei care au blestemul, că se vor schimba și își vor ataca proprii pui, fără măcarsă-și dea seama. Pe lângă, vor devasta pământurile și vor devora tot ce le stă în cale. Până a doua zi dimineață, nu își vor aduce aminte de nimic, dar vor rămâne cu rușinea"

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum